۱۳۹۰/۰۵/۱۱

فواید روزه گرفتن را بنویسید

ما روزه را دوست داریم. پدر من هر روز که از کارخانه  به خانه می آید کنار حوض روز میگیرد و نمازش را میخواند. پدر من  همیشه به برادرم میگوید: کره خر! اگر روزه ات را یواشکی بخوری خدا در روز قیامت چوب توی کونت میکند!
من از چوب می ترسم و اصولا آدم دردش می آید مخصوصا اگر کلفت باشد بنابر این من روزه میگیرم و آب حوض را نمی خورم.
وقتی پدرم روزه می گیرد دهانش بوی گند میدهد. او می کوید خدا دهان بو گندوی روزه دار را دوست دارد. من هم دندان هایم را مسواک نمیزنم تا دهانم بوی گند بدهد و خدا من را هم دوست داشته باشد.
پدر من می گوید یازده ماه در سال می خورید و به بدن خودتان فشار می آورید حالا این یک ماه به بدن خود استراحت بدهید. بخاطر همین است که شبها پدر من موقع افطار یک کاسه آش و سپس نان و پنیر و سبزی و خرما و یک لیوان شیر و چای شیرین میخورد بعد بلافاصله شام هم میخورد بعد دو سه تا چای لیوانی هم می نوشد و یک بشقاب هم زولبیا و بامیه میل میکند و وقتی تا خرخره خورد چند تا آروق بزرگ هم میزند که  همیشه شیشه های پنجره مان میلرزد. بعد پای تلویزیون خوابش می برد تا موقع سحر که بیدار میشود و تا جایی که معده اش جا دارد غذا میریزد توی خیکش. او میگوید بدن آدم باید توی این ماه استراحت کند. کبار برادرم به پدرم گفت: بهتر است بدن ماه یازده ماه استراحت کند تا بتواند تحمل این همه فعالیت در ماه رمضان را داشته باشد.
من نمیخواهم مثل برادرم باشم که قرار است در قیامت خدا به کونش چوب فرو کند. من روزه میگیرم تاخدا من را دوست داشته باشد

۱ نظر:

  1. نماينده قم در مجلس: نام نقی زيبنده ی امام دهم نيست، اين نام بايستی تغيير كند


    خبرگزاری فارس: نماينده قم در مجلس شورای اسلامي خواستار تغيير نام امام دهم شد.
    به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماينده مردم قم در مجلس ضمن اشاره به نامانوس بودن نام نقی در ميان قشر جوان گفت: «شايد در برهه ای از زمان، نام نقی زيبا بوده باشد اما در وضعيت كنونی، قطعن چنين نيست زيرا اين نام آنقدر ضايع است كه مستمسكي شده در دست دشمنان تشيع كه آن امام گرانقدر را دست بيندازند.

    ايشان در پايان افزودند: «بنده عاجزانه از نمايندگان مجلس و هيئت رئيسه محترم تقاضا ميكنم ترتيبی اتخاذ كنند تا به جای نام نقی كه اين روزها در فرهنگ لغت دشمنان نظام و اسلام و تشيع مترادف با خل وضع است، نامي نيكو كه برازنده ی شخصيت امام دهم باشد، انتخاب شود.»

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا