۱۳۹۰/۰۷/۱۶

مقام مزخرف رهبری: اینقدر در مورد گران شدن تخم مرغ حرف نزنید به مصلحت نیست

ولی امر مسلمین جهان و کهکشان ها در دیدار با جمعی از تخم مرغ فروشان و نیمرو خوران بسیجی رهنمودهای مهمی را در مورد توطئه اخیر دشمن در افزایش بی رویه قیمت  تخم مرغ ایراد فرمودند که فرازهای مهمی از بیانات ایشان را در زیر می خوانید.

« اگر به توصیه ها و فرمایشات موکد من در سالهای قبل پیرامون جلوگیری از نفوذ دشمن در میان مرغداری ها توجه می شد امروز ما شاهد گران شدن تخم مرغ نبودیم. بهرحال مردم بدانند که مسولین این قضیه را با جدیت دنبال می کنند و مرغ ها را مجبور می کنند که بیشتر تخم کنند. 
نکته بعدی این است که رسانه ها اینقدر به این گونه مسائل پرو بال ندهند و قضیه را کش ندهند. اصولا رسانه ها باید در مورد مسائل داخلی ساکت باشند و سعی کنند اخبار کشورهای خارجی را پوشش بدهند. مثلا ببینید قیمت تخم مرغ در تانزانیا و یا نوار غزه چند است. بعد کارشناسها بیایند اینها را با هم مقایسه کنند و به مردم دلایل گران شدن تخم مرغ در گواتمالا را تشریح کنند. البته از افشاگری در مورد رژیم صهیونیستی در اشغال مرغداری های جهان اسلام هم غفلت نکنند.»

در همین راستا محمود احمدی نژاد هم گفت: مردم سه ماه نیمرو نخورند. قرار شده از سه ماه بعد خودمان به جهان تخم مرغ صادر کنیم و من به شما قول می دهم سال آینده اگر به نیویورک رفتم از روی میز صبحانه هتل چند تا تخم مرغ آب پز برایتان بیاورم.
همچنین احمدی نژاد در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان به مردم ایران توصیه کرد که این تخم مرغ هایی را که از بازار می خرند زود نخورند. اینها مال امام زمان است و باید آن تخم ها را بعنوان تبرک نگه داشت و مردم نباید این تخم ها را با دیگر تخم های خودشان قاطی کنند.

۵ نظر:

  1. فوق العاده بود واقعا دست مریزاد

    پاسخحذف
  2. دمت گرم

    این خامه ای کونده که خودش تخم نداره تخم مرغ رو هم گرون کرده تا کل ملت بی خایه ی ایران بی تخم نر شوند....

    پاسخحذف
  3. takbeeerr!! marg bar oon bi pedar va madaraeh dorgohgoo Khamneiee

    پاسخحذف
  4. takbeeerr!! marg bar oon bi pedar va madaraeh dorgohgoo Khamneiee

    پاسخحذف
  5. takbeeerr!! marg bar oon bi pedar va madaraeh dorgohgoo Khamneiee

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا