۱۳۹۰/۰۸/۲۵

اولین باری که اسرائیل تبرئه شد

بالاخره نمردیم و دیدیم که برای اولین بار در تاریخ پس از انقلاب یک حادثه ای در ایران اتفاق افتاد که جمهوری اسلامی دخالت امریکا و اسرائیل را در آن انکار کرد!
همیشه تقصیر همه اتفاقات کوچک و بزرگ را نسبت میدادند به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اما این بار در مورد انفجار پادگان سپاه در ملارد میگویند: تقصیر اسرائیل و امریکا نیست. کار خودمان است. همش بخاطر بیعرضگی خودمان بود که موشکها منفجر شد.
ولی نمیدانم چرا امروز یکی از فرماندهان سپاه به اسرائیل گفته است که منتظر انفجارهای مشابه در اسرائیل باشید!
خب. اگر کار اسرائیلی ها نبوده پس این حرفها برای چیست؟

واقعیت امر این است که چه بخواهیم و چه نخواهیم جنگ بین جمهوری اسلامی و جهان غرب شروع شده منتها در پشت درهای بسته!
این روزها دقیقا شبیه روزهای واپسین جنگ ایران و عراق است که امریکا بدون سر و صدا وارد کارزار شده بود که منتهی به نوشیدن جام زهر گردید.

اگر انفچار اخیر کار اسرائیلی ها و امریکایی ها بوده باشد باید بپذیریم که برخلاف هارت و پورتهای آقایون این نظام غیر مردمی چقدر ضربه پذیر است و نیروهای غربی تا کجاهای این نظام نفوذ کرده اند.
این امر نشان میدهد برخلاف انتظار عموم امریکا یا اسرائیل قصد ندارند مواضع جمهوری اسلامی را مثل عراق یا لیبی مورد حمله هوایی آشکار قرار دهند. آنها برنامه دارند که توان نظامی ایران را از کار بیاندازند. بعد اگر نیروهای داخلی توانستند اوضاع را در دست خواهند گرفت و اگر بخاری از مردم بلند نشد لااقل رژیم را مجبور به عقب نشینی در سیاستهای خود خواهند کرد.

بنظر من اگر جمهوری اسلامی در روزهای آینده یک عقب نشینی بزرگ نکند و چرخش یکصد و هشتاد درجه ای در سیاستهای خود ایجاد نکندهر روز ضعیف تر و ضعیف تر خواهد شد تا آنکه متلاشی شود.
چه ما خوشمان بیاید و چه بدمان بیاید. حالا هی بروید و به اسم روشنفکر نماها بیانیه صادر کنید. اینها فایده ای نخواهد داشت. دنیا برای از بین بردن این رژیم تصمیم خود را گرفته است. بیخودی خودتان را سنگ روی یخ نکنید و اینقدر برای این آخوندها لابی نکنید. 

۶ نظر:

  1. ملا جان بعضی از برادران ارزشی سباه بد جوری تو زرد از اب در امدند و تا دسته چباندند به عظما . واقعا دست مریزاد به موساد .گل کاشتند چرا؟ حمله کردند به جمهوری اسلامی بدون اینکه خون از دماغ مردم بیاد. زدند تو خال . مسلمانا دم بدین ( ما منتظر دومیش هستم ما منتظر دومیش هستیم ) رزیم خیلی کنف شد هیچ چاره ای نداشتند الا انکار موساد در این حمله . رزیم خیلی هارت بورت می کرد . بهر حال خودشان بهتر میدانند چه خبر است وفکر میکنند مردم دروغها یشان را باور می کنند. زهی خیال باطل.

    پاسخحذف
  2. اسرائیل نازنین و عزیز و دوست تاریخی ملت درد کشیده چنان سیلی محکم بر گونه خامنه ای پلید خوابانید که سرخیش علیرغم ریش انبوه و کثیفش باز قابل مشاهده و احساس است !دستشآن درد نکند راست است که دوست ملت ایران است حتی خون از دماغ کسی جز مزدوران آدمخوار نیامد !

    پاسخحذف
  3. اینا هم زن و بچه دارن و باید نون بخورن، لابی نکنن چه کنن؟

    پاسخحذف
  4. تبارک الله انفاسهم ، آورین

    پاسخحذف
  5. غدير خم عيد خريت و جهالت بر تمامي جاهلان مبارك بادا

    بر هیچ کس پوشیده نیست شیعه یک مذهب ساختگی به دست ایرانیان است. اصل اسلام همان مذهبی سنی است. فقط نگاهی بیندازید به روش وضو گرفتن شیعیان و سنی ها تا بدانید کدام اصل و کدام تقلبی است.
    تمام چهار خلیفه داماد و پدر زن یکدیگر بودند.
    علی داماد محمد
    امرداماد علی
    عثمان داماد محمد
    محمد داماد ابوبکر
    این خریت نیست که اینان را از هم جدا کنیم؟

    پاسخحذف
  6. شما که تا هنوز هم هستید. بابا دو سال قبل به شما گفه بودم که شما آدم وبلاگ نویس نیستید. درسته که وبلاگ نویسی مد شده خوب آدم باید لااقل یک کمی مایه هم از خود داشته باشد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا