۱۳۹۰/۰۵/۱۳

مقام عظما: خواص بی بصیرت باید در مقابل شوشول دشمن جبهه خود را مشخص کنند

در پی توطئه دشمن و استکبار جهانی که از طریق شوشول بچه های کوچولو قصد هتجارشکنی داشته و درصدد براندازی نظام مقدس بوده اند اخیرا جمعی از فرماندهان سپاه به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدند و از معظم له برای رفع این فتنه تعیین تکلیف کردند.
مقام عظمای رهبری در فرمایشات مبسوطی پرده از این توطئه خطرناک برداشتند و به مسئولان دستور دادند با تمام قوا شوشول مربوطه را به سرجای خود بنشانند. ایشان فرمودند: مواظب شوشول بچه ها باشید. مبادا غفلت کنید و اجازه دهید آنها به بهانه شستن آن با شوشولشان بازی کنند. سعی کنید جلوی این کار را بگیرید. نیروهای مسلح باید بسیج شوند و شوشول مردم را بشورند تا مبادا دشمن از این طریق بتواند به ما ضربه بزند. سپاه باید شرکتهایی ثبت کند و این کار را در قالب پروژه های عمرانی انجام دهد.


۵ نظر:

  1. marg bar islam

    http://www.youtube.com/watch?v=8mGOkOOmVA8&feature=related

    پاسخحذف
  2. ما لیاقت آزادی نداریم، چونکه
    · روزهای تظاهرات و اعتراض از هر 100 نفر 90 نفر پشت کامپیوتر و اینترنت منتظر خبر سقوط رژیم هستیم. · یک ساعت در ترافیک بزرگراه همت معطل می شویم و ککمان نمی گزد ولی سر تقاطع به اندازه ده ثانیه نمی توانیم منتظر عبور ماشین روبرویی باشیم.


    مهمترین کارمان در اول هر ماه صف کشیدن جلوی عابر بانکها برای گرفتن حق السکوت ماهانه است. چون می ترسیم اگر اول ماه پول را برداشت نکنیم مثل سهمیه بنزین می سوزد!


    · برای هموطنمان که در خیابان سهواً جلویمان پیچیده شاخه و شانه می کشیم و پیش زن بچۀ خودمان و او فحش و ناسزا حواله اش می کنیم ولی در مقابل یک بچه لات شانزده ساله که لباس بسیجی پوشیده و شب در خیابان راه را بر ما می بندد جرأت جیک زدن نداریم.

    · روزهای تظاهرات و اعتراض از هر 100 نفر 90 نفر پشت کامپیوتر و اینترنت منتظر خبر سقوط رژیم هستیم.

    · یک ساعت در ترافیک بزرگراه همت معطل می شویم و ککمان نمی گزد ولی سر تقاطع به اندازه ده ثانیه نمی توانیم منتظر عبور ماشین روبرویی باشیم.

    · آنقدر راحت طلب و بی ارداه ایم که مشتری اول محصولاتی مانند قرص لاغری، کفش افزایش قد، شربت ترک اعتیاد، داروی افزایش میل جنسی و... در دنیائیم.

    · وقتی در ایستگاه صادقیه می خواهیم سوار قطار شهری بشویم مثل زمانی که در مهدکودک بازی صندلی می کردیم چنان به سوی قطار هجوم می بریم که متوجه پیرمرد بغل دستی که عینکش افتاد و شکست نمی شویم.

    · به محض رد کردن خروجی مورد نظر در اتوبان جفت پا روی ترمز می رویم و با اعتماد به نفس کامل دنده عقب می گیریم.

    · برای بچه خردسالمان هر روز چیپس و پفک و نوشابه می خریم ولی نمی دانیم آخرین بار کی یک لیوان شیر خورده است.

    · فاصله ظرف جمع آوری زباله تا در خانه مان 50 متر است ولی ترجیح می دهیم کیسه را همان روبروی خانه داخل بوته های کنار پیاده رو پرت کنیم.

    · پشت شیشه ماشین می نویسیم "میروم تا انتقام مادرم زهرا بگیرم" ولی ناموس مردم در کوچه و خیابان از دستمان در امان نیستند.






    · در تاکسی مکالمات تلفنی خود را با صدایی کاملا رسا انجام می دهیم بدون اینکه متوجه باشیم تاکسی حریم خصوصی افراد نیست و حقوق دیگران را نباید تضییع کرد.






    · در ترافیک سر چهارراه با دیدن پسر بچه ای دوره گرد محبتمان گل می کند و یک هزاری به او می دهیم و او بی آنکه بخواهد تا شب پول مواد مخدر پدرش را جور می کند.






    · آخرین باری که کتابی را ورق زده ایم مربوط به سالها پیش می شود.






    · حاضریم به هر قیمتی ولو ثبت نام در دانشگاه مجازی دوقوزآباد سفلی مدرک بگیریم و میلیونها خرج کنیم ولی بعد از فارغ التحصیلی تنها چیزی که به دردمان نمی خورد همان مدرک است.






    · برای اینکه وارد محدوده طرح بشویم روی پلاک ماشین لنگ خیس می اندازیم تا دوربین شماره پلاک را ثبت نکند.






    · بیشترین جستجویمان در موتورهای جستجو مثل گوگل مربوط اعضای تناسلی و یا انواع مسائل جنسی است!




    · یک شب را بدون ماهواره نمی توانیم سر کنیم ولی شبهای متعدد بدون اینکه چند دقیقه ای با همسر خود گفتگو کنیم می خوابیم.




    · برای ماشین پنج میلیونی که اقساطی خریده ایم، سه میلیون لوازم اضافی وصل می کنیم ولی پول رفتن به دندانپزشک برای معالجه دندان خرابمان را نداریم.


    · برای سه روز تعطیلی صندوق ماشین و باربند را تا خرخره پر می کنیم و با شش نفر راهی شمال می شویم و از سه روز تعطیلی را دو روز در ترافیک جاده چالوس و هراز و فیرزوکوه می مانیم. ولی نمی دانیم دریاچه گهر کجاست!


    · روز آشتی با طبیعت (13 فروردین) چنان بلایی به سر طبیعت می آوریم که تا یکسال خودش را پیدا نمی کند.


    _هر مناسبتی که پیش میاد به امریکا و انگلیس بد و بیراه می گیم اما 4 کلمه انگلیسی بلد نیستیم که بفهمیم رئیس جمهورشون چی داره میگه.




    __._,_.___


    .


    براستي چرا !؟

    پاسخحذف
  3. جوابی به آنها که گویند ایرانیان با آغوش باز اسلام را پذیرفتند!
    آیا که سراغ دارد که بعد از حمله اعراب به ایران گروهی از مسلمین بنشینند و با ایرانیان زرتشتی گفتگو کنند؟ و آنها را با زبان خوش به اسلام دعوت کرده باشند؟ آیا در کجای تاریخ و کدام مکان یک چنین اتفاقی افتاده؟ طبق کدام سند این گفته درست است که ایرانیان با آغوش باز اسلام را پذیرفتند؟ پس اینهمه جنگ های نهاوند و جلولا و قادسیه و ... چه بوده؟ اصلا دلیل هجوم اعراب و جنگهای ایران و اسلام چه بود؟ در این که ایرانیان شکست خوردند تردیدی نیست اما چرا ایرانیان زرتشتی حاضر شدند جزیه بدهند، اسیر شوند، تن به خفت بار ترین کارها بدهند، کشته شوند اما گفتگو نکنند؟؟؟!!! زیرا آنها با حیله و نیرنگ و جنگ و کشتار وارد شدند و گفتگو دیگر معنا و مفهومی ندارد.
    مگر نه این است که قبایل وحشی عرب کتابخانه های مداین و تیسفون و خیلی از شهرها را به آتش کشیدند. اگر غیر از این است یکی از کتابخانه های به جا مانده از قبل از اسلام را مثال بزنید کجاست؟ مگر غیر از این است که اکثر مساجد جامع بر روی آتشکده ها بنا شده؟ مگر غیر از این است که حتی یک کلمه در قرآن راجع به این سرزمین و اینکه چگونه با این ملت، آنهم به طور صلح و صفا برخورد شود توصیه ای نشده؟ اصلا چرا آنگونه که اسم موسی و عیسی در قرآن آمده اسم زرتشت نیست؟ چرا از سرزمین های افسانه ای که هیچ کس باور نمی کند نام برده شده اما اسمی از سرزمین ایران که بغل گوششان بوده نیست؟...
    چرا یک مسلمان اگر از دین خود برگردد مرتد به حساب آمده و جانش و مالش حلال است؟ چرا مسلمین در طول این 1400 سال دیگر ادیان را نجس و آنها را مورد بدترین شکنجه ها و حتی کشتار قرار داده اند؟ مگر نه این است که تا زمان امیرکبیر زرتشتیان می بایست برای زندگی در سرزمین خود جزیه بدهند؟؟؟ چرا زرتشتیان که حتی و فقط حتی یک نفر از آنها را پیدا نمی توانید بکنید که صراحتا به اسلام و ادیان دیگر توهین کرده باشد را دسته دسته قتل عام کرده اند؟ براستی چرا دولت های اسلامی و مسلمین از ادیان و دگراندیشان هراس دارند و آنها را همیشه به نابودی تهدید کرده اند.
    اکنون بیش از 1400 سال از هجوم اعراب به ایران می گذرد، حکومت های زیادی به ایران تسلط داشته، آمده و رفته اند، چه کسی سراغ دارد که یک زرتشتی در این حکومت ها سهمی داشته باشد؟ اصلا مگر نه این است که ایران سرزمین مادری زرتشتیان و زرتشت و ایرانیان است؟ پس کو محبتی که اسلام در حق این قوم شریف کرده باشد؟
    این قوم در جنگ تحمیلی درصدی بیش از جمعیت خود برای کشور ایران شهید داده اند (قابل ذکر است که همه شهدای آنها تحصیلکرده بوده اند!!) بدون اینکه حتی یک خیابان از کشور ایران به نام یکی از شهدای زرتشتی باشد؟ اولین دانشگاه شاید در جهان که دانشگاه جندی شاپور بوده را این اقوام بنا کرده اند و الان هیچ سهمی از آن ندارند. تخت جمشید که میراث این قوم است الان در چنگال اسلامیون در حال نابودی است بدون آنکه محبتی به آن شود.
    براستی به غیر از آنها چه قومی برای دفاع از سرزمین ایران بیشترین کشته را داده؟ زرتشتیان هرگز مانند خیلی از احزاب و گروه ها از دشمنان ایران برای رهایی از چنگال دشمن خود و اسلام درخواست کمک نکردند!!
    آری، اسلام با خونریزی به ایران لشکر کشید و اگر ایرانیان شکست خوردند به خاطر این بود که آنها خونخوار نبودند! و اگر ذره ای خونخواری اعراب و اروپاییان و مغولها و ... را داشتند الان داستان چیز دیگری بود. به این دلیل که کسی سراغ دارد به من بگوید زرتشتیان در طی این چند قرن اخیر یک نفر مسلمان هم میهن خود را کشته باشد (حالا به هر دلیل، ناموسی، پولی، مذهبی و ...)؟
    اقوام ما ملت متمدنی بودند که زندگی کردن را دوست داشتند نه جنگ و کشتار را. کشتن را هنر نمی دانستند. بلکه کشته شدن در راه ایران را سرافرازی می دانستند. بلی کشته شدند اما به خود دروغ نگفتند که به بهشت می روند. کشته شدند و حاضر نشدند بکشند. تنها گناه آنها این است که برای ایران کشته شدند نه دین خود.

    پاسخحذف
  4. يک خانمی که باردار نميشده قبل از شروع روضه خوانی با مداح در مورد مشکلشون صحبتی می کنند . پس از شروع مراسم اين آقای مداح در روضه هاشون اينجوری می فرمايند : برای همه دعا کنيد.... گرفتارها ..... اونائی که مريض دارند .....اون خانمی که قبل از شروع مراسم ازم خواستی که اعلام کنم برات دعا کنند، اينو بدون ما امشب تا شما رو حامله نکنيم از اينجا بيرون نميريم !!!!

    پاسخحذف
  5. http://mardomak.net/videos/full/64068

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا