۱۳۹۰/۰۵/۱۸

هزار صلوات برای پیروزی قیام اسلامی مردم انگلیس

خدا این رژیم آل ویکتوریا را لعنت کند که در لندن حمام خون راه انداخته و نیروهای بسیجی و لباس شخصی هایش را علیه قیام اسلامی مردم انگلیس تجهیز کرده. الهی که جز و جیگر بزنه اون مقام معظم شان. الهی که به تیر غیب گرفتار بشوی که جوانان روزه دار انگلیسی را دستگیر و زندانی میکنید. مگر شما وجدان ندارید ای بی رحم ها. چطوری دلتان می آید یک عده جوان پر حرارت را که در عنفوان جوانی هستند را دستگیر میکنید. مگر آنها چی می خواستند؟ تنها جرم آنها این بود که می گفتند ملکه انگلیس باید برود و بجایش آیت الله جنتی بیاید. خب. معلوم است که وقتی حکومت دیکتاتوری انگلیس خواستهای مردمی را ترتیب اثر نمیدهد نتیجه اش هم همین قیام و بیداری اسلامی مردم به پا خواسته انگلیس میشود دیگر.
امیدواریم مردم مظلوم انگلیس به نهضت خودشان ادامه بدهند و حکومت شان را سرنگون کنند تا نماز قدس را به امامت مقام معظم رهبری در لندن بعد هم سانفراسیکو برگزار کنیم.
البته بعد سر راه یکسری هم برویم سوریه زیارت. سوریه امن و امان است و همه چیز خوب است و جای نگرانی نیست. اما بمیرم برای مردم مظلوم انگلیس که هر وقت یاد مظلومیت آنها می افتم جیگرم کباب میشود. اوه اوه اوه اوه.... (یعنی شما هم بزنید زیر گریه)

۳ نظر:

  1. همچین بدم نیست بریزن تو کاخ باکینگهام بشاشن روی فرش اهدایی ناصرادلین شاه و بیان بیرون وا...ها؟

    پاسخحذف
  2. ملا جان لطف كن اين لينكهای آلوده اين حرومزاده جوجه هكر را كه اينجا گذاشته پاك كن .

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا