۱۳۹۰/۰۷/۰۲

مشکل رکود ربلاگستان فارسی حل شد

دوستان امروز را به خاطر داشته باشید. روز خیلی مهمی است. مورخان این روز تاریخی را حتما در دفترچه خاطراتشان خواهند نوشت. امروز روزی است که فید (خوراک) این وبلاگ به حول قوه الهی توسط یکی از دانشمندان هسته ای مقیم کانادا که راضی نیست اسمش فاش شود اختراع شد و بدون اتکا به دانش و فن آوری خارجی راه اندازی گردید و بخشی از مشلات پیچیده چهان مرتفع گردید.
لازم به ذکر است که این پروژه هیچگونه ارزبری خارجی نداشت و همینطوری محض رضای خدا و گل روی اینجانب اجرا گردید.

قبل از راه اندازی این پروژه شما مردم همیشه در صحنه به خاطر دارید که وبلاگستان چقدر خمود و سوت و کور بود.
خود اینجانب در دوره ای که فید وبلاگمان خراب شده بود شدیدا دیپرس شدم و حتی چند بار تصمیم گرفتم خود را در زیر زمین خانه مان حلق آویز کنم ولی هربار یا طناب نبود یا صندلی و یا اینکه طناب و صندلی بود ولی موقع خودکشی جیش ام گرفته بود و وقتی رفتم دست به آب کلا نظرم عوض شد و به تعویق افتاد.
این خیلی دردناک است که شما توی وبلاگت مطلبی بنویسی و چون فید وبلاگت کار نمی کند صدایت در داخل کشور شنیده نشود. اصلا وبلاگ نویسی بدون داشتن فیدبرنر یک کار عبث و بیهوده ای است و همین باعث رکود وبلاگستان گردیده بود.
از حالا به بعد شما شاهد به راه افتادن طوفان سهمگینی در وبلاگستان باشید. از امروز که بحول قوه الهی وبلاگ اینجانب درست شده شور و شوق و امید تازه ای بر پیکر خودمان و وبلاگستان دمیده شده و قرار شده هر نیم ساعت یک مطلب کوبنده در اینجا بنویسم تا یک خورده این چرخ دنده های فیدبرنرمان که مدتی کار نکرده بود و زنگ زده بود روغنکاری شود و بقول معروف روان بشوند.
ضمنا آدرس جدید فیدبرنر جدید را به دوستان و فامیل های درچه یک خود مثل خاله و عمه و دخترخاله و دختر عمه خود اطلاع دهید:
http://feeds.feedburner.com/Molla2

۵ نظر:

  1. سلام جناب آقای ملا . اهالی وبلاکستان و فیس بوکستان نگران شما هستند که این ملا چه اش شده. یک تک پا تشریف ببرید به فیس بوکستان که اهالی آن ولایت از نگرانی دربیایند.
    یکی از اهالی وبلاکستان و فیس بوکستان که طنزهای شما را دوست دارد

    پاسخحذف
  2. سلام.
    این هم آدرس فیدبرنر بنده:

    http://feeds.feedburner.com/borjian

    جهت اطلاع و اقدام مقتضی!

    پاسخحذف
  3. ترکمون بگیرن این گوگل و آن همه جیمبول و جمبو در آوردنش! همه اینها زیر سر گوگل است برادر! یک فتوا صادر کن بزنیم درو و داغانش کنیم. فید بنده هم مدتی کار نمی‌کرد ولی من با کمی کلک آحمدی نژادی، آخوندی زیر یک خم گوگل را گرفتم زدم زمین! البته امدادهای غیبی امام زمان و نایب برحقش هم در این عمل عبادی سیاسی دخیل بودها!
    موید و پایدار باشید
    حجت السهال خُسن آقا دامن برکاته!

    پاسخحذف
  4. بگو چرا هی تر و تر آپ می کنه این ملا

    پاسخحذف
  5. سلام
    بابا ما از حول حلیم چپ شدیم تو دیگ
    من اومدم آدرس فید رو به فیدخون بدم زدم تمام آرشیو 4ساله ای که از وبلاگ داشتم رو پاک کردم. مثل این بود که آپ یخ ریختن روم.
    حالا نمی دونم اون دوست هسته ای می تونن همه آرشیو رو بچپونن تو فید وبلاگ که ما بتونیم دوباره بازسازی کنیم یا نه . . . باید مراسم بگیرم برا آرشیو؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا