۱۳۹۰/۰۷/۱۹

بصیرت عظما به گاف رفت

این ماجرای دستگیری دو تن از وابستگان رژیم جمهوری اسلامی در امریکا به اتهام عملیات تروریستی در واقع مشت محکمی بود به دهان یاوه گوی مقام عظما و دستمال بدست های سپاه پاسداران.
یادتان می آید یکی دوسال پیش یعنی زمانی که دو سه تا جوان امریکایی در کوههای مرزی ایران و عراق و آنهم در داخل خاک عراق توسط نیروهای سپاه قدس ربوده شدند و به اتهام ورود غیر قانونی به خاک ایران بازداشت شدند تا اهرم فشاری باشد علیه حکومت امریکا این جوجه بسیجی ها و سرداران سپاه با چه شور و شعفی به این عملیات آدم ربایی شان می بالیدند و این موفقیت را مرهون رهبری داهیانه مقام مزخرف رهبری و بصیرت والای ایشان می دانستند.
این چند سال گذشت و بالاخره امریکا با صبر و شکیبایی و نهایتا با پرداخت یکی دو میلیون دلار آنها را آزاد کرد و قضیه تمام شد ولی منتظر بود تا حسابی تلافی کند.
بنظر من امریکا با دستگیری این دو نفر وابسته به نیروهای سپاه بازی را برده و حالا نوبت مقام عظماست که خربزه ای که چند سال پیش کوفت کرده الان پای لرزش هم بنشیند.

۱۲ نظر:

  1. ملا جان فکر نميکني ممکنه اين فقط جور کردن يک بهانه براي حمله به ايران باشه ? شروع يک سري از مسايل عجيب که مثلاايران تو ش دست داشته ! مثلا !
    اگر ملاها, (شما نه !) ملاهاي اون وري !!! ميخواستن ,عراق و يمن و لبنان جاهاي بهتري براي ترور مقامات عربستاني هست نه تو آمريکا ! اون هم تو اين وضع قاراشميش که اينها دارند ! اين ادعاي مقامات آمريکا بيشتر شبيه همون دست ادعاهاي وزير اطلاعات ايران هست که مثلا ميگه يک تيم جاسوسي خفن آمريکايي رو گرفتيم: "صحنه سازي"

    پاسخحذف
  2. البته ناشناس عزیز وقتی یک چنین خبری تا سطح وزیر خارجه رسانه ای میشه دیگه صحنه سازی بودن منتفی است از طرفی تاکنون در کشورهائی مثل آمریکا چنین سخنانی بدون دلیل متقن اعلام نشده و اسناد آن هم منتشر شده و یا بعد بنحوی ثابت شده (مسائل دادگاه میکونوس)و مثل مسئولین ما به اسنادش موجود است و... بسنده نشده است

    پاسخحذف
  3. برادر جان این جاسوس و تروریست گیری فراتر از تلافی جویی است. ترس من از این است که اینها دارند زمینه یک حمله نظامی را تدارک می‌بینند.
    درضمن این اتفاق از حد بصیرت به گاف رفتن بیشتر است این بیشتر شباهت به بکارت از دست رفتن دارد!

    پاسخحذف
  4. مسیله این است ه هر چه بگویند از این جاکشها بر میاد.اینها هم میخاستن دقیقن تو امریکا ضربه بزنن که بگن بله.

    پاسخحذف
  5. ناشناس عزیز مسئله گرفتن جاسوسان امریکا حقیقت داشت و این مسئله هم صحنه سازی نیست از اینها برمی اید. مسئله جاسوسان اینطوربود که اینها خودشان را به عنوان فردی جداشده جا میزنند و بعد در بانکوک قرار ملاقات میزارندو اونجا اسناد ولپ تاپ واسطه سیا را با تحدید سرقت میکنند. و به یک سری اسناد دست پیدا میکنند.

    پاسخحذف
  6. آخه کسی نیست بپرسه کس کش چقدر این حرف ها را قبول داری مگر این دولت مادرجنده آمریکادر زمان بوش دیوس بخاطر تسلت به منابع نفتی عراق وذخایر بسیار غنی پیچبلاند( سنگ اورانیوم) افغانستان وعراق را اشغال نکرد وبرای اشغال این سرزمین ها دلیل و سندی رو روکرد که حالا با این اراجیف بخواهند زمینه ایجاد در گیری در کشور ما را بکنند ویک عده از هموطنانی که اصلا باید به ایرانی بودنشان شک کرد همراستا با مطامع آمریکا به هر نحو ممکنی وراجی کنند؟
    عزیز جان ایران وایرانی آزاده است وبا تمام توان از مال وجان وناموس خود تا آخرین قطره خون دفاع خواهد کرد واز هیچ قدرتی حتی در حد واندازه آمریکا ترسی نخواهد داشت واین رو وطن فروشان دوره گردگی به به دریوزگی از غرب کاسه گدائی بدست منتظر لطف اربابان خود می باشند نیز اینرا بدانند

    پاسخحذف
  7. dar javab shomareye 6:
    iran o irani azadeh nist, ye mosht koon goshad e rahat talab e shayad hastan felan

    پاسخحذف
  8. در جواب به همتون . اولاً اونایی که اومده بودن ایران یعنی همه دونیا رو گشته بودند دیگه جا نبود فقط بیابونهای ایران مونده بود . اصلاً ایران نه عراق . یعنی شما به اینا می گین توریست ؟؟؟
    دوماً امریکا هم داره زر مفت میزنه چون ایران با این بلبشویی که الان خودش توش گیره و همه دورو وریاش باهاش دشمن شدن دنبال آتو نمیگرده که بده دست آمریکا که بخواد بهش حمله بشه وگرنه اگه نمی ترسید این همه رزمایش انجام نمی داد که به آمریکا ثابت کنه اگه حمله کنی ما خیلی قدریم پس این هم غیر ممکنه و بقول دوستمون آمریکا که به عراق حمله کرد آخرش بوش گفت شرمنده ما اشتباهی فکر کردیم عراق بمب اتم داره حالا دوستمون اومده سنگ آمریکا رو به سینه می زنه که نه اینا خیلی دقیقاً.
    ثالثاً اگر آمریکا بخواد به ایران حمله کنه یعنی بدونید نقشه سر پا موندن این آخوندا رو خود آمریکا کشیده چون همینطوری ایران داره از درون ساقط میشه و تا یک سال دیگه نظام بی نظام و برای سرپا موندن و متحد کردن حزب چپ و راست راه آخر وجود یک جنگ خارجیست که اینها رو با هم متحد کنه و این یعنی حفظ بقای جمهوری اسلامی و منفعتی که آمریکا این چند سال از برکت این نظام به دست اورده ..........
    فقط خاک بر سر ما که این وسط بازیچه اینا شدیم و 4 تا آدم احمق که دراین بالا هم نمونش زیاد دیده میشه....

    پاسخحذف
  9. دوستان عزيز شما رو به تاريخ نچندان دور ارجاع ميدم. مگر زماني آمريکا قصد حمله به عراق رو داشت اعلام نکرد بخاطر وجود تسليحات کشتار جمعي که عراق دارد و در حال توليد آن است بايد حمله نظامي انجام شود ? آيا امروز بعد از گذشت نه سال شما تسليحات کشتار جمعي ديديد ? خبري جايي از دنيا در اين باره پخش شد ?
    حالا اين جريان فعلي هم همين طور !!!!

    پاسخحذف
  10. در جواب ناشناس مزدور شماره ۶ كه دو كلمه فارسی را با توجه به سواد تخميش بلد نيست بنويسه !!!

    سرانجام به مدينه فاضله رسيديم!

    سال ها بود كه دلسوزان نظام آرزوی رسيدن به مدينه فاضله را داشتند، همان مدينه ی فاضله ای كه پيامبر اكرم در زمان حيات گرانقدرشان ساخته بودند. خدا شاهد است كه در راه رسيدن به اين رويا از هيچ كوششی فروگذار نكردند، سختی ها كشيدند، مرارت ها ديدند، تهمت ها شنيدند و چه خون دل ها كه نخوردند اما سرانجام همانطور كه خداوند سبحان در قران كريم وعده داده؛ مزد زحمات شان را گرفتند و ايران عزيزمان را تبديل كردند به همان مدينه ی فاضله ای كه سی و سه سال پيش، خمينی كبير وعده اش را داده بود.

    شكر خدا رهبر فرزانه ای داريم كه در دزدی و غارت همچون جد بزرگوارش ماهر و چيره دست است. البته در نظر داشته باشيد كه ايشان فاقد یک دست است و اگر دو دست داشت چه ميكرد؟

    در قتل و كشتار مخالفين كه به حمدالله همچون سيره نبوی عمل كرده ايم و نگذاشته ايم حتی یک مخالف نيز جان سالم به در برد.

    در تجاوز به عنف كه كارنامه درخشانی داريم و بی شک اين يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    در تهی كردن جامعه از رحم و مروت و عطوفت و جوانمردی فوق العاده استثنايی عمل كرده ايم به طوريكه برادر به برادرش رحم نميكند.

    از رخت بر بستن اخلاق و معنويات از فضای جامعه كه ديگه هر چی بگيم كم گفته ايم. ماشاء الله همين طور دروغ و غيبت است كه از دهان ها بيرون می آيد.

    در اجرای احكام الهی كه بسيار عالی ظاهر شده ايم چنانكه مقامات عربستان نيز به ما رشک ميورزند. خوشبختانه آمار قطع دست و پا، اعدام، سنگسار، شلاق و زندان روز به روز در حال افزايش است.

    در خوار و پست كردن زنان نيز گرچه با دشواری هايی مواجه بوديم اما شكر پروردگار بسيار خوب عمل كرده ايم و خبرهای خوشی از بازار صيغه و ازدواج مجدد به گوش ميرسد.

    در ايجاد فقر و فساد و فحشا و تن فروشی كه بنابر روايت اسناد و مدارک با اختلاف فاحشی از صدر اسلام جلوتر هستيم.

    و البته با تمام اين پيشرفت ها بايستی اذعان كرد كه در زمينه های كشور گشايی، صدور اسلام، تصاحب زنان كفار و مهم تر از همه، هم آغوشی با طفل شيرخواره و ازدواج با دختر شش ساله بسيار ضعيف عمل كرده ايم كه انشاءالله اين نقيصه نيز با تدبير و رهنمودهای حكيمانه ی مقام معظم رهبری بر طرف خواهد شد

    پاسخحذف
  11. برای ظهور آقا امام زمان

    وقتی احمقی

    وقتی احمقی، یکی از راه می رسد و با لهجه دهاتی مزخرف می بافد و تو اتقلاب می کنی بدون اینکه بدونی که دقیقا داری چه کار می کنی .
    وقتی احمقی،به جمهوری اسلامی رای می دهی بدون اینکه بدونی اسلام دقیقا چه جور دینی است و جمهوری دقیقا چه تعریفی دارد
    وقتی احمقی ، وقتی می گویند اقتصاد مال خر است می خندی ولی بعد ها از دیدن قبض گاز و برق و تورم دو رقمی و قیمت نون بربری گریه می کنی
    وقتی احمقی ، روسری سر خواهر و مادرت می کنند و تو با خودت فکر می کنی که یک روسری سر کردن یا نکردن آنقدر ها هم مهم نیست.
    وقتی احمقی در برابر تمام حقوق ضایع شده ات کوتاه می آیی و نمی فهمی به مخاطره افتادن بخشی از آزادی از بین رفتن همه ی آن است
    وقتی احمقی ، برات مهم نیست که روزنامه ها را می بندند ، سرمایه های ملی را چپاول می کنند ،مخالفین را اعدام می کنند، مغزهای کشورت یکی بعد از دیگری فرار می کنند.
    وقتی احمقی برات مهم این است که کسی به تو کاری ندارد و نمی بینی که وقتی کل کشتی در حال غرق شدن باشد به زودی نوبت تو هم خواهد شد
    وقتی احمقی، باور می کنی که خدایی آن بالا نشسته که همه ی این جنایت ها را توجیه می کند ، باور می کنی که منجی تو در ته چاه است ، باور می کنی که نجات تو در دستان کسی به جز خود توست
    وقتی احمقی از اعتقادات تو سو استفاده می کنند و سر سفره برای آقا امام زمان بشقاب می گذارند و در قرن 21 از رمال و جن گیر و نیروهای شیطانی برایت در نهایت پر رویی دری وری می بافند
    وقتی احمقی همیشه کاسه کوزه ها را سر این و آن و دزدان و بیگانگان می شکنی و نمی بینی همه ی آنچه بر تو می گذرد از حماقت خودت بوده است
    وقتی احمقی اشتباهاتت را تا بی نهایت تکرار می کنی.
    خطاب این نوشته به همه ی کسانی است که با اینکه به این قانون اساسی و آن دوران طلایی امام اعتقاد ندارند سنگ میر حسین موسوی را به سینه می زنند، دیده اند اسلام سیاسی چیست و باز شیخ شیخ می کنند، نمی دانند دموکراسی چیست ولی روزی شانزده بار حرفش می زنند، تنها به منافع حقیر و کوتاه مدت خود می اندیشند، نسبت به سرنوشت همه ی آنهایی که برای ما در زندان هستند بی تفاوتند، فرزاد کمانگر و نسرین ستوده و مجید توکلی و احمد زید آبادی و ..و… را از یاد برده اند، از دستگیر شدن رمال احمدی نژاد در عجبند اما نذر امام رضا می کنند و سفره ابولفضل می اندازند و یا فال قهوه می گیرند.
    خطاب این نوشته به همه ی کسانی است که آنقدر احمقند که حماقت خود را نمی بینند

    برای ظهور آقا امام زمان جمیعاٌ صلوات !!!!

    پاسخحذف
  12. موضوع انشا : کشور خارج !

    خارج جایی است که همه آدم ها در آن ایدز دارند !
    مملکت خارج جایی است که همه در آن با ناموس همدیگر کار دارند !
    در حالی که در مملکت ما چند نفر با ناموس همه کار دارند !!!

    کشور خارج جایی است که رییس جمهورشان بیشتر از یک دست لباس دارد بس که تشریفاتی و مرفه است !
    تازه در خارج کراوات هم می زنند که همه میدانند یک جور فلش و علامت راهنمای رو به پایین است !

    خارجی ها همه غرب زده هستند بی همه چیز ها !!!
    مردم خارج ، همیشه مست هستند و دائم به هم میگویند: یو آر … !!!
    اما در اینجا ما همیشه در حال احوال پرسی از خانواده طرف مقابل هستیم بس که مودب و بافرهنگیم !

    ما در ایران خیلی همه چیز داریم ! نان ، مسکن و حتی به روایتی آزادی !
    اما فرق اصلی ما در این است که خودمان میگوییم این ها را نداریم ، ولی مقاماتمان میگویند دارید !
    و ما از بس که نفهم هستیم ، اصرار میکنیم و میگوییم پس کو ؟!!!
    آن وقت آنها مجبور میشوند گشت درست کنند و به زور به ما حالی کنند که ایناهاش !!!
    در خارج اما اینطوری نیست بس که آنها بی منطق هستند !

    خارج جای عقب افتاده ای است که گشت نسبت ندارد ! آن ها برای لاک زدن جریمه نمیشوند !
    در خارج هنوز نفهمیده اند که رنگ سیاه مناسب تابستان است !
    خارجی ها بس که دین و اعتقاد ضعیفی دارند ، با دیدن موی نامحرم ، هیچ چیزیشان نمی شود !!!
    اما ما اگر یک تار مو ببینیم ، دچار لرزش می شویم ! بس که محکم است این اعتقاداتمان !

    خارجی ها فکر میکنند ما در جنگ جهانی هستیم چون کوپن داریم و سهمیه بندی !
    آنها وقتی جنگ جهانی میکردند همه چیزشان سهمیه بندی بود !
    ما همیشه در حال جنگ جهانی هستیم ! بس که رییس جمهورها و رهبرمان منتخب ما هستند !

    آنجا کشیش ها و پاپ حوزه علمیه ندارند بس که بی فرهنگ هستند !
    خارجی ها بس که بی دین و کافر هستند ، نمی دانند ازدواج از نوع موقت چیست !
    خارجی ها بس که سوسول هستند می گویند مرد با زن برابر است و
    هیچ استاد پاک و مطهری نبوده که بهشان بگوید نخیر ! هر 4 تا زن میشود یک مرد !!!
    ما استاد پاک و مطهری داشتیم که استاد اخلاق بود و پسرش هم برای
    نشان دادن اصل و نسب پدرش ، در مجلس به یکی دیگر گفت : فیوز !!!
    البته او قبل از فیوز یک ( پ ) هم گذاشت که ما نفهمیدیم چرا !

    آن ها بس که بی فرهنگ هستند در کلیسا با کفش می روند و عود روشن میکنند، در حالی که همه می دانند لذت حرف زدن با خدا در بوی جوراب مخلوط با گلاب است !

    آن ها تمام شعر های مذهبی خود را با آهنگ میخوانند، بس که الاغند،
    در حالیکه وقتی آدم با خدا حرف میزند ، اجازه ندارد شاد باشد !
    خدا خیلی ترسناک است و هیچکس جز ایرانی ها نمیداند این را !

    ما قطب جهان اسلامیم در حالی که خارج در جهان اسلام هیچ چیز نیست !
    ما میدان آزادی داریم ولی خارجی ها فقط مجسمه آزادی دارند !!!
    و هر بچه ای میداند که اصلا مجسمه یعنی هیچ کاره ! پس ما آزادی داریم ولی خارجی ها ندارند !

    آن ها خواننده هایی دارند که همش اعتراض میکنند بس که بی ادبند ،
    در حالی که خواننده های ما میخوانند همه چی آرومه بس که هنرمندهای مودبی هستند !

    آن ها بس که به بزرگترشان احترام نمیگذارند ، هیچ وقت آل پاچینو و جرج کلونی و آنجلینا جولی را ،
    نمی فرستند دست بوس اسقف و پاپ تا بلکه عبرت بگیرند و کار بد نکنند در فیلم ها !

    ما در ایران تعداد صندلی های دانشگاه هایمان از متقاضی ها بیشتر است بس که علم داریم !
    فیلم های ما در ایران هیچ وقت پایان غمگین ندارد بس که ما شادیم ،
    ولی خارجی ها همه افسرده هستند و همه اش در فیلم ها در حال خون ریزی و کارهای بد بد !
    در حالی که همه میدانند لذت هر فیلمی به عروسی انتهای آن است !

    آن ها بس که سوسول هستند هر 4 سال یک نفر میشود همه کاره مملکتشان ،
    ولی ما همیشه گفته ایم که حرف مرد یکی است و هیچ کس عوض نمیشود !

    ما در ایران خانواده خود را خیلی دوست داریم و هر وقت کاره ای شدیم ،
    تمام فک و فامیل خود را میکنیم مدیر !
    اما آن ها بس که بنیان خانواده قوی ندارند ، این کارها را بلد نیستند !

    ما از این انشاء نتیجه میگیریم که خارج جای بدی است !
    خارج جایی است که همه آدم ها در آن ایدز دارند !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا