۱۳۹۰/۰۷/۲۰

امام زمان از وال استریت ظهور می کند

بر اساس جدیدترین احادیث و روایات معتبر امام زمان از وال استریت ظهور خواهد کرد و با شمشیرش به بازار بورس نیویورک حمله می کند و همه اوراق بهادار را پاره پوره کرده و میزند کامپیوترها را لت و پار میکند. سپس از آنجا حرکت کرده به سمت واشنگتن دی سی می رود و در آنجا با برادران و اصحاب سپاه قدس نماز جماعت بجا آورده و سپس به درب منزل سفیر عربستان میرود و سر از بدن آن نانجیب جدا می کند.

بعد به سمت بلاد لوس آنجلس و سانفراسیسکوعزیمت میکند. درآنجا ابتدا به کنسرت خوانندگان لوس آنجلسی میرود و دلی از عزا درمی آورد و بزن و برقص و صفا تا صبح.
در روایات آمده است که شخصی به نام آرنولد با حضرت بیعت می کند و در رکاب ایشان قرار می گیرد و دو نفره همه را از دم با شمشیر و مشت و لگد و پنجه بکس و باتوم و شیشه نوشابه می گذرانند و بدین ترتیب اسلام  همه دنیا را خواهد گرفت.

روایت تکمیلی:
طبق آخرین روایتی که همین لحظه به دفتر این وبلاگ رسیده آقای آرنولد مشارکت خود را در این خون و خونریزی تکذیب می کند و میگوید: بحشرت عباس ما غیر از فیلم های هالیوودی در هیچ عملیات بزن و بکش دیگری شرکت نداشته ایم.

۵ نظر:

  1. بابا تو ديگه چه جور ملائی هستی ؟! با اين نوشته‏ات خوار مادر هر چی بسيجی و مسلمون دو آتشه را ....ئيدی !

    پاسخحذف
  2. Takbirrrrrrrrrrrrrr!

    پاسخحذف
  3. مرتیکه تو با بسیج و رهبر و اینجور چیزا مشکل داری به امام زمان چیکار داری. منم با اینا مشکل دارم و لی دنبال مسخره کردن و چرت و پرت گفتن نیستم . من چند ساله که مشترک فید وبلاگت هستم و هر مطلبی مینویسی میخونم اما از این به بعد دیگه نمیخونم فهمیدم که دنبال چرت و پرت گفتن هستی .امام زما (عج) شان اش بالاتر ازین حرفاست که امثال بسیج و امثال من و تو درباره اش حرف بزنند. ازین به بعد مواظب حرف زدنت باش.

    پاسخحذف
  4. قابل توجه شماره ۳ !
    اينقدر جوش نزن شيرت خشك ميشه !
    در ضمن امام زمان كيلوئی چنده ؟!!!

    پاسخحذف
  5. جناب ادمین ناشناس پست 3 راست میگه چرا دروغ و تهمت میزنی ؟ من شنیدم امام زمان یا در چین یا در روسیه ظهور میکنه و در عصر رجعت هم با جومونگ و یا با اسپارتاکوس دهن آمریکا رو سرویس میکنه در ضمن امام زمان یک تنه همه کارها رو انجام میده و برادران بسیج رو به تخمش هم حساب نمیکنه

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا