۱۳۹۰/۰۵/۰۴

کشورهای اروپایی به یک زن جوان در یافت آباد تجاوز گروهی کردند

به نقل از خبرگزاریهای بخار شده در ولایت بعد از ظهر روز گذشته چند کشور اروپایی که سوار یک وانت بار بودند و داشتند از یکی از کوچه های یافت آباد عبور میکردند از خلوتی محل سو استفاده کردند و جنایت دیگری آفریدند.
بنابه اظهارات یک شاهد عینی که نخواست نامش فاش شود ولی اول اسمش حسین شریعتمداری بود راننده وانت بار مذکور شخص باراک اوبا بوده و آقای نیکلا سرکوزی هم سمت شاگر نشسته بود و دو سه نفر دیگر هم خودشان را بزور در جلوی وانت جا داده بودند که هویت شان مشخص نگردید ظهر روز گذشته جلوی یک خانم جوان را گرفتند و به او تجاوز گروهی کردند که کلانتری محل در حال بررسی  دقیق محل تجاوز است که بمحض تکمیل شدن کارهای مربوطه نتیجه آن به اطلاع امت حزب الله  و شهید پرور ایران خواهد رسید.

۳ نظر:

  1. تجاوزهای گروهی که ابتدا از خمینی شهر شروع شد .بنظر من سازمان یافته بودو رزیم چند هدف را دنبال می کرد.1 ناامنی در جامعه بخاطر بدحجابی زنان است 2 بودن در خانه امنیت زنان را تامین میکند 3سوق دادن مردان خانواده برای کنترل بیشتر زنانشان . اراذل واوباش غیر دولتی هم که دیدند شهر هرتهاهرته ازموقعیت استفاده کردن

    پاسخحذف
  2. مقایسه جالب و حقیقی ، بسیار خواندنی و فکرکردنی

    بعد از جنگ جهانی و اشغال فرانسه توسط نیروهای آلمان برخی از مردم آنجا رفتارعجیبی پیدا کرده اند. این عده نام فرزندان خود را هیتلر میگذارند. برخی کار را از این هم فراتر برده و نام آنها را نوکرهیتلر و یا کنیز هیتلر میگذارند. نصف این جماعت هنوز برج ایفل را ندیده اند ولی حتمآ میروند و دیوار برلین را بازدید میکنند. با اینکه اصلا آلمانی بلد نیستند روزی چند مرتبه رو به دیوار برلین به زبان آلمانی دعا میخوانند. آنهائیکه که بر اثر تجاوز ارتشیان آلمان به اجدادشان دورگه آلمانی فرانسوی شده اند، یک شال اس اس به کمرشان میبندند تا همه بدانند که اینها از پدر آلمانی و بر اثر تجاوز به دنیا آمده اند و البته به این امر افتخار هم میکنند.

    یک عکس از یک جوان خوشتیب و خوش هیکل را توی خانه اشان قاب کرده اند و میگویند این عکس هیتلر است و به آن احترام میگذارند. هرچقدر هم دیگران عکس واقعی هیتلر را نشانشان میدهند، زیر بار نمیروند و میگویند اصلا هیتلر سبیل نداشته

    هروقت این ماجرا را برای آشنایان ایرانی مسلمان تعریف میکنم قاه قاه می خندند و می گویند اینها چه آدمهای احمق و نادانی هستند. یا می گویند اینها از یک خر کمتر هستند. دلشان شدید برای حماقت آنها میسوزد و به حالشان تاسف میخورند.

    غافل از اینکه خودشان به همان اندازه ....

    می پرسید چرا؟ ببینید متن پایین چقدر به متن بالا شباهت دارد.

    بعد از حمله اعراب و اشغال ایران توسط سربازان عرب مردم ایران رفتارعجیبی پیدا کرده اند. آنها نام فرزندان خود را علی و حسین میگذارند. برخی کار را از این هم فراتر برده و نام آنها را غلامعلی و یا غلامحسین میگذارند. نصف این جماعت هنوز به شهرهای دیدنی ایران سفر نکرده اند ولی حتمآ میروند و مکه و حرم امام رضا رو زیارت میکنند.

    با اینکه اصلا عربی بلد نیستند روزی چند مرتبه رو به قبله به زبان عربی دعا میخوانند. آنهائیکه که بر اثر تجاوز اعراب به اجدادشان دورگه عرب-ایرانی شده اند، یک شال سبز به کمرشان میبندند تا همه بدانند که اینها سید هستند و از پدر عرب و بر اثر تجاوز به دنیا آمده اند و البته به سید بودن افتخار هم میکنند.

    یک عکس از یک جوان خوش قیافه با چشمهای درشت مژه های بلند مشکی و ابروهای برداشته کمانی را توی خانه شان قاب کرده اند و میگویند این عکس حضرت علی است و به آن احترام میگذارند. هرچقدر هم دیگران عکس واقعی علی را نشانشان میدهند، زیر بار نمیروند و میگویند علی زیبا بود

    --
    -----------------------------------
    بنی آدم اعضای یک پیکرند ........ که در آفرینش ز یک گوهرند
    چو عضوی به درد آورد روزگار.....دگر عضوها را نماند قرار
    تو کز محنت دیگران بی غمی........ نشاید که نامت نهند آدمی

    پاسخحذف
  3. به هر صورت باید بگم که :

    عرب هرکه باشد به من دشمن است

    البته نه از اون دشمن هایی که سید علی تک دست میگه!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا