۱۳۹۰/۰۴/۰۴

هشدار: اینقدر جاج آقا امجد استاد امجد نکنید!

من نمیدانم چه دستهایی در کار است تا این مردم و مخصوصا جوانان ایرانی را گول بزنند و پی نخود سیاه بفرستند. بسیاری از شما اسم این حاج آقا امجد را در همین ماههای اخیر شنیده اید و یا خوانده اید.  عناصر نامعلوم دارند طوری ایشان را به جوان های کم تجربه قالب می کنند که انگار ایشان یک روحانی روشن اندیش و مخالف حکومت است.
بر حسب اتفاق من این حاج آقا محمود امجد را خوب می شناسم و میدانم که دارد چه کلاه گشادی سر مردم میرود. البته من حافظه خوبی ندارم که تمام جزئیات را برایتان شرح دهم ولی بطور اجمال به یادم هست که این حاج آقا امجد در دوره ای که نماینده امام در سپاه آقای فاکر بود ایشان نماینده آقای فاکر در سپاه منطقه غرب بود و اصلا عملکرد خوبی نداشت.

سال های اوایل دهه شصت من در اداره صنایع استان کرمانشاه شغل دولتی داشتم. به تناسب کارم هر از گاهی جلسات شورای اداری  در استانداری برگزار میشد که من هم در آن شرکت میکردم. یک روز استاندارکرمانشاه  یکی از مدیران بسیار لایق و  و دلسوز استان را علی رغم میل باطنی خودش و دیگر مدیران از کار برکنار کرد. وقتی دلیل این کار را جویا شدیم گفتند : نماینده امام در سپاه غرب کشور یعنی همین حاج آقا امجد به استاندار گفته هرچه سریعتر ایشان را برکنار کنید چون حجاب خانمش اسلامی نیست!

این قضیه گذشت تا یک روز همان مدیر برکنار شده را در خیابان دیدم. از او پرسیدم جریان چی بود؟ او مفصلا توضیح داد که این آقای امجد در حالی که نماینده امام در سپاه است و باید الگوی اخلاق و ساده زیستی و امانتداری باشد از ماشین مرسدس بنز کرمی رنگی که سپاه در اختیارش قرار داده بود بدون محدودیت استفاده شخصی میکرد. در حالیکه زمان جنگ همه در فکر صرفه جویی و پشتیبانی برای جبهه ها بودند ایشان انگار که با خانواده محترمشان آمده اند  میهمانی. امکاناتی که هیچ یک از مدیران استان حتی در خواب هم نمیدیدند ایشان و اعضای خانواده وی از همه امکانات  موجود در استان بهره میبردند. (البته زمان جنگ اکثر مدیران دولتی هنوز مثل الان آلوده نشده بودند و اگر یک روحانی کار خلافی میکرد همه سرهایشان را به علامت تاسف تکان میدادند)
آن مدیر برکنار شده میگفت من این چیزها را از بچه های سپاه و رزمندگان جبهه ها شنیدم و این ماجراها را در چند جا نقل کردم از جمله به معاون سیاسی استانداری. غافل از اینکه این جناب معاون استانداری رفیق شفیق فلاحیان بود. آن موقع فلاحیان ظاهرا مسئول اطلاعات سپاه در منطقه غرب کشور بوده. خلاصه این حرفها به گوش حاج آقا امجد میرسد و ایشان هم به استاندار فشار می آورد که فلانی را از کارش برکنار کنید چون وضع حجاب خانمش خوب نیست!
بگذریم از دخالتهای ایشان در دیگر امور اداری و مدیریتی استان. ان سالها ایشان مثل یک سلطان در استان کرمانشاه حکومت میکرد. حالا همین آقا چون عروسش را در فرودگاه گرفته اند و پاسپورتش را ضبط کرده اند فریاد وااسلاما سر میدهد.

من سالهاست که دیگر به هیچ عمامه به سری اعتماد ندارم ولی لااقل این را مطمئن هستم که این حاج آقا امجد اگر بدتر از دیگر آخوندها نباشد بهتر هم نیست. بیخودی گول نخورید و مواظب باشید گنجشک را رنگ نکنند و بجای بلبل و قناری قالب تان کنند. اینها همه شان سر و ته یک کرباسند. خدا نکند پایشان را بگذارند روی سر شما و بالا بروند و به قدرت برسند. 
بنظر من اگر فردی از میان آخوندها با این حکومت درگیر شد باید تشویقش کرد ولی باید حواس مان باشد که با دست خودمان او را الکی بزرگ نکنیم که سوارمان شود.

۱۹ نظر:

  1. امان از جهل این جماعت الاغ.همونطور که هنوز گول اون خاتمی چرچیل را میخورن،گول این بابا رو هم میخورن.اصلا ماها لیاقت نداریم.باید ۱ مشت آخوند ۵ زاری به ما حکومت کنن.

    پاسخحذف
  2. از قضای روزگار در اواسط دهه 70 من دیدارهایی با این اقا داشتم.ایشان نه ماشین داشتند نه خانه.خود من جند بار رسوندمشون..بی اندازه خاکی.خیلی محبوب میان چوانان به اصطلاح انقلابی!.حتی یکیشون یکبار بعد از غذا فوری ته مونده بشقاب ایشون را برای تبرک خورد.حالا ببین اون چوان بسیچی جه حالی داره که این حرفا رو از اقای امچد میشنوه!!

    پاسخحذف
  3. من سال 76 با آقای امجد وقتایی که می اومد کوی دانشگاه آشنا شدم و تقریبا تا 5-4 سال بعد از اون (تا وقتی ایران بودم) کم و بیش می دیدمش. حداقل اون موقع این آدم مال و ثروتی نداشت. خیلی هم خودمونی و خاکی بود. نمی دونم شاید ماجرای فیل مولویه.

    پاسخحذف
  4. اتفاقا بر حسب اتفاق من هم این حاج آقا محمود امجد رااز دانشگاه تهران خوب و به مدت طولانی می شناسم و میدانم که که شما چه قصدی از این اراجیف دارید. البته باعث خشنودی است که اراذلی مانند شما با ایشان دشمن باشید وگرنه من هم به ایشان شک می کردم.

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز واقعا بهت تبریک میگم قوه تخیل خیلی خوبی داری داستان جالبی بود ، من اگه جای شما بودم 1 نویسنده میشدم،این چرندیات رو تحویل مردم ندین

    پاسخحذف
  6. جناب ملا حسنی، چه اصراریه در مورد چیزی که نمیدونی بنویسی؟
    جدی خاطره ای که گفتی و نمیدنم چقدر درست هست، حداقل جوونایی که دهه ی هفتاد و هشتاد ایران دانشگاه رفتن (خصوصا دانشگاهای تهران ) میدنن که ایشون به ساده زیستی و بی قل و قش بودن معروفن و بین بسیاری دانشجوها محبوب. از اول مسایل انتخابات هم حرفاشو زده، اصلن حساسیت زیاد نسبت به ایشون همین جایگاهش بین طرفدارای حکومت هست... خلاصه اینکه آدم بهتره بدونه و قضاوت کنه.

    پاسخحذف
  7. سوال: وقتی یک نفر جیب بری می کند چه کسی مقصر است؟!

    جواب: در هر صورت و در هر حالتی مقصر فردی است که مورد دزدی قرار گرفته است؛ مگر از قدیم نگفته اند که "مالت را محکم بگیر تا دیگران دزد نشوند؟!"

    اساساً چرا مسئولین با افرادی که وجوه نقد را بصورت تابلو جابه جا می کنند برخورد نمی کنند؟! به راستی مگر همین افراد نیستند که جوانان پاک این مرز و بوم را وسوسه کرده و آنها را به راه خطا می برند؟!

    اصلا با توجه به اختراع کارت های الکترونیک جابه جایی پول به صورت نقد مشکوک نیست؟!

    سوال: وقتی یک نفر از دیوار خانه ی کسی بالا می رود چه کسی مقصر است؟!

    جواب: در این گونه موارد دو متهم وجود دارد؛ متهم ردیف اول بنا است که اگر او نبود و آن دیوار را نمی خواست به هیچ عنوان کسی از آن بالا نمی رفت و دزد بی گناه هم به زحمت نمی افتاد!

    متهم ردیف دوم هم صاحبخانه است! آخر شمایی که مایه دار هستی چرا شب ها درب را باز نگه نمی داری تا دزد بی نوا مثل بچه ی آدم از درب وارد شده و اموالت را غارت کند؟! چرا این بیچاره ها را مجبور می کنی از دیوار خانه ات بالا بروند؟!

    سوال: وقتی از ما زورگیری می شود چه کسی مقصر است؟!

    جواب: مقصر خود شما هستی که اولا تیپ سوسولی و ایضا مایه داری زده ای و زورگیرها را تحریک کرده ای تا بیایند از تو زورگیری کنند. اگر تو مثل فقرا لباس می پوشیدی عمرا کسی می آمد و از تو زورگیری می کرد؛ پس نتیجه می گیریم تو نه تنها مقصر هستی بلکه باید جواببه انحراف رفتن زورگیر محترم را هم بدهی!

    اصلا از تمام این حرف ها گذشته، تو که گردنت نازک است بیجا می کنی توی شهر قدم می زنی و نظر گردن کلفت ها را به خودت جلب می کنی تا بیایند و از تو زورگیری کنند!

    سوال: وقتی چند اراذل و اوباش از دیوار باغی بالا بیایند و به چند زن در جلوی دیدگان شوهرانشان تجاوز کنند چه کسی مقصر است؟!

    - ای بابا! این سئوال هم پرسیدن دارد؟! با توجه به 3 پاسخ بالایی پاسخ این سوال را خودتان بدهید!

    پاسخحذف
  8. عجب داستان تخمی تخیلی فقط از امثال شما برمیاد .اسم بلاگت رو تخیلات یک خارج نشین متوهم بگذاری بهتر نیست؟
    آقای اجد معروف است که شلوار پایش هم مال خودش نیست و کلا از مال دنیا هیچ چیزی ندارد آخه با هوش اگه ایران بودی که میدونستی هرکس مال و عموال داره جدات حرف زدن نداره چون سریع دارایش هاپولی میشه

    پاسخحذف
  9. آیه ا... امجد را من از دوران نوجوانی یعنی حدود 15 سال پیش میشناسم و به خانه ایشان رفت و آمد دارم. البته ابشان نیز من را بطور کامل میشناسند.
    تقریبا از وقتی که ایشان را شناختم ایشان منتقد وضع حاکم بوده و مسوولان را به چالش میکشیدند. حتی منبر ایشان در مدرسه مطهری و امامزاده صالح به همین دلیل تعطیل شد.
    اوایل انقلاب ایشان خیلی زود از سیستم حاکم بیرون کشید و به زندگی ساده و بی پیرایه خویش که همکنون نیز جریان دارد ادامه داد.
    روزی در منزل ایشان بودم که شنیدم فرمودند اول انقلاب وقتی خمینی (ملعون) گفت هر کس مسئولیتی دارد که شایسته آن نیست استعفا دهد و آن را به دیگری بسپارد، من با بنز (ضد گلوله و آخرین سیستم) از کرمانشاه آمدم جماران و به امام گفتم من لیاقت این مسئولیت را ندارم و استعفا دادم و با اتوبوس برگشتم کرمانشاه.
    امروز نیز از نفوذی که ایشان در بین جوانان و مردم متدین و مذهبی دارند میتوان به بهترین نحو برای مشروعیت زدایی از حکومت و پیشبرد اهداف جنبش استفاده کرد.
    حرف آخر این که با تمام احترامی که برای حاج آقا و مبارزات ایشان قائلیم نباید این بار دیگر از روحانیت بت بسازیم.

    پاسخحذف
  10. اگر سر به س تن به کشتن دهیم ، به از آن که به هر آخوندی اعتماد کنیم.
    پوشیدن همین لباس احمقانه کافیست که مطمئن شویم این شخص جز یه شارلاتان هیچ نیست

    پاسخحذف
  11. من فیلم ایشان را در رسا دیدم به نظرم آخوند کم سوادی آمد که در جفت و. جور کردن یک جمله فارسی آنقدر هن و من میکرد که من تنگی نفس میگرفتم ...
    اصولا در نظام سیاسی آینده قدرت باید در دست ملت باشد از طریق پارلمان و هرچیزی غیر از آن بااااااز دیکتاتوری دیگری خواهد بود .
    ضمنا سبز فقط سبز میرحسین و کروبی و نه هیچکس دیگر

    پاسخحذف
  12. ملای عزیز، جریان گرفتن پاسپورت عروس چی بوده؟ و عروسش چه‌کسی است؟

    پاسخحذف
  13. سربازان گمنام امام زمان برای تسویه حساب و بایکوت امجد در قالب های مختلف و از زبان های متفاوت برایش پرونده سازی می کنند تا هیچ کسی جرات نکند با آنها مخالفت کند

    پاسخحذف
  14. خودت هم می دونی مطلبی که نوشتی جز اراجیف و مزخرفات،چیز دیگری نیست.

    بالاخره اینم راهی هست تا برات کامنت بذارن و آمار وبلاگت بالابره.به عمرت اینهمه کامنت ندیده بودی،نه؟

    پاسخحذف
  15. be nazare man age mikhayn yeki ro kharab konid kari ke nadare age mikhayn man hamin emshab nevisande maghale va kasani ro ke taaeid kardan , 1000 moured bara kharab kardaneshoon miyaram.
    dozde nashi be kahdan mizanad, azize man dar mourede ishun behtareh ke az ma bache haye kooye danesh gahe tehran beporsis.
    ishan ensane besyar salemist, age to ham joraat dari mesle ishoon biya to iran baad ham NESFE ishan mooze begir.

    پاسخحذف
  16. "بر حسب اتفاق من این حاج آقا محمود امجد را خوب می شناسم"
    این جمله رو شما به نظرم همینجوری گفتی
    اگه یه بار پای صحبت ایشون نشسته بودی بعید میدونستم انصافت اجازه میداد اینطوری مطلب بنویسی.

    این آدم انقدر بزرگ هست که نیازی به بزرگ کردن من و شما نداره.

    در ضمن یکی از دوستان هم نوشته بود ایشون بیسواد هستند. بنظرم در این مورد هم اگه تحقیق بیشتری بشه و کسی که صلاحیت نظر دادن درباره سوادشون رو داره نظر بده بهتره

    یکی از دوستان از برنامه کوی و امامزاده صالح آقا امجد اسم برد که تعطیل شده. لطفا برنامه مدرسه روشنگر رو هم بهش اضافه کنید.

    و در آخر
    عزت و یا خواری هر کس فقط به دست خداست (نه من و شما). ان شاء الله خداوند به ایشان طول عمر با عزت بدهد

    پاسخحذف
  17. akhe ahmagh toke nemishnasi oastad amjado chera shero ver tahvile mardom midi azizani ke in gheseye ghashango khundan dar hade hamin ghese bedunan 2bar jalasate ostado beri az in shero verat khejalat mikeshi to ba hamin durugh goohaye dolat hich farghi nadari to az hamin ghatelaei ke mikhay ostado kharab koni vatan forush

    پاسخحذف
  18. نا شناس شماره ی 15،اولا اونجا نوشته آقای بهاءالدینی گفته نه آقای امجد
    دوما پاگاه صالحات هرچی می نویسه دروغ و اراجیف و بهتانه،تمام نقل قول هاش دروغه
    یوم اینکه ناقل این مطلب که نوشته حجت الاسلام قاسمیان،همکار خود من بوده(معلم بودیم در مدرسه ای به نام در تهران که او خوداز فارغ التحصیلان آنجاس) و می شناسمش اساسی،آدم نون به نرخ روز خور و قدرت طلبی هستحرفش چه اعتبار داره؟

    http://drkhazali.com/index.php/1388-11-13-14-14-13/231-1388-11-13-13-52-05/1133-1390-04-05-18-36-05.html

    پاسخحذف
  19. قضاوت کردی با سند دیگران.با آبروی مومن چگونه داریم بازی می کنیم.من خودم شاهدم که ایشان خانه خودش را به طلبه ای نیازمند بخشید آنوقت می گوییم ایشان ماشین مدل بالا سوار می شد.از خدا بترس.ایشان تمام عمرش را در خدمت به اسلام صرف کرد. چه جوان هایی را از گمراهی نجات داد.بهشت بر او واجب است.خدایا این مرد بزرگ را برای ما و اسلام حفظ کن.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا