۱۳۹۰/۰۴/۰۷

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

جمهوری اسلامی ادعا میکند توان نظامی و موشکی اش آنقدر قوی است که میتواند از دامغان و اطراف سمنان اسرائیل و امریکا را بزند و خورد و خاکشیر کند.
بعد بلافاصله در خبرها میخوانیم که این امارات فسقلی که دماغش را بگیری جانش درمی آید آمده پرچمش را کوبیده توی آبهای سواحلی ما. یعنی بیخ گوش مان و جمهوری اسلامی هم جرات ندارد جیک بزند.
اصولا از همین چیزهاست که آدم متوجه میشود اینها همه خالی بندی است. جمهوری خالی بندی اسلامی!

بنظر من این پاسدارهای ندید بدید رفته اند کره شمالی و آنها هم که دیدند اینها اینقدر هالو تشریف دارند چند تا بشکه را به هم جوش داده اند و تویش مقداری گوگرد و سرنج و زرنیخ ریخته اند و یک فتیله چراغ نفتی هم کرده اند ما تحت بشکه ها و تحویل آقایون داده اند و گفته اند: لا همین ها بروید بزنید امریکا و اسرائیل را خورد و خاکشیر کنید.
این اسکول ها هم خیال میکنند که امریکا در همین نزدیکهای شابدوالعظم است. دلشان را خوش کرده اند به این مواد محترقه.
پول فروش نفت را خروار خروار میدهند به روسها و کره ای ها و این بشکه ها را میخرند و انبار میکنند توی بیابان ها سمنان و دامغان. بنازم  به اون بصیرتت ای مقام عظما!

۳ نظر:

  1. پدر بنده وقتی ميديد يك نفر موقع خريد يك جنس بنجل و بی مصرف سرش تا گوش كلاه رفته ميگفت تا گه خر نباشه گه فروش پيدا نميشه !!!

    پاسخحذف
  2. تهدید احمدی نژاد به شكستن سكوت در صورت تداوم دستگیری ها !!!

    مموتی جان، دقیقا چی‌ رو می‌خوای در مورد باند خامنه‌ای با مردم در میون بذاری که خودت درش شریک جرم نباشی ‌؟ تقلب در انتخابات به نفع تو؟ صدور دستور سرکوب مردم معترض به این تقلب با تایید شورای امنیت ملی‌ که رئیسش خودت باشی‌؟ دزدی‌های میلیاردی بادمجون دورقاب چین‌های خامنه ای همزمان با دزدی‌های میلیاردی بادمجون دور قاب چین‌های خودت؟ قرار داد‌های خفّت بار اقتصادی با چینی‌ها و روس‌ها و حراج منافع و منابع ملی‌ با دلالی خودت و وزیران دزد و متقلبت؟ فقط فراموش نکن که خودت به عنوان رئیس شورای امنیت ملی‌، رئیس دولت منصوب خامنه‌ای و کسی‌ که از همه “افکارش به خامنه ای نزدیکتره” در تک تک این فجایع شریک جرم هستی‌ و همراه با خامنه‌ای و دیگر شرکأ در آینده‌ای نه چندان دور باید در دادگاه ملت پاسخگوی تمام این خیانت‌ها و جنایت ها باشین..

    پاسخحذف
  3. ایران میمون به فضا می فرستد!

    حمید فاضلی رئیس سازمان روز دوشنبه اعلام کرد: سازمان فضایی ایران برنامه دارد که یک میمون زنده ( محموداحمدی نژاد ) توسط راکت کاوشگر 5 در ماه اوت به فضا ارسال نماید.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا