۱۳۹۰/۰۷/۳۰

نصیحتی به مردم ایران: وقتی خامنه ای را به دام انداختید فورا او را نکشید

من اصلا دلم نمی خواهد خامنه ای را هم مثل قذافی بدون محاکمه بکشند. آرزو می کنم او را زنده دستگیر کنند تا در دادگاه حاضر شود و در مورد بسیاری از جنایات دوران زمامداریش پاسخگو باشد. بالاخره مردم ما باید بدانند که چه کسی دستور داد در انتخابات تقلب بشود. درآمدهای نفتی چگونه غیب شد و در کجا  و چه کشورهایی هزینه  گردید. راز و رمز ترورها و قتل های زنجیره ای و حتی ترور دانشمندان هسته ای و اساتید دانشگاهها و هزاران مورد دیگر باید معلوم شود.
ضمنا باید مدتی او را به زندان اوین انداخت تا طعم حبس انفرادی را بچشد. باید او را در تلویزیون آورد تا هرشب بعد از اخبار برنامه اعترافات واقعی داشته باشد.
بنظر من بدترین شکنجه برای مقام عظما این است که او را مجبور کنیم یک جمله بدون بکار بردن کلمه " دشمن" بگوید.  باور کنید از غصه دق میکند و خود بخود به درک واصل میشود.

۷ نظر:

  1. بقیده من اینه که اونو زندانی کنیم و هر روز یک تیکه از گوشت بدنشو ببریم و کباب کنیم بدیم بخوره تا لحظه ای که دیگه خود بخود جون بده تا دل مادر سهراب اعرابی و ندا و غیره و غیره خنک بشه وآبی باشه روی آتش دل وقلبشان

    پاسخحذف
  2. باور کنید خامنه ای قبل از اینکه بدست مردم برسد توسط یکی از افراد با بصیرت کشته خواهد شد. وه خیلی از اطلاعات مهم با او دفن خواهد شد. یادمان باشد که امیر عباس هویدا در تنفس دادگاه به وسیله ی هادی غفاری به ضرب گلوله کشته شد. چرا؟قرار نبود ملاهای درباری و ساواکی دستشان رو شود.

    پاسخحذف
  3. be marge tabiee az donya khahad raft va shayad maha ghable oon
    chon age bekhaym gheyre in bashe ma ham bayad be andazeye libiaii ha hazine bedim, yani 40000 koshte, ke nemidim

    پاسخحذف
  4. takbiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrr

    marg bar khameniee

    پاسخحذف
  5. ملا جان در اینکه شما یک ملا هستید شکی نیست ولی برادر جان سر جدت قسم از واژه "بیت المال" استفاده نکن قربانت گردم! این گونه واژگان ساخته حکومت ننگ آخوندی است و باید هر چه زودتر آنها را از حافظه جامعه پاک کرد.
    این واژه مرا شدیدا می‌آزارد!

    پاسخحذف
  6. ناشناس شماره 3 بهتون تبریک میگم واقعا از درایت و درکتون خیلی خیلی خوشم آمدچقدر عمیق وسنجیده مرسی عزیز.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا