۱۳۹۰/۰۸/۰۶

آهای ملت! از امروز به بعد من طرفدار رضا پهلوی هستم

آهای ملت! من خسته شدم از دست این جماعت مخالف جمهوری اسلامی در خارج کشور که عمدتا اهل حرف هستند و عملگرا نیستند. این جماعت نشسته اند و با تحلیل های آبدوغ خیاری خودشان ملت را از دچار شدن به سرنوشت عراق و لیبی می ترسانند. هم مخالف اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی اند و هم مخالف عملیات نظامی علیه این حکومت. ضمنا اگر امریکا و دیگر کشورهای غربی پرده از توطئه عملیات تروریستی برون مرزی این نظام در امریکا برمی دارند باز این خود اپوزیسیون ایرانی هستند که بعنوان  وکیل و وصی چمهوری اسلامی در خارج کشور این اتهامات را حاشا می کنند و میگویند به جمهوری اسلامی نمی خورد از این کارهای بی تربیتی بکند.
بجان شما ما مانده ایم که اینها با ما هستند یا با آنها.
آقای پهلوی دمت گرم. برو جلو هوایت را داریم ولی خداوکیلی اینقدر هی نگو من با حمله نظامی علیه این حکومت مخالفم. بگذار لااقل ترس حمله نظامی خواب خوش را از این عوضی ها بگیرد.

۹ نظر:

  1. درود بر شما ملای عزیز.رضا پهلوی علاوه بر اینکه یک کاراکتر و شخصیت جهانی و قابل قبول دارند به هیچ گروهی هم وابسته نبوده و هیچ سوپیشینه ای هم توی کارنامه شون ندارن.پس بیایید همگی پشت ایشون برای نجات ایران جمع بشیم.دیگه خسته شدیم از این اپوزیسیون پر افاده و بی عرضه که دائم در حال دعوا با خودشه.

    پاسخحذف
  2. خاک تو سرتون . واقعا ایرانی باید همیشه یه بت بالا سرش داشته باشه و گرنه نمیتونه مثل بچه آدم زندگی کنه

    پاسخحذف
  3. سلام عزیز بیش از 2 سال هست که وبلاگ شما رو می خونم ولی تا حالا نظر نداده بودم ... خیلی نوشته هاتو و دوست دارم تقریبا از ارشیو شما بکاپی دارم ...

    موافقم با نظرتون ...

    پاسخحذف
  4. ماجرای ترور که مسخره بود! حالا اگه برخی رسانه ها قضیه رو غلط نشون نمیدادن به هر حال آدم خودش عقل داره! اینها 20-15 سال پیش تو کار ترور بودن که تونستن شرفکندی و بختیار رو ترور کنن که البته همون موقع هم روی این رو نداشتن که کسی رو در آمریکا یا بریتانیا ترور کنن! چه برسه به الان!

    پاسخحذف
  5. کوتاه ترین راه برای سرنگونی ملا ها تحریم نفتی ایران است .ملاها خیلی سریع بدون کشتار وویرانی سرنگون خواهند شد. نفت شاهرگ حیاتی ملا هاست .باید این شاهرگ قطع بشود اگر غربی ها بخواهند واقعا با تروریست ها مبارزه کنند تحریم نفتی ایران کوتاه ترین و موتر ترین است .زیرا بزرگترین منبع درامد کشور نفت است .

    پاسخحذف
  6. ملاحان این مطلب رو ببین .
    از دقیقه 14 رو لطفن گوش بده:

    http://www.4s.io/audio/0VaS7mZb/Banisadr_90-8-6

    پاسخحذف
  7. رضا پهلوی در سال‌های اخیر ثابت کرده یک سروگردن بالاتر از خیلی مدعیان مبارزه و دموکراسی‌خواهی است. آدم محترمی‌ست. من هم به همین نتیجه رسیده‌ام که تو رسیده‌ای.

    پاسخحذف
  8. هر دم از اين باغ بری ميرسد !!! فروش تجهيزات شنود مخالفان رژيم جمهوری اسلامی توسط شركت سوئدی اريكسون به ايران كه امروز توسط يكی از بزرگترين روزنامه های سوئد فاش شده . لطفا از قسمت ترجمه گوگل برای ترجمه از سوئدی به انگليسی استفاده كنيد .

    http://www.expressen.se/nyheter/1.2608633/ericsson-far-kritik-for-dodshandel

    پاسخحذف
  9. آخرین اخبار از کائنات

    اعضای جلسه:

    خداوند،فرشتگان(عزرائیل،جبرئیل+اسرافیل+ابلیس)،مهدی(معروف به امام زمان) و عیسی(معروف به پسر خدا)

    موضوع جلسه:راهکاری برای کنترل اوضاع

    خدا:اوضاع خیلی افتضاح شده روزی صدها هزار مورد قتل و کشتار و تجاوز وشکنجه و ظلم و به غیر از اینها حکومتهای دیکتاتوری هر روز هزاران جنایت میکنند و افراد سودجو به تجارت اعضای بدن و تجارت سکس کودکان مشغولند و اوضاع به شدت افتضاح است و به نظرم دیگه از این بدتر نمیشه و باید کاری کرد.

    مهدی و عیسی:ما برای ظهور اماده ایم اما با این رقم مسخره سیصد و سیزده نفر ظهور ما هیچ فایده ای نداره و چیزی جز خودکشی محسوب نمیشه،زمین شش میلیارد جمعیت داره و اگر قرار باشه پیروز بشیم حداقل یک میلیارد نیروی مسلح آموزش دیده نیاز داریم.

    عزرائیل:اگر جنگی قراره بشه باید به من نیروی کمکی بدین من همینجوریش هم نمیرسم کارام رو انجام بدم!چه معنی داره من دارم جر میخورم زیر فشار کار اون وقت اسرافیل از اول زندگیش توی شارژه تا فقط روز آخر دو بار در سور فوت کنه و جبرئیل هم که هزار و چهارصد ساله که بیکاره.آخه این شد عدالت؟باید این دو فرشته تنبل و حداقل ده دستیار در اختیار من بگذارید وگرنه استعفا میدم.

    خداکه به شدت عصبانی و ناراضی بود ابلیس را مورد خطاب قرار داد و گفت تو چرا ساکتی و قیافه ناراحت به خودت گرفتی؟تو که باید با دمت گردو بشکنی!یه چیزی بگو ابلیس!

    ابلیس:خداوندا من به همه چیز فکر میکردم جز اینکه تو هم دروغگو و باشی و در قول خودت خائن!مگر قول نداده بودی که هیچ فرشته یا جن و انسی خلق نکنی که به اندازه من بد و شرور و بی همه چیز باشد؟

    خدا:بله همینکار رو هم کردم و الانم این شده اوضاع!

    ابلیس نه خیر اینطور نیست برای مثال در ایران شخصی به نام محمود الف نون به قدرت رسیده است و او حتی مرا به شاگردی خود هم قبول نمیکند!او چنان در تمام علوم حرامزادگی و شارلاتان بازی و عوام فریبی و دروغگویی و پررویی قدرتمند است که مرا خانه نشین کرده و من مدتی است داروهای ضد افسردگی میخورم.خدایا این قرارمان نبود.

    خداوند به شدت عصبانی شد و گفت با این اوضاع و احوال که خیر و شر دنیا از کنترل من خارج شده مسئله ظهور مهدی و عیسی کلا منتفی است و اگر قرار به ظهور باشد خودم ظهور میکنم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا