۱۳۹۰/۰۵/۲۴

آرامش قبل از توفان

به هزار و یک دلیل سکوت و آرامشی که در ایران حکمفرماست آبستن توفان سهمگینی است که بساط حکومت آخوندها را بهم خواهد ریخت:
اول: وضعیت اقتصادی است که روز به روز دارد اثرات تحریم های بین المللی و سومدیریت ها و بریز و بپاش های داخلی بیش از پیش روشن تر میشود. بحران اقتصادی سهمگین در کمین رژیم ولایت جادو جمبل است.
دوم: ضعف و ناتوانی مفرط حاکمیت در اداره کشور است. غیر از آن چند ماه آخر حکومت پهلوی هیچگاه ما حاکمیتی اینقدر ضعیف و منزوی و شکننده در تاریخ معاصر ایران نداشتیم. آقایون هر روز مشغول پنچرگیری یکجای این حکومت پوسیده و زفرتی هستند.
سوم: اوضاع منطقه و مخصوصا وضعیت در حال سقوط حکومت بشار اسد در سوریه و حل و فصل اختلافات اعراب با اسرائیل و کاهش نفوذ ایران در منطقه.
چهارم و پنجم و ششم و هفتم تا هزار و یکم را بعنوان تکلیف شب بروید در خانه  رویش فکر کنید و فردا بیایید در همین جا بنویسید.

۵ نظر:

  1. تو هم که چند ساله داری میگی تمومه دیگه!

    پاسخحذف
  2. دو زار بده آش . به همین خیال باش ...

    پاسخحذف
  3. ملای عزيز از تو خواهش ميكنم بمحض دريافت هرگونه كامنتی از طرف مزدوران كثيف جمهوری پليد و ضد مردمی اسهالی با يك كليك كامنتهای تخميشون را در جا پاك كنی تا ببيند كه چقدر ساده ميشه به هيكلشون تگری زد و از اينجا پرتشون كرد بيرون ! در ضمن مطمعن باش حتا يك نفر از خوانندگان وبلاگت بغير از مزدوران رژيم از تو بخاطر سانسور عقايد اين حرومزاده های خود فروخته ناراحت‏ نخواهد شد

    پاسخحذف
  4. سرانجام به مدينه فاضله رسيديم!
    سال ها بود كه دلسوزان نظام آرزوی رسيدن به مدينه فاضله را داشتند، همان مدينه ی فاضله ای كه پيامبر اكرم در زمان حيات گرانقدرشان ساخته بودند. خدا شاهد است كه در راه رسيدن به اين رويا از هيچ كوششی فروگذار نكردند، سختی ها كشيدند، مرارت ها ديدند، تهمت ها شنيدند و چه خون دل ها كه نخوردند اما سرانجام همانطور كه خداوند سبحان در قران كريم وعده داده؛ مزد زحمات شان را گرفتند و ايران عزيزمان را تبديل كردند به همان مدينه ی فاضله ای كه سی و سه سال پيش، خمينی كبير وعده اش را داده بود.

    شكر خدا رهبر فرزانه ای داريم كه در دزدی و غارت همچون جد بزرگوارش ماهر و چيره دست است. البته در نظر داشته باشيد كه ايشان فاقد یک دست است و اگر دو دست داشت چه ميكرد؟

    در قتل و كشتار مخالفين كه به حمدالله همچون سيره نبوی عمل كرده ايم و نگذاشته ايم حتی یک مخالف نيز جان سالم به در برد.

    در تجاوز به عنف كه كارنامه درخشانی داريم و بی شک اين يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    در تهی كردن جامعه از رحم و مروت و عطوفت و جوانمردی فوق العاده استثنايی عمل كرده ايم به طوريكه برادر به برادرش رحم نميكند.

    از رخت بر بستن اخلاق و معنويات از فضای جامعه كه ديگه هر چی بگيم كم گفته ايم. ماشاء الله همين طور دروغ و غيبت است كه از دهان ها بيرون می آيد.

    در اجرای احكام الهی كه بسيار عالی ظاهر شده ايم چنانكه مقامات عربستان نيز به ما رشک ميورزند. خوشبختانه آمار قطع دست و پا، اعدام، سنگسار، شلاق و زندان روز به روز در حال افزايش است.

    در خوار و پست كردن زنان نيز گرچه با دشواری هايی مواجه بوديم اما شكر پروردگار بسيار خوب عمل كرده ايم و خبرهای خوشی از بازار صيغه و ازدواج مجدد به گوش ميرسد.

    در ايجاد فقر و فساد و فحشا و تن فروشی كه بنابر روايت اسناد و مدارک با اختلاف فاحشی از صدر اسلام جلوتر هستيم.

    و البته با تمام اين پيشرفت ها بايستی اذعان كرد كه در زمينه های كشور گشايی، صدور اسلام، تصاحب زنان كفار و مهم تر از همه، هم آغوشی با طفل شيرخواره و ازدواج با دختر شش ساله بسيار ضعيف عمل كرده ايم كه انشاءالله اين نقيصه نيز با تدبير و رهنمودهای حكيمانه ی مقام معظم رهبری بر طرف خواهد شد.

    پاسخحذف
  5. سلام ملا

    ظاهرا فیدت پکیده اگه درستش کنی خوبه دمت گرم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا