۱۳۹۰/۰۷/۰۹

هموطنان ساکن تورنتو! نگذارید زالوهای پرورش یافته در نظام فاسد جمهوری اسلامی اینجا را هم به گند بکشند

توی کانادا اگر شما بخواهید مبلغی بیش از ده هزار دلار را جابجا کنید یک سازمانی در دولت فدرال هست که باید این نقل و انتقال پول به آنجا گزارش شود. این گزارش معمولا توسط بانکها -وکیل ها- حسابدارها- مشاورین املاک و هر شخص حقیقی و یا حقوقی دیگر که با آن مرتبط باشد و یا از آن اطلاع داشته باشد تهیه میشود و اگر کسی چنین چیزی را مخفی کند مرتکب جرم سنگینی شده و حتی زندانی هم دارد.
هدف دولت کانادا از اعمال این قانون این بوده و هست که از تبدیل شدن کانادا به محلی برای خلافکاران بین المللی برای پول شویی جلوگیری شود. این سازمان دولتی در اتاوا مستقر است و پلیس فدرال (آر- سی- ام -پی) هم عامل اجرایی آن است.

فرار اختلاس کنندگان پرورش یافته در نظام فاسد پرور جمهوری اسلامی به کانادا اصلا خوشایند نیست و ما باید هرچه زودتر از دولت کانادا بخواهیم که نگذارد کانادا تبدیل شود به خانه امن دزدان و سارقان بین المللی.
در این باره چند نکته قابل تامل است:
1- صرف نظر از فاسد بودن نظام جمهوری اسلامی باید بدانیم عده ای فرصت طلب و شیاد در میان ملت ما هستند که توی هر نظام و سیستمی دست به چپاول بیت المال میزنند و ما باید حساب خودمان را از آنها جدا کنیم. پولی که آنها دزدیده اند متعلق به همه ایرانیان است. متعلق به پدر و مادر و برادران و خواهران همه ماست. متعلق به همه بچه های فقیری است که در روستاها و حتی جنوب تهران از گرسنگی و بی غذایی و بی بهداشتی رنج می برند. ما نباید دزدان و سارقان را در کنار خود بپذیریم.
2- این گونه آدم های فرصت طلب مثل زالو هستند. بقای اینها در مکیدن دست رنج دیگران است. مهم نیست در کجا زندگی میکنند. راه و روش دزدی و کلاهبرداری چیزی است که یک عمر بدان عادت کرده اند و مسلما در آینده نزدیک همین کانادا و تورنتو را هم به گند خواهند کشید.
3- برای آینده خودتان و فرزندانتان و برای حفظ آبروی ایران و ایرانی از کنار این مسئله بی تفاوت نگذرید. کافی است چند نفر از ما گوشی تلفن را بردارند و به مقامات دولتی کانادا تذکر بدهند , و یا ایمیل بزنند. مطمئن باشید آنها ترتیب اثر خواهند داد.

۲۸ نظر:

  1. ای ول ملا

    ملا عصبانی می شود !

    پاسخحذف
  2. the name of this agency is FINTRAC which is tracing all transactions their office in TORONTO is located at 29th floor, 200 King west. I'm sure if you google it you can find it and there is an option to report any suspicious activity.God bless you

    پاسخحذف
  3. واقعا تو خوشحالی که فکر ميکنی دولت کانادا نميدونه که اين اينجاس :)) عزيزم ، اينا برای تو و من دل نميسوزونن ؛) مهم هم نيست براشون که طرف 3000 ميليارد که خوبه ، سی هزار ميليارد تومن اختلاص کرده ! طرف پول داشته باشه ، بياد ! قدمش روی چشم اينا ! کانادا رو ميخواد به گند بکشونه ، بذار بکشه ! اگه دولت کانادا راهش داد ، خودشم جمعش کنه (حالا که اين آقا اصلا پاسپورت داره ، و اينکه با اين سوابق کی تونسته پاسپورت بگيره و با اين همه چک های امنيتی برای يه ويزا دادن ، اين چجوری تونسته بگيره و چرا دولت کانادا بهش اقامت و متعاقبا پاسپورت داده خودش جالبه !)

    پاسخحذف
  4. why not petition.

    پاسخحذف
  5. why not petition.

    پاسخحذف
  6. why not petition.

    پاسخحذف
  7. why not petition.

    پاسخحذف
  8. تو فکر ميکنی آقايون چجوری اينور اونور دنيا سرمايه دارن ؟ اينا برای ايران که دل نميسوزونن ! طرف به فکر رونق اقتصاديه مملکتشه ! عقلش کمه به اين گير بده ؟

    پاسخحذف
  9. بیشتر مسئولین در نظام ولایی از ترس سقوط از حدود 16 سال پیش هم اسم و رسم مجعول ایرانی , هم شناسنامه و پاسپورت افغانی , یمنی , سوری , لبنانی , وووو و همچنین اقامت کانادا و انگلیس , استرالیا , بلژیک و افریقای جنوبی ووو را گرفته اند و هیچ کس هم .... را نمیتواند بخورد
    همه دولتهای غربی هم میدنن و ازشون حمایت میکنن , مثلا نزدیکی نظر روسای دول غربی در مسئله اسراییل و فلسطین و نظر رهبر کبیر ان قلاب ایران را در همین بحث اخیر سازمان ملل میتوانید ببینید

    پاسخحذف
  10. اندر حکایت اختلاس بزرگ !

    شهرام جزایری: «منو از اینجا بیارین بیرووووون… اینا دارن منو مسخره میکنن… به من میگن آفتابه دزد!!!

    پاسخحذف
  11. ایرانی‌هایی که این‌روزها به کانادا می‌آیند، اغلب با پول‌های سنگین وارد می‌شوند. پل‌های اقتصادی پشت سر را هم هم‌چنان حفظ می‌کنند و مرتب در رفت و آمدند. کانادا البته کاری ندارد در کشوری مثل ایران که نظام اقتصادی از پایه فاسد است و برای رشد هم باید حق را ناحق کرد، هم رشوه داد؛ هم مالیات نداد... چه موجوداتی پرورش پیدا می‌کنند. آنچه برای اقتصاد کانادا مهم است، تزریق پول توسط تازه‌واردین است. این پول‌های گنده و تحقیقاً بادآورده فقط منحصر به ایرانیان نیست. اتفاقاً عامل مهمی که کانادا را از افتادن در چاه عمیق رکود نجات داد و می‌دهد، همین ایمیگرنت‌های "عزیز" هستند!

    پاسخحذف
  12. أمثال ايشان در تورنتو و ونكوور جديدا بسيار ديده مي شوند. يكي نيست بگه اين بابا كه با اين پست سنگين تو ايران وقت نداشته بياد و در كانادا حداقل ٣ سال اقامت دائم داشته باشه، چجوري سيتيزن شده؟!؟!؟ اگر كسي اين مورد رو پيگيري بكند ميشود طرف رو برد دادگاه! 

    پاسخحذف
  13. ایرانمون رو که ازمون گرفتن و آوارمون کردن دست کم بیایید نگذاریم اینجا هم یه دزد نماینده مملکتمون باشه. دولت کانادا هم که دولت ایران نیست که بهونه کنیم نمیشه کاری کرد. بیایید یه کاری بکنیم.
    دولت کانادا خیلی هم به نفعش نیست که آدمهای مورد دار اینجا بیان خصوصا اگه سروصداش دربیاد.
    - این قضیه که این خاوری عمرا 3 سال اینجا نبوده چجوری سیتیزن شده هم کاملا قابل پیگیری هست.

    پاسخحذف
  14. طناب داری که در انتظار خاوری است!

    http://news.gooya.com/politics/archives/2011/10/129004.php

    پاسخحذف
  15. به کجا باید شکایت کرد؟

    پاسخحذف
  16. پیشنهاد تجمع اعتراضی به حضور خاوری در کانادا مقابل کاخ خاوری در تورنتو

    پاسخحذف
  17. این آخوندها سالهاست کانادا را محل امن کردند برای خودشان،واقعا که بی پستم هستیم آگا کاری نکنیم.من میگم یک سته سراسری درست کنید ،که
    ۱- هماهنگی تضاهرات جلوی سفارت کانادا در کشورهای مختلف
    ۲- اگر کسی در ونکوور یا تورونتو، امکان افشا گری دارد حتا آدرس منزلهایشان را روی اینترنت بزنید

    ۳فرذندان ایران را در تهران به قتل میرسانند و در کانادا هم ول میگردند ،بعظی مواقع فکر میکنم کاش یک گروه بود حال اینها رو میگرفت.مسلا مسل بسیجیها تو خیابان بهشون حمله میشد تا بفهمن.

    پاسخحذف
  18. يك پيشنهاد به هموطنان مقيم تورونتو !

    نوشتن اين خانه متعلق به يك دزد پول ملت ايران است روی در و ديوار خانه‏اش با اسپری با حروف بزرگ انگليسی و چسباندن عكسش در ورودی مراكز خريد در نزديكی خانه‏اش با همان متن

    و در آخر كشاندن خبرنگاران روزنامه ها و كانال هاي تلويزيونی به دفاتر شركتهای هواپيمائی پسرش .

    با تشكر فراوان و اميد موفقيت برای شما عزيزان شجاع وطنم .

    پاسخحذف
  19. ملا حسنی جان برای دادن تابعیت در هر کشوری کلیه سوابق شخص از طرف ماموران امنیتی بررسی می شود بنابراین ساده انگاری است که فکر کنیم دولت کانادا از داستان این آقا بی اطلاع است. چه می شود کرد رکود اقتصادی است و باید پول از جایی تزریق شود. رکود اقتصادی هم نباشد عقل اقتصادی چشم دولتمردان کشورهای پیشرفته را می بندد. تنها چاره، استفاده درست از ستون چهارم دموکراسی یعنی مطبوعات است و کشاندن مساله به آنها.

    پاسخحذف
  20. http://www.youtube.com/watch?v=vvF3x9iHgm0
    راستی بر سر آن 18.5 میلیارد دلار آقای اسماعیل صفاریان نسب که در ترکیه غیب شد چه آمد؟

    پاسخحذف
  21. بهترین راه درخواست مجوز یک تجمع روبروی در خانه ایشان هست و تهیه یک بیانیه برای بررسی سرمایه ها و سیتیزنشیپی افرادی که به کانادا آمده اند و مناسب و یا خویشاوندی با علمای حوزه و مناصبی در سه قوه , بسیج , و بنیادهای به ضاهر خیریه دارند .

    این به عنوان یک سند از طرف روزنامه نگاران کانادایی و احزاب پیگیری خواهد شد و دستمایه ای هم برای رای جمع کردن اپوزیسیون و ان دی پی خواهد گردید.

    پاسخحذف
  22. ما که تو ایران سالهاست میدونیم که شهرک مربوط به هاشمی زفسنجانی تو کاناداست. و فاضل لاریجانی که تو ایران جون سیاسی نداشت ولی از اول مدیریت های بالای
    الکی علمی/ پژوهشی بهش میدادند فعلا خزانه دار برادران
    جانی و دزد خود در کانادا هست.
    کانادا این ثروت های غول آسا رو پس نمیزنه!این ژستها
    ممکنه جذاب باشه ولی چندان واقعی نیست. این خود ایرانیان مقیم هستند که باید مستقیما کاری بکنند که نمی کنند...ارامش کانادایی! قیمت اونهاست!

    پاسخحذف
  23. آقای ناشناس-هرکس 240 هزاردلار کانادا به دولت پرداخت کند میتواند ویزا و اقامت و مهاجرت تجاری بگیرد. بنابراین نگویید چطور ویزا گرفته و چرا پاسپورت دارد

    پاسخحذف
  24. Public gathering in front of the guy's house in Toronto, now every body knows where he lives. 26 Suncrest Dr. He should know that involving in this scandal is not something that he can scape from easily.

    پاسخحذف
  25. ا توجه به این که آقای خاوری از معتمدین نظام و رهبری بوده اند و خود را سرباز ولایت مینامیدند , ایشان دسترسی کامل به اسناد مالی و وام ها و کمک های بلاعوض داخلی ( سربازان گمنام , علما و روحانیون وووو) و خارجی ( بخصوص به خزب الله , سودان و حمس و.... ) داشته اند و احتمالا انها را نیز به عنوان نوعی بیمه در عوض کش ندادن پرونده و سرپوش گزاشتن بر آن استفاده خواهند کرد .
    بنابراین 2 احتمال وجود دارد
    1- ترور ایشان و خانواد شان برای از بین بردن مدارک
    2- معامله برای بی گناه شناخته شدن ایشان

    در هر صورت دولت کانادا میبایستی همزمان که مراقبت و مسئولیت جفاظت از جان ایشان را به عهده دارد
    به عنوان یک شهروند کانادایی . نسبت به اعاده حقوق از دست رفته ایرانیان نیز مسئول و پاسحگو باشند و نسبت به بازجویی و در خواست مدارکی که ایشان دارند اقدام کند

    پاسخحذف
  26. البه حق الزحمه دولت کانادا هم قبلا به صورت مالیات توسط همین شخص پرداخت شده است

    پاسخحذف
  27. حاوری : به خاطر رهبری سکوت میکنم ولی سکوت من هم حدی دارد

    پاسخحذف
  28. چند روز پیش یکی از سرداران سپاه قدس به نام سردار صبوری رو دیدم که اتفاقا تو یکی از پنت هاوس های 401-یانگ زندگی میکنه .طرف قرارداد فرودگاه امام برای ساخت فاز 2 .با همون تیپ و قیافه و ژست همیشگی فقط ریش هاشو تیغ زده بود .این ها به زودی اینجا هیئت امام حسین و آفتابه لگن رو راه میندازن

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا