۱۳۹۰/۰۴/۰۵

کاش شاه نصف پسرش انصاف داشت

اول بروید این مصاحبه را بخوانید بعد دوباره برگردید همین جا.

شما یادتون نیست ولی من در دوره قبل از انقلاب چند سالی صابون نظام شاهنشاهی به تنم خورد.  محمد رضا شاه آنقدر آدم مغرور و از خود راضی و متکبری بود که اصلا برای کسانی غیر از خود و اطرافیانش حسابی باز نمیکرد. خیال میکرد مردم موظفند تا از صبح تا شب مدح و ثنای شاهنشاه آریامهر را بگویند.
من یادم هست وقتی که به سینما میرفتیم همیشه قبل از شروع فیلم سرود شاهنشاهی میگذاشتند و همه موظف بودند توی تاریکی بلند شوند و بایستند!
ولی خوشبختانه این آقای رضا پهلوی خیلی آدم باانصاف و منطقی ای است. واقعا حرفهایش که بسیار سنجیده و درست است و آدم با خودش میگوید ای کاش پدرش هم  یک ذره مثل پسرش می بود و کار به اینجا نمی کشید.
اگر شاه یک ذره فضا را باز میکرد و مردم را در سرنوشت کشور دخالت میداد هیچوقت آن طوفان ویرانگر سراغ کشور ما نمی آمد.

۱۳ نظر:

  1. برادر مقصر اصلی خود مردم‌اند! همین مردم بودند که شاه را کردند خدایگان! همانها بودند که خمینی را کردند خمینی و همین‌ها هستند که خامنه‌ای علیل و گدازاده را کردند سایه خدا، اگر وقت بدهی همین ها او را تا جایگاه خدا پیش خواهند بررود! همین مردم احمق هم پسر خوب و دموکرات شاه را که امروز این همه حرف‌های قشنگ قشنگ می‌زند تبدیل خواهند کرد به رضا شاه سوم!

    پاسخحذف
  2. آملا كاملا با تو موافقم . چرا كه بعنوان يك ايرانی وطن پرست از شنيدن الله اكبر و يا حسين مير حسين برای ازادی وطن عزيزم حالم بهم ميخورد .

    پاسخحذف
  3. ملا راست گفتی ولی نه کاملا !در مورد سرود شاهنشاهی در سینما، چند سال آخر قبل از انقلاب دیگر منسوخ شده بود و از خاطره ها رفته بود .ولی یه چیزی میگم گوش کن ،یه چند لحظه چشماتو ببند و مجسم کن اگر هنوز سایه پهلوی بر سر مملکت بود .الان صادر کننده درجه یک اتومبیل بودیم ،قطب درجه یک توریسم بودیم ،المپیک و جام جهانی فوتبال را در مملکتمون دیده بودیم .حسرت اینترنت با سرعت نور را نمی خوردیم ،اعدام منسوخ شده بود ،خدمت سربازی از بین رفته بود .مترو ،قطار اتوبان به وفور در سراسر ایران موجود بود .جنگ ایران و عراق پیش نمی آمد ،هزاران اعدامی نداشتیم ،شش میلیون مهاجر و تبعیدی و فراری نداشتیم ،امور مالی و اقتصادی عالی ،پول بی زبان نفت به حلق سوریه و حماس و... بی دریغ سرازیر نمی شد و ......به مقدسات قسم این لیست پایان یافتنی نیست همانطور که خیالی هم نیست !

    پاسخحذف
  4. به اصلاح طلبان : رژیم ولایت فقیه گُهی است که هر چقدر هم آن را رنگ کنید باز بوی گندش همه را خفه می کند ، الان دیگه چیزی به اسم اصلاح طلب وجود خارجی نداره هرکس دم از اصلاحات میزنه یا خودش الاغ تشریف داره یا مردم رو الاغ فرض کرده بی پرده نوشتم، گرچه تلخه ولی حقیقته! آقای خاتمی ، آقای حسن خمینی ، آقای ... از این نمد(بخوانید گُه) دیگه کلاهی برای شما درست نمیشه بیش از این خود را منفور نکنید.

    پاسخحذف
  5. نامه سرگشاده رضا پهلوی به دبیرکل سازمان ملل متحد بان کی مون

    http://www.rezapahlavi.org/details_article.php?persian&article=529

    پاسخحذف
  6. من هم با نظر chariar موافقم ، افتخارات امروز ایران این شده که قوانین اسلامی را به بهترین شکل ممکن (البته فقط برای مردم عادی) به اجرا دراورند و هر چه بیشتر در جهان منزوی و مطرود بشوند تا با خیال راحت ثروت‌های ملی‌ ایران را غارت بکنند.

    پاسخحذف
  7. علی‌ اصغر پرهیزکار (عضو بازداشتی باند مشايی) کیست؟
    ایمیل یکی از خوانندگان: علی‌ اصغر پرهیزکار مدیر عامل منطقه آزاد اروند که هفته پیش بازداشت شد ، راننده سرویس کارکنان سازمان میراث فرهنگی‌ و گردشگری بود که پس از مدتی‌ به خاطر خدمات شایانی نظیر آدم فروشی، با توصیه نزدیکان مورد عنایت حمید بقایی قرار گرفت و راننده شخصی‌ وی شد. پست بعدی وی مدیریت عامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی بود .

    تصمیم به انتصاب وی به سمت مدیریت عامل منطقه آزاد اروند با مشکل مدارک تحصیلی‌ وی مواجه شدند و برای ایشان سفارش فوری یک فقره دیپلم فنی‌ دادند که نیازی به شرکت در کلاس و برگزاری امتحانی نداشت. پس از وصول دیپلم با پست سریع، حکم مدیریت عاملی ایشان صادر و یکی‌ دیگر از گلوگاه‌های پر درامد مرزی کشور به تیول باند احمدی‌نژاد در آمد.

    پاسخحذف
  8. با اجازه حضار این چد تا جمله را ننویسم خوابم نمی بره ! بقیه "ماجرای هیجان انگیز اگر سایه پهلوی روی ایران مانده بود ":
    سران کنونی جمهوری نکبت اسلامی در میدان تره بار مشغول انجام وظیفه بودند و بقیه شون هم در بازار مشغول شاگردی و پادویی ، اینهمه علیل جنگی و موجی و شیمیایی نداشتیم ،شرکت هواپیمایی هما مهمترین شرکت هوایی بود با ایرباس های ۳۸۰ ،زنان و دختران ما با آرامش و خیالی آسوده در بیرون از خانه رفت و آمد می کردند .الان در ایران کلی کارگر خارجی و زرد پوست مشغول فعالیت بودند .بدون ویزا و ارز خارجی با کارت اعتباری و تومان به دنیا مسافرت می کردیم ،بنده هم به جای ازدواج با یک زن احمق و زبان نفهم با یک دختر حسابی ایرانی ازدواج کرده بودم و بد بخت نشده بودم !

    پاسخحذف
  9. این یکی هم تا قدرت دستش نیست از این اداها درمیاره. اگه خدای نکرده قدرت دستش افتاد اونموقع معلوم می شه!

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  11. دوستان بهيچوجه روی لينكی كه اين مزدور و جوجه هكر حرومراده اينجا گذاشته كليك نكنيد چرا كه امكان دزديده شدن اطلاعات شخصی شما وجود دارد .

    پاسخحذف
  12. ملای عزيز توصيه ميكنم لينكی را كه نفر 10 اينجا گذاشته سريعا پاك كنی .

    پاسخحذف
  13. متن اصلی سوگندنامه ی احمدی نژاد در مجلس !

    بسم‏الله‏الرحمن‏الرحیم ...من به عنوان رییس جمهور ... در پیشگاه قرآن کریم... و در برابر ملت ایران( ملت که من رو قبول ندارن...به درک که قبول ندارن، آقا که قبول داره ! ولی ای خدا ! تو که ماشا الله، بزنم به تخته همه چیز بهم دادی، فهم! شعور! خوشگلی! دکترای تقلبی! ریاست جمهوری تقلبی! خوب عشق منو هم مینداختی تو دل این ملت تا اینقدر تو خیابونا بهم فحش ندن! ) به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی ( احمدی نژاد: بر اساس همون قرآن چاپ جدیدی که گفتم ) و نظام جمهوری اسلامی( احمدی نژاد: حکومت اسلامی ) و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش ( احمدی نژاد: که ندارم ) را در راه ایفای مسوولیتهایی که بر عهده‏ گرفته‏ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم ( احمدی نژاد: خدمت به مقام معظم رهبری، جنتی، مصباح یزدی و بقیه آشغال هایی که تقلب تابلو من رو تایید کردند) و اعتلای کشور( احمدی نژاد: اعتلای فلسطین، حزب الله لبنان، حماس و ... بجز ایران) ترویج دین و اخلاق ( احمدی نژاد: که آخرشم! )، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم ( احمدی نژاد: حتما!!! ) و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است ( احمدی نژاد: تا جایی که مزاحم گندکاری های من و دارو دسته خودم نباشن ) حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم( احمدی نژاد: این چه سوگند نامه ایه! یادم باشه این رو هم عوض کنم ) و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم‏السلام قدرتی را که ملت ( احمدی نژاد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی! ) به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود ( احمدی نژاد: که خودم می باشم! ) بسپارم...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا