۱۳۹۰/۰۴/۱۲

حالا که مجسمه آریوبرزن را برداشتید لااقل مجسمه عماد مغینه را بگذارید!

برای حاکمان جمهوری اسلامی یک تروریسم لبنانی یا فلسطینی ارج و قرب بیشتری از آریوبرزن و مشاهیر ملی ایران دارد. آنقدر که دانش آموزان ما اسامی افراد چلغوز حزب الله لبنان و یا حماس و الفتح به گوششان خورده هرگز اسامی اسطوره های تاریخی ایران به گوششان نخورده و یا اطلاع درستی از آنها ندارند. کتابهای درسی بچه ها را پر کرده اند از داستان یک کودک فلسطینی که آرزو دارد بزرگ شود و با اسلحه و نارنجک به جنگ اسرائیل برود. برای خیلی از نوجوانان ما شخصیت های کاذبی درست کرده اند مثل عماد مغینه مثل خالد اسلامبولی و بقیه آت و اشغال هایی که اسامی آنها در خاطرم نیست و حتی خیابان و یا پارک و سالن اجتماعات عمومی به نام آنهاست در همین حال می آیند تاریخ پادشاهان هخامنشی را از کتابهای درسی آنها حذف میکنند که مبادا روحیه ملی گرایی و وطن خواهی در میان مردم تقویت شود و کار را برای آقایان سخت تر از این کند.
خب. شما که امروز با مجسمه آریوبرزن مشکل دارید حتما فردا هم سراغ مجسمه فردوسی و رودکی هم خواهید رفت. هیچ بعید نیست سراغ "میدان آزادی" هم بروند و بنای ساخته شده در وسط میدان را تخریب کنند و بجای آن مجسمه تخم مبارک اسب حضرت عباس را جایگزین آن نمایند.
واقعا غیر از این است که کشور ما به اشغال بیگانه درآمده و اکنون بیگانگان دارند فرهنگ خود را به فرزندان ما غالب میکنند؟؟ این کار را حتی امریکایی ها  که عراق را اشغال کرده بودند با فرهنگ عراقی ها نکردند. با افغان ها هم نکردند اما حاکمان جمهوری اسلامی با فرهنگ و تاریخ و هویت ما کردند.
ای شرم بر ما که هنوز دنبال شرکت در انتخابات و نشستن بر روی صندلی های مجلس فرمایشی این نظام هستیم.

۱۱ نظر:

  1. بازگشت هزار ميليارد تومان به بيت‌المال :lol:


    گروه حوادث معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي از بازگشت بيش از هزار ميليارد تومان به بيت‌المال در زمينه جرايم اقتصادي خبر داد.
    به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ محمدرضا مقيمي با اعلام اين خبر گفت: اين مبلغ مربوط به بخش جرايم اقتصادي از جمله تقلب و تباني در مناقصه ها و مزايده‌هاي دولتي و اختلاس در سال گذشته بوده است.
    وي نبود دادگاه ويژه تخصصي براي رسيدگي به تخلفات صورت گرفته در برگزاري مناقصات، صلاحيت نداشتن برخي برندگان مناقصه‌ها، مبهم بودن رقم برخي قراردادهاي مناقصات، وجود شركت‌هاي كاغذي كه تنها براي شركت در مناقصه به صورت صوري تأسيس مي‌شوند و موارد مشابه را به عنوان چند چالش اساسي مناقصات دولتي در كشور برشمرد.
    سرهنگ مقيمي با اشاره به پيچيده‌تر شدن شيوه‌هاي مجرمانه در اجراي مناقصات گفت: متأسفانه شيوه‌هاي متقلبانه از گسترش زيادي برخوردار شده است. از سوي ديگر شركت‌كنندگان در مناقصات دولتي، تعيين صلاحيت نمي‌شوند و قديمي بودن قانون مجازات تباني در معاملات دولتي كه مربوط به سال 1348 خورشيدي است، مزيد بر علت شده است.
    وي ادامه داد: متأسفانه پشت برخي از مناقصات بزرگي كه در كشور برگزار مي‌شود، رانت وجود دارد، تنها با طرح مسئله و دريافت نظرهاي ارگان‌هاي مختلف دخيل در اين امر از قبيل مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي كه در حال حاضر در حال تحقيق روي قانون و آئين‌نامه‌هاي مربوط به برگزاري مناقصات است، مي‌توان ابتدا سرفصل چالش‌هاي پيش‌روي مناقصه‌گذاران و ذي‌نفعان در مناقصات را تعيين كرد و سپس درصدد رفع آنها برآمد.

    پاسخحذف
  2. http://www.youtube.com/watch?v=1Gc_jueCFAI&feature=player_embedded#at=57

    مرگ بر اسلام که دورغترین دینه به خدا

    پاسخحذف
  3. مرگ بر خمینی درغگو و خامنه ای حرومزاده

    پاسخحذف
  4. راج کاپور، سفیر کشور هندوستان در کشورمان دیروز در کاخ ریاست جمهوری با دکتر احمدی نژاد دیدار و مراتب تشکر رئیس جمهور این کشور بابت از سرگیری صادرات نفت به کشور متبوعش را اعلام نمود.

    راج کاپور در این دیدار، نشان «هالو کومار» را به نیابت از سوی رئیس جمهور هند به دکتر احمدی نژاد اعطا کرد. گفتنی است نشان هالو کومار، بالاترین و باارزش ترین نشان کشور هند به شمار میرود که تاکنون فقط به تعداد انگشت شماری از سران کشورها اعطا شده است

    پاسخحذف
  5. مرگ بر حکومت مطلقه اسلامی

    پاسخحذف
  6. http://www.digarban.com/node/1554

    بزودی در روزنامه های دولتی !

    انا لله وانا اليه راجعون !

    ترور ناجوانمردانه فرزند راستين ايران ! و اسلام عريز جناب آقای احمدی نژاد رئيس جمهور منتخب و محبوب !!! ايران بدست عناصر خود فروخته ( بخوانيد سپاه پاسداران ذوب شده در ولايت فقيه ) را به تك تك اقوام و خويشان دزد و غارتگر سرمايه های ملت ايران تسليت گفته و آرزوی صبر و تحمل برای آنان را ازصميم قلب از درگاه خداوند متعال خواستاريم !!!

    پاسخحذف
  7. drood bar shoma molajan

    پاسخحذف
  8. http://parsdailynews.info/85976.htm

    پاسخحذف
  9. جدیدترین لیست سرمایه سران دزد حکومت اسلامی در بانکهای خارج


    http://ettelaat.net/11-juli/news.asp?id=57432&sort=Bank

    پاسخحذف
  10. فیلم مراسم عید پاک در بین مسیحیان چیزی شبیه
    مراسم قمه زنی شیعیان !

    در این ویدیو به خوبی می توان دید که نه تنها شیعیان خرافی بلکه هر باور مذهبی که به صورت افراط در آید چیزی جز خرافه رفتار احمقانه و واپسگرایی و عقب ماندگی به دنبال ندارد ! مسیحی ترین کشور دنیا مکذیک( یکی از نا امن ترین کشورهای دنیا) است در فیلم مردی که به صلیب میخ می شود مکذیکی است ! نمونه های جهل و خرافات و قمه زنی هم در ایران و پاکستان و هند و عراق می بینیم (دسته ای از عقب مانده ترین کشور های دنیا).

    http://www.youtube.com/watch?v=DS12pWHxTq8

    پاسخحذف
  11. خرافات …..

    خرافات ؛ آنچنان در فرهنگ ما ؛ در سنت های ما ؛ در باور های ما ؛ و حتی در شکل بخشيدن به هويت ملی ما ؛ نقش داشته است که از ما ايرانی ها ؛ انسان هايی قضا قدری ساخته است :
    انسان هايی که معتقديم اگر خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد ريخت !
    انسان هايی که به دار و درخت دخيل می بنديم و از آنها انتظار معجزه داريم .
    انسان هايی که بجای عقل و خرد و انديشه ؛ و بجای خردورزی و انديشه ورزی ؛ اهل تعبد و تقليديم .
    انسان هايی که موهومات ؛ بنيان اصلی باور های مان را تشکيل ميدهد .
    انسان هايی که بجای آنکه خود سرنوشت خود را بسازيم ؛ به موهوماتی چون قضا و قدر معتقديم و همواره هم چشم براهيم تا مهدی موعودی از راه برسد و درد های بی درمان ما را درمان کند
    يا بقول حافظ :
    شهر خالی است ز عشاق مگر کز طرفی
    دستی از غيب برون آيد و کاری بکند …..

    اگر در گدشته های دور ؛ شيادانی چون محمد باقر مجلسی ؛ با نوشتن کتاب هايی چون ” حليه المتقين ” و ” بحار الانوار ” ؛ فرهنگ و دين و باور های ما را به گنداب خرافات و موهومات آلودند ؛ امروز هم ؛ در عصر دانش و تکنولوژی ؛ در ميهن ما ؛ متاسفانه ؛ تلاش های گسترده ای در جريان است ؛ تا با بکار گيری همه ابزار ها و امکانات صوتی و تصويری و نوشتاری ؛ چنين ترهاتی را در ذهنيت انسان ايرانی نهادينه کنند .
    چند وقت پيش ؛ صدا و سيمای حکومت شاهنشيخی ايران برنامه ای پخش کرد که در آن ؛ گوينده ؛ ماجرای تولد علی را به اين صورت شرح ميداد .:

    ……وقتی مولا به دنيا آمد ؛ مادر وی ؛ فاطمه بنت اسد ؛ خواست او را قنداق کند . اما هر چه کرد فرزند اجازه نميداد و بند قنداق را باز ميکرد .
    مادر گفت : فرزند دلبندم ! چرا چنين ميکنی ؟؟اين رسم و شيوه ماست که کودک تازه تولد يافته بايد قنداق شود .
    و کودک همچنان با پاهايش قنداق را پس ميزد تا آنکه به صدا در آمد و گفت :
    مادر ! يادت هست وقتی مرا باردار بودی رفتی لب چشمه آب بياوری ؟؟ ناگهان شيری در برابرت ظاهر شد ؛ ترسيدی به تو حمله کند ؛ اما در همين زمان سواری ناشناس سر رسيد و شير در برابر او زانوزد و نشست !!! و تو بپاس اين کار ؛ گلی از کنار چشمه چيدی ( و به روايت ديگر که در کتابها آمده گردنبند خود را در آوردی ) و به آن سوار دادی ؟؟
    گوينده ادامه داد :
    کودک پس از بيان اين خاطره گفت : مادر ! آن سوار من بودم !!!و سپس گل ( به روايتی گردنبند ) را به مادر داد و گفت : اين همان است که به آن سوار دادی ….

    در مقابل اين بلاهت چه می توان گفت ؟؟ جز اينکه بگوييم : اونجای پدر آدم دروغگو ؟؟ !!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا