۱۳۹۰/۰۷/۱۲

فضیلت باز کردن درب برای خانم ها

ای آقایون! اگر بدانید در باز کردن درب ماشین برای خانم ها چه رمز و رازی نهفته است هرگز اجازه نخواهید داد هیچ خانمی دستش به دستگیره درب برسد.
ما اون قدیم ها این چیزها را که توی فیلم های خارجی می دیدیم با خودمان می گفتیم: خاک تو سر آن مرد! مگر شاگرد شوفر است که درب را برای خانم باز میکند؟ یک ذره شخصیت و وقار مردانگی هم خوب چیزیه!
اما وقتی آمدیم اینجا فهمیدیم این مردهای خارجی عجب ناقلاهایی هستند و ما خبر نداشتیم. بدو بدو می روند یک دربی را برای خانمی باز میکنند و همین یک کار ساده گره از مشکلات عدیده شان باز می کند و یا علی دیگه!... اسلام پیاده میشود با همین یک عمل ساده درب باز کردن!
من امروز می خواستم وارد ساختمانی بشوم بصورت اتفاقی درب را نگه داشتم و قبل از اینکه خودم داخل شوم  یک لحظه ایستادم (البته این از امدادهای غیبی بود که به من الهام شد یک لحظه صبر کنم) و به خانمی که پشت سر من بود تعارف کردم که" اول شما. خانم ها مقدم ترند".
باور کنید اون خانمه اینقدر خوشحال شده بود که نزدیک بود بپرد بغل من و یک ماچ آبدار از ما بکند ولی توفیق حاصل نشد. اما من با همین دو تا گوش خودم شنیدم که چند تا خانمی که از پشت سر می آمدند آهسته می گفتند: به این میگن جنتلمن!
حالا از امروز من تصمیم گرفته ام بروم روزی یک ساعت جلوی درب آن ساختمان بایستم و هر خانمی که خواست وارد شود درب را برایش باز کنم. فکر کنم همین روزها اینقدر به من شماره تلفن بدهند که وقت نکنم وبلاگم را آپدیت کنم.

۴ نظر:

  1. ملا جان ما که همون روز اول از در تاکسی فرودگاه شروع کردیم و نتیجه گرفتیم. عجیب جواب میده :))

    پاسخحذف
  2. ملا جان لطفن این متن را بخوان تا ببینی در را باید باز کنی یا درب را؟؟؟؟؟؟؟؟
    http://mostafazizi.net/2011/09/30/darb/
    در باب « درب »

    دوست ناشناس

    پاسخحذف
  3. آملا تو چقدر نديد بديدبودی و ما نميدونستيم ؟!!! خواهش ميكنم برگرد سر كار و زندگي و وبلاگت و جواب مردمو بده ! چرا كه خوانندگان وبلاگت از نون شب بيشتر به تو احتياج دارند!!!

    پاسخحذف
  4. ملا جان

    به روح امام نقی
    من قرنهاست که در رو برای همه خانم ها باز می کنم. بله همه هم می دونن که من چقدر جنتلمن هستم. اما حتی تو این دیار کفر٬ اسلام رو نمی شه به این آسونی پیاده کرد. ملا جان٬ در داریم تا در. اونی که شما باز کردی در ساختمون بود٬ نه در خیبر. برای در خیبر امیرالمومنین لازمه...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا