۱۳۹۰/۰۳/۱۵

روز «نکبت» ایران چه روزی است؟

بنظر من باید «14 خرداد» هر سال را  روز نکبت اعلام کرد. یعنی همان روزی که خامنه ای را مثل گنجشک رنگ زدند و بجای کرکس به ملت غالب کردند. (البته بعضی معتقدند باید 12 فروردین را روز نکبت بنامیم ولی من می ترسم تعطیلات نوروز مردم خراب شود پس بهتر است همان 14 خرداد روز نکبت باشد که ما هر چه می کشیم از خرداد است)
من از خمینی لعنت الله علیه دل خوشی ندارم ولی خمینی را از نظر شخصیتی کاملا با خامنه ای متفاوت میدانم. خمینی کسی بود که روی پای خودش ایستاد و به اتکای شجاعت بی نظیرش در برابر شاه محبوبیتی فراگیر در همه اقشار جامعه و حتی در بین غیر مذهبی ها و افراد تحصیلکرده کسب کرد. در زمان شاه اعلامیه های خمینی و نوار سخنرانی او دست به دست در بین دانشجویان و بازاریها و افراد سیاسی و حتی مردم عادی می گشت. او در بین اکثریت مردم شخصیت کاریزمایی داشت یعنی او را بقول معروف قبول داشتند. البته بعدها مردم فهمیدند که اشتباه میکردند ولی خب این چیزها قابل انکار نیست.

 جنایات خمینی به موازات شخصیت و محبوبیتش در تاریخ ایران ثبت شده و قابل چشم پوشی نیست. خمینی همان کسی بود که دستور قلع و قمع مردم کردستان  را صادر کرد. قلم ها را شکست و نویسندگان را از صحنه بیرون کرد. با لجاجت هشت سال جنگ را ادامه داد و هزاران نفر و شاید میلیون ها نفر از هر دو کشور را به کام مرگ فرستاد. خمینی در اواخر عمرش کنترل روانی خود را از دست داده بود و با دسیسه های رفسنجانی و  ری شهری و دیگران آیت الله منتظری را از جانشینی خود خلع کرد و قبل از آن نیز دستور اعدام هزاران نفر از زندانیان سیاسی را که برایشان حکم حبس صادر شده بود را صادر نمود.

خمینی موج امریکاستیزی را در ایران و منطقه به راه انداخت و بخاطر همین دشمنی ابلهانه مردم ایران صدمات اقتصادی و حیثیتی فراوانی را تاکنون متحمل شده اند و میشوند.
با تمام این اوصاف خمینی سگش شرف داشت به خامنه ای.
خامنه ای یک آدم بیسوادی است که یک شبه شد آیت الله. نه سابقه مبارزاتی جدی و طولانی مثل خمینی و منتظری و حتی رفسنجانی داشت (البته یکی دو سال به یکی از مناطق جنوب شرقی کشور تبعید شده بود که از همانجا بساط پای منقل نشستن را یاد گرفت و شاید  او بود که این چیزها را به مردم محلی یاد داد.الله اعلم)
کسانی که آن روزها را به یاد دارند بخوبی میدانند رفسنجانی خبیث بعد از مرگ خمینی بخاطر اینکه عنان کشور را در اختیار خودش داشته باشد خامنه ای گاگول را آورد و ردای ولایت را به تن او کرد. خامنه ای شد رهبر و رفسنجانی هم هشت سال زمام امور کشور را  در دست گرفت. بدترین سالها برای مردم ایران همان سالها بود. واقعا مملکت در بست افتاده بود دست اکبر شاه. همین رفسنجانی که امروزه شده کعبه آمال بعضی ها در آن زمان ها به هیچ روزنامه دگر اندیشی اجازه انتشار نمیداد. به صراحت میگفت که «احزاب  و تحزب در نظام ما بی معنی است چون اگر حزبی موافق ما باشد خب باید حرف خودمان را بزند که صد البته خودمان آن حرفها را بهتر میزنیم و نیازی به آن نداریم و اگر مخالف ما باشد که مخالفت با نظام تلقی میشود و باید با آن برخورد نمود!»
دردوران هشت ساله زمامداری رفسنجانی ترور مخالفان در خارج از کشور به اوج خود رسید و در داخل نیز قتل های زنجیره ای.
خراب کاریها و چپاول و زورگویی های دوران رفسنجانی آن چنان بود که در انتهای دوران ریاست جمهوری وی یعنی در انتخابات دوم خرداد همان سال مردم از میان دو گزینه خاتمی و ناطق نوری گزینه اول را با شوق و اشتیاق انتخاب کردند به خیال اینکه علی آباد خرابه هم شهری است!
از زمان روی کار آمدن خاتمی و منزوی شدن رفسنجانی و مخصوصا پس از شکست تحقیرآمیزش در انتخابات مجلس ششم خامنه ای که آدم ترسو و زبونی است احساس کرد که وضعیت خودش هم در خطر است . او چاره کار را در این دید که برای تثبت قدرت خودش باید پای سپاه و نظامیان را به صحنه سیاسی باز کند. یعنی کمبود خودش را با زور و قدرت نظامیان جبران نماید.
از آن روز کشور ما افتاد دست سرداران سپاه. الان اوضاع چنان شده که حتی نیروهای وزارت اطلاعات هم از وحشی گری های نیروهای سپاه گله مند اند. سپاه شده است چکش آهنین نظام در برابر مردم. من شنیده ام هیچ قاضی دادگاهی حق ندارد حکمی را برای زندانیان سیاسی از خودش صادر کند مگر اینکه از قبل نظر سپاه را جویا نشده باشد.
این است وضعیت نکبت باری که خامنه ای برای ما درست کرده.


۹ نظر:

  1. راوی

    خمینی هر چه گفت آنرا عمل کرد
    دروغ و حیله را با هم دغل کرد
    شنیدم موقع نوشیدن زهر
    به خود هم کیر زد آنرا عسل کرد

    پاسخحذف
  2. rooz nekbat 12 Bahmaneh

    پاسخحذف
  3. با سلام !!!!
    حاج آقا می خواستم اگر امکان آن هست این حدیث شریفه را از پیامبر اسلام برایمان تفسیر بفرمایید:
    ” اى على ! نه چيز است كه باعث فراموشى مى شود: خوردن سيب ترش و خوردن خيار بزرگ و خوردن پنير و خوردن نيم خورده موش و خواندن نوشته روى سنگ قبرها و راه رفتن بين دو زن و انداختن و پرت كردن شپش و حجامت كردن در گودى بالاى پشت گردن و بول كردن در آب راكد.”

    هوالشنگول
    الحمد دولّا و الصلاة و الملاة و اللواط علی سیدنا و میتنا ابالفاسد محمد و آله و ماله المعصومین المشکوکین المتعفنین و نعوظ جمیع المسلمین علی فرجهن الجاذبین

    همانطور که عموم مسلمین و بالاخص شیعیان می دانند احادیث معصومین در کنار قرآن کریم از منابع و مراجع دین مبین اسلام بوده و احکام و دستورات زندگی انسان از تولد تا مرگ را در بر می گیرد.
    این حدیث شریف نمونه ای از این دستورات است که جهت پرهیز انسان ازعواملی است که موجب تضعیف حافظه آدمی می شوند.

    - خوردن سیب ترش و خیار بزرگ: استعمال این دو موجود را به طور جدا جدا کراهت دارد و حافظه تان را زایل می کند. اما اگر دو سیب ترش را در انتهای یک خیار بزرگ گذاشته و استعمال کنید، این موجب تقویت ذهن و مستحب است.

    - خوردن پنیر نیز مکروه است اما علامه مجلسی در کتاب وزین حلیة المتقین آورده است که (نقل به مضمون) یکی از اصحاب از امام جعفر کاذب از پنیر پرسید و حضرت جواب فرمود: “دردی است بی درمان!”
    عصر همان روز همان فرد وارد منزل امام شد و دید پنیر در سفره امام است. تعجب کرد و پرسید: “ای امام، مگر نه صبح فرمودید پنیر درد بی درمان است؟!” امام در جواب فرمودند: “آن که گفتی مال روز است و پنیر خوردن در شب آب کمر را زیاد می کند.”

    پاسخحذف
  4. بسیجیه دست میکنه تو جیبش آستر جیبش پاره بوده دستش میخوره به معامله اش

    میگه کسکشها جیبمو زدن جاش کیر خر گذاشتن


    بسیجیه ميره دندونپزشكي

    يارو دكتره ازش مي پرسه

    شما شبا قبل خواب چيكار مي كني ؟

    بسیجیه ميگه

    جيش ، بوس ، لاس ، ليس ، ناز ، گاز ، روش ، توش ، دوش ، لالا !!!!!

    دكتره ميگه : اون وسطا ،حتما يه جا مسواك بزن

    بسیجیه بادوست دخترش خلوت میکنه

    دختره میگه شلوارتو دربیار بخورمش

    بسیجیه میگه شلوارم کثیفه بیا پیرهنمو بخور


    بسیجیه با دوست دخترش میره تواتاق ...دختره میگه تو مال منو بخور من مال ترو.
    بسیجیه یه کم فکرمیکنه میگه نه اینجوری دعوا میشه هرکی مال خودشو بخوره.

    به بسیجیه ميگن چجوري تو سكس زنتو ديوونه ميكني،ميگه:الده هيچي،آبم كه اومدا كيرمو با پرده اطاق پاك ميكنم

    به بسیجیه ميگن بني آدم آعضاي يکديگرند يعني چي‌؟ بسیجیه ميگه يعني‌ شما الان کير من هستي‌...

    بسیجیه نفس زنان از حجله می یاد بیرون می گه پرده که نبود برزنت بود . بعد عروس می یاد بیرون می گه خاک بر سرش نذاشت شورتمو در بیارم !!!

    به بسیجیه می گن یه فحش موزیانه و آبدار بده ، بسیجیه می گه : نافم تو چشمت ، میگن خب که چی ؟ می گه : فکر کن اگر نافم تو چشمت باشه کجام تو دهنته ؟

    پاسخحذف
  5. السلام علیکم حضرت آیت الله العظمی؛
    این بنده معصیت کار از آنجا که از کودکی عادت کرده ام همواره با پای چپ وارد مستراح شوم، این عادت را در ورود به مکانهای دیگر هم انجام میدهم و حتی به مسجد، حسینیه و امامزاده هم با پای چپ وارد میشوم!
    سوالاتی در همین باب برایم بوجود آمده است:
    - آیا در دین مسهل اسلام این کار گناه است؟ یا مکروه است؟ یا مستحب است؟ یا اشکال ندارد؟

    هو المبال
    البته ورود به بیت الخلا با پای چپ از مستحبات است که در احادیث و روایات بدان تاکید شده است.
    از امام سارق (عر) نقل شده است که هر کس با پای چپ قدم به مستراح گذارد فرشتگان ثوابی به اندازه یک حج به حسابش منظور می نمایند و اگر در حین ورود گوزی هم بدهد ثواب یک ختم قرآن نیز بدان افزوده می گردد.

    اما ورود به اماکن مقدّسه با پای چپ برای مردان مستحب و برای زنان مباح است. چرا که هنگام ورود یک مرد به این اماکن با پای چپ، خودبخود بیضه چپش هم پیش از بیضه راست وارد می شود و از آنجایی که بیضه چپ یک مرد مسلمان نزد الله به اندازه یک زن مسلمان ارج و قرب دارد (دیه بیضه چپ برابر با دیه یک زن است)، مثل آن است ایشان با عیالش به زیارت رفته است. پس ثواب یک و نیم زیارت به حسابش منظور می گردد.

    - آیا میتوان وقتی با پای چپ وارد اماکن مذهبی شد عمل ادرار یا دفع را همانجا وسط مسجد یا امامزاده انجام داد؟
    از توجه شما بسیار متشکرم.

    اگر مقتضی باشد و مسلمان بترسد که اگر آنجا نکند نمازش قضا می شود، بلا اشکال است.
    ممنون الله

    پاسخحذف
  6. همانطور که شما گفتید خیلی ها الان سنگ رفسنجانی را به سینه میزنند. ما ایرانیان متاسفانه قدرت حفظ خاطرات نداریم.

    پاسخحذف
  7. دیکتاتور
    نظام است اینکه دیکتاتور بسازد
    ولی امر با آخور بسازد
    نظام است اینکه همچون سید علی ها
    گروهی دزد ملاخور بسازد

    پاسخحذف
  8. ریدی با این تحلیلت. تو چطور نمی دانی که خامنه ای به لحاظ سواد,شعور و میزان سرکوب قابل مقایسه با خمینی نیست.

    پاسخحذف
  9. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا