۱۳۹۰/۰۷/۲۶

بخاطر نجات بشریت لطفا از بیخ ختنه کنید

 آن زمانی که نوجوان بودیم توی اخبار می شنیدیم و یا در نشریات می خواندیم که کل جمعیت جهان چهار میلیارد نفر است. دو سه شب پیش توی اخبار شنیدم که می گفت جمعیت جهان در حال حاضر در حدود هفت میلیارد نفر شده است یعنی سه میلیارد نفر ظرف همین سی چهل سال گذشته به جمعیت کره زمین اضافه شده است.
خب. اگر با همین روند رشد جمعیت ادامه پیدا کند در آینده نه چندان دور واقعا چه محشری خواهد شد. جای سوزن انداختن نخواهد بود. مخصوصا که منابع و امکانات زیستی در کره زمین نامحدود نیست. مشکل آب - غذا- مسکن- امنیت و شغل و هزاران مسئله دیگر در آینده نزدیک بحرانی میشود.
بنابر این باید یک فکری برای زندگی در روی کره زمین کرد.
بدبختی اینجاست که کشورهایی که در فقر دست و پا می زنند تولید مثل شان بیشتر است. توی سومالی مردم دارند از بی آب و غذایی می میرند بعد با کمال تعجب می بینیم زرت و زرت بچه توله پس می اندازند. آخه یکی نیست بگوید تو خودت داری از گرسنگی میمیری بعد هفت هشت تا بچه تولید میکنی که چی؟؟
بنظر من باید علما یک حکم حکومتی بدهند تا موقع ختنه پسرها سرمایه اسلام را از بیخ بیخ ببرند.
راه حل دیگر این است که خانم ها اجازه ندهند آقایان بیشتر از چشمک زدن و ماچ کردن (آنهم از روی لپ) کار دیگری بکنند.

۷ نظر:

  1. اگه بخوایم حدودی بحث کنیم نیمی از جمعیت جهان:

    1-درآمد روزانه شان کمتر از 1 دلار هست
    2-به آب آشامیدنی و غذای سالم دسترسی ندارن
    3-در محیط های نامناسب زندگی میکنند

    و البته اون نصفه دیگر هم به طور کلی وضعیت زندگیشون استاندارد نیست! پس باید چکار کرد؟ جمعیت را کنترل کرد. اما مشکل اینجاست که برای این کار نیازمند پیش زمینه های اجتماعی همانند سواد و درک و فهم و شعور و امثالهم هستیم که در حال حاضر در قسمتهایی از دنیا که چنین چیزهایی وجود داره چند دهه هست که کنترل جمعیت در حال اجراست اما در قسمتهایی که این چیزها نیست چند دهه هست که جمعیت بی رویه افزایش پیدا کرده و برای اینکه این چیزها! رو در مناطق عقب مانده جا بیاندازیم چند دهه زمان نیاز داریم! پس دقیقا هیچ کاری نمیشه کرد! به هر حال صرف دونستن مسئله به معنای وجود داشتن راه حل نیست! بعضی مواقع برای یک مسئله هیچ راه حلی وجود نداره! اگه جهان متمدن بخواد جهان عقب مانده را بحال خودش رها کنه و این وسط فقط به فکر چاپیدنش باشه که در این صورت اون عقب مونده ها رادیکال میشن! اگه بخواد بهش کمک کنه که نمیتونه اگر هم بتونه این وسط خودش زمین گیر میشه!

    تنها راه حل موجود راه حلی هست که طبیعت همیشه از اون استفاده کرده: انتخاب طبیعی! یعنی همانطور که انسانهای هوشمند در 200 هزار سال پیش با ورودشون نسل نئاندرتال ها را منقرض کردند الان هم ظاهرا تنها راه حل موجود همینه! اما مشکل اینجاست که هم بیل گیتس از نظر ژنتیکی هوشمند به حساب میاد هم جنتی! پس باید به دنبال یک یکای مناسب بود!

    پاسخحذف
  2. از انجائیکه همیشه یاد گرفتیم به خانمها زور بگیم اجازه بدهید اینبارهم بجای ختنه از قیرو گوتی استفاده کنیم تا درزی نمونه که ابی نشت کنه.

    پاسخحذف
  3. بر طبق آخرين اخبار در رسانه های خبری سوئد قذافی كشته شده است.

    پاسخحذف
  4. ملا جان تبريك ميگم ! قذافی كشته شد !!! در ضمن منتظر دزدان و چپاولگران و جلادان جمهوری اسلامی باش كه گلّه گلّه با فك و فاميل و گاو و گوسفنداشون ! عازم سرزمين موعود ! كانادا خواهند شد و جا دارد كه شما ايرانيان مقيم كانادا برای استقبال اين عزيزان به فرودگاه برويد !!!

    پاسخحذف
  5. Kammi tazegiha rasist shoddi amolla!!! Toye Kordestan khodemon ham zaddivallad ziade!

    پاسخحذف
  6. marg bar khameniee

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا