۱۳۹۰/۰۹/۰۵

فرستادن کاوشگر ناسا به کره مریخ در راستای منحرف کردن جنبش وال استریت است

ای خدا لعنت بکند این رژیم آل اوباما را. این امریکایی های پدرسوخته پولهای مردم مستضعف امریکا را صرف فرستادن اسباب بازی به مریخ میکنند. ای خدا ما چقدر غصه بخوریم از دست جنایتهای امریکا؟
اون از حمله نظامی شان به عراق که صدام حسین بیچاره مظلوم را کشتند و مردم عراق را به خاک سیاه نشاندندو آن هم از کارشان در لیبی که مردم را از دست قذافی نجات دادند و به خاک سیاه نشاندند و این هم از عدم مداخله شان در اوضاع سوریه و یمن که انگار چشمانشان کور است و باباقوری گرفته و این همه جنایت را نمی بیند. حالا هم زمزمه حمله به مراکز نظامی جمهوری اسلامی عزیز و دوست داشتنی را دارند. ما باید هر جور شده با هم متحد بشویم و علیه امریکا با جنبش وال استریت ژورنال بیعت کنیم.

از نشانه های اصلی یک روشنفکر نمای ایرانی مقیم خارج کشور «غرب ستیزی» است. غرب ستیزی یعنی اینکه غرب هیزم تر به شما فروخته و ارث بابا بزرگ شما را بالا کشیده و یک لیوان آب هم رویش خورده است.
شما اگر میخواهید مثل ابراهیم نبوی و یا اکبر گنجی معروف شوید باید بتوانید علیه دنیای غرب و مخصوصا امریکا مقاله بنویسید و در رسانه های مختلف حرف بزنید. شما نباید در این راه اصلا خجالت بکشید. همینطوری دهانتان را باز کنید و علیه سیاستهای امریکای پدرسوخته سخنرانی کنید. ماشالله ماشالله بزنم به تخته در همین دنیای غرب اینقدر آزادی هست که شما بتوانید براحتی نمک را بخورید و علیه نمکدان شعار بدهید و هیچکس هم به شما کاری نداشته باشد.

شما باید فرض را بر این بگذارید که دور از شما - دور از شما- زبانم لال مخاطبان شما همگی خر تشریف دارند و اصلا متوجه مغلطه کاری های شما نمیشوند. سعی کنید روزی دو سه وعده یعنی قبل از صبحانه و نیمروز و قبل از خواب با مشتهای گره کرده علیه امریکا ده دقیقه با صدای بلند شعار بدهید و سیاستهای استکبار جهانی و امپریالیسم بین المللی را در منطقه محکوم کنید. کارتان نباشد که چی درست است و چی غلط. همیشه همه تقصیرات را بیندازید گردن امریکا.
مثلا اگر حاکمان جمهوری اسلامی خواستند بلند پروازی نظامی کنند و خودشان را به بمب اتمی مجهز کنند و آینده منطقه را بخطر بیاندازند و در این میان کشورهای غربی احساس خطر کرده بخواهند جلوی این دیوانه ها را بگیرند شما نباید مقصر اصلی این ماجرا را که جان مردم ایران و منطقه را بخطر می اندازد محکوم کنید بلکه باید یکراست بروید علیه سیاستهای امریکا از زمان کریستف کلمب و ماجرای سرکوب سرخپوستان امریکا تا جنبش وال استریت حرف بزنید.
اگر امریکا به مردم یک کشوری کمک کرد بگویید آها . بخاطر بالا کشیدن ذخایر نفتی آنجا بوده و الا آنها که دلشان برای مردم نسوخته و اگر امریکا بهر دلیلی مداخله نکرد و کاری به کار انجا نداشت بگویید: ای پدر سوخته ها! حتما دستتان با سردمداران توی یک کاسه است و بقول معروف امریکا با سردمداران آن کشور از بالا سلام و علیک دارد و از پایین رفت و آمد!

واقعا اگر امریکا نبود کاسبی دو دسته خراب میشد: یکی حاکمان نظام جمهوری اسلامی و دیگری روشنفکرنماهای مقیم خارج کشور.

۱۱ نظر:

  1. mola jan khosham miyad ke dorost harfe dele tamame maro mizani.inha hamashoon dokoon dastak baz kardan heiy shoar midan .32 sale sare mardomo ba in harfa kola gozashtan hanooz dast bardar nistan pedar lanatiya

    پاسخحذف
  2. ای دهنت صاف ملا. تو چقدر تمیز مینویسی . دیگ واجب شد قبل از مرگ یکبار تو را زیارت کنم. بابا تو اصلا مینویسی احساس میکنم یکی نشسته حرفهای دل منو از خودم و هفت جد و ابادم بهتر مینویسه.
    الهی درد و بلات بخوره تو سر هرچی روشنفکر بیسواده دینی از بنی صدر گرفته تا سروش و گنجی.به قول خودم درد ما اینه که روشنفکرهای ما به جای اینکه با دین مبارزه کنن پسوند دینی رو به انتهای کلمه روشنفکر اضافه میکنن.
    روشنفکرهای واقعی ما امثلا ایرج میرزا و صادق هدایت بودند که اصلا شناخته شده نیستند.
    آقا فقط ما روزی دو سه بار این وبلاگ صاب مرده رو رفرش میکنیم. یه پیجی چیزی تو فیس بوک نداری ما ادت کنیم؟ یا نسبت به این وبلاگت حس نوستالژی داری؟

    پاسخحذف
  3. ملا نمیدونم چی بگم هر وقت افسردگی دارم یسری به سایتت می زنم حالم کاملا خوب میشه ولی بعداش از خنده رودل می کنم میرم دکتر برای دل درد

    پاسخحذف
  4. اذر
    با نظرات شماره ی2 موافقم.
    ایا هرگز فکر کرده اید چرا اقایان کنجی سروش کدیور نبوی ودیگرانی از این قماش به بلاد کفر امده اند؟؟ بعد از 32 سال جنایت و ویرانی وانحطاط اخلاقی حاکمان ابران چهره خوفناک دین مردم را از دین منزجر کرده است .اقایان می خواهند با قرایت جدیدی از دین با بیشوند روشنفکری دین را دوباره احیا کنند. خمینی هر جه گفت وهرچه کرد بر اساس قران وحدیت بود منتها طبیعت خشن وزورگوی او با شدت وحدت بیشتری احکام اسلامی را اجرا کرد.وتنها بدعت او ولایت فقیه بود.اکنون عده ای می خواهند اسلام را از عملکردومنش حاکمان فاشیست مذهبی مبرا گردانند .لذا با استفاده از بشوند وبسوند در صدد قرایت جدیدی از دین هستند که اسلام را نجات دهند.همین

    پاسخحذف
  5. مغلطه رو شما می فرمایی

    چرا حکومت ایران رو هی می خوای ربط بدی به آمریکا؟
    چه حکومت ایران این باشه یا چیز دیگه، روش زیست آمریکایی و بالنتیجه سیاست آمریکایی همچین چیز دلپسند و خوشمزه ای نیس. اینم چیزی نیس که فقط مال حکومت ایران باشه. یه دیدگاه هست که خیلی ها حتی تو اروپا یا مناطق دیگه بهش رسیدن و کلا با سیاست آمریکا مشکل دارن.

    شما هم لطفا وکیل مدافع آمریکا نشو.
    کشورهای غربی هم بهتره بفرماین حواسشونو جمع سلاحهای اتمی خودشون بکنن.

    دیگه حالا قرار نیس که چون شما با حکومت ایران مشکل داری، غرب و آمریکا بشن معصومان پاک بی گناه و همه واقعیت های دنیا رو انکار کنیم.

    پاسخحذف
  6. خطاب به نظر شماره 5 : حکومت آمریکا معصوم و پاک نیست اما عرضه اینو داشته که انسانهایی تربیت کنه شاد، مهربان؛ یک رو , راستگو . این تجربه من از چهار ماه حضور در آمریکا است. در عوض حکومت اسلام هرجا و هرطوری از زمان خود پیغمبر بگیر تا حالا آدمهایی تربیت کرده دروغگو, دو رو و کینه توز و در یک کلام به قول صادق هدایت :رجاله.

    بنابراین من به شخصه به آمریکا و غرب افتخار میکنم که ثابت کرده اند برای داشتن جامعه ای سالم نیازی به ظهور امام زمان نیست.

    پاسخحذف
  7. ای ناشناس نامبر فایو، اگر امریکا نبود (غرب ) جناب عالی هنوز کونوتو مجبور بودی با آب یخ بشوری توی این سوز و سرما ! با چهار پا بروی مکه زیارت ،اینترنت و فیسبوک که حرفشو نزن ،چرتکه را باید از چین می خریدی !پس روتو کم کن به اندازه گلیم پاره ات سخنپراکنی بکن !

    پاسخحذف
  8. شما جسارتا کاملا در اشتباه هستید. ازیرا تربیت انسان ربطی به حکومت نداره (حداقل در مورد حکومتهای غربی که خودشون همچه ادعایی هم ندارن). در ضمن از این ور هم همه چی ربطی به حکومت اسلام نداره (به خدا منم با حکومت دینی مخالفم). چه،

    در ضمن اینطوری که شما گفتی، دیگه ما بهشت برین رو بر روی زمین داریم دیگه. احتمالا اونجا همه خوش هستن. هیشکی کار بد نمی کنه و الخ

    از این ور هم مثلا ایران شما، اسفل السافلین هست و مردمش هم کودزیلا و اینا....

    عزیز من
    خودتو داری گول می زنی یا فکر کردی مردم مثلا ...؟

    هر دو قسمت عالم یه سری خوبی داره یه سری بدی. بخشیش برمی گرده به حکومتها بخشیش با سابقه تاریخی و ژن و فرهنگ و اقلیم و.....

    عرض اولیه من این بود که قبول که این ور مشکل هست و اصلا خیلی ها نمی خوان سر به تن این حکومت باشه. اما این قضیه ربطی به آمریکا و امثالهم نداره. اونها اونقدر آلوده هستن (و حتی اگر نبودن) که اجازه دخالت در امور ما رو نداشته باشن. اینجا کشور ماست. نه عراق. نه افغانستان.
    حتی اگر این حکومت هم نبود، فرق خاص نمی کرد. اگر آمریکا سلاح اتمی داره، حق نداره در مورد حق کشورهای دیگه اطهار نظر کنه.

    پاسخحذف
  9. سعی خودمو میکنم به چند تا از مغلطه های شما فقط اشاره بکنم:
    1-"تربیت انسان ربطی به حکومت نداره". مغالطه نفی کننده و بدون هیچ دلیلی . نمونه اعلای این مغالطه را خمینی به کار برد که" دیکتاتوری ربطی به ولایت فقیه نداره و اصولا ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است". در این نوع مغالطه شما تو چشم طرف نگاه میکنی و بدیهی ترین چیز را منکر میشی و اصولا دلیلی هم ارایه نمیدی.
    2-"دیگه ما بهشت برین رو بر روی زمین داریم دیگه و ایران اسفل السافلین است و ..." یه این میگن مغالعه به قول خودم "آی حسین کشته شد" در این نوع مغالعه شما سعی میکنید با داد و هوار و واویلا طرف را از میدان به در کرده و قضیه را احساسی کنید.
    3-"هر دو قسمت عالم یه سری خوبی داره یه سری بدی" به این میگن مغالطه"شیره را خوردن و گفتن این که شیرین است" . در این مغالطه شما با آورن یک جمله کلی سعی میکنید القا کنید که طرف مورد بحث شما؛ منظورش ضد این جمله ای است که هر خری میفهمد.
    4-"قبول که این ور مشکل هست اونها اونقدر آلوده هستن" شرمنده از گل روی اکبر آقا. اما من این رو اسمش رو میزارم "مغالطه گنجی". دراین شیوه از مغالطه شما مثلا میاید دو عدد 5 و 95 را مقایسه کرده و بعد ارشمیدس وار داد میزنید" اینها هر دو زیر 100 هستند ایها الناس" شمادر ادامه با آوردن مثالی از نداشتن حق سلاح اتمی برای کشور آمریکا دوباره مرتکب مغالطه گنجی شده اید.
    5-"حتی اگر نبودن) که اجازه دخالت در امور ما رو نداشته باشن. اینجا کشور ماست. نه عراق. نه افغانستان." خوشبختانه این جمله فاقد مغالطه است و مثل آدم میشه بهش جواب داد. اصولا این نظریه که اینجا کشور ماست؛ نظریه ای نیست که در دهکده جهانی امروز یا حتی از دید یک آدم آزدیخواه عادی پذیرفته باشد, من همانقدر که ایران را دوست دارم به سعادت کل جامعه بشری هم علاقه مندم. و نمیدونم شما وطن ایران را طبق چه معیاری متعلق به چه کسی میدانید؟ بر مبنای محل تولد؟ نژاد؟ دین؟ اما از نظر من دخالت در حق آزادی هموطنان ایرانی ما از طرف هر کس از این 7 میلیارد جمیعت دنیا, به یک اندازه بد است و هر کس از این 7 میلیارد, حق دخالت در کشور مرا دارد اگر اقدامش به نفع هموطنان من باشد. من حدس میزنم شما در باره ناموست هم همینقدر غیرتی باشه مثل وطنت و اونو جزو ما یملکت بدونی.
    آها راستی الان فکر کنم دیگه تمام عالم و آدم با حکومت دینی مخالف باشن,فکر نمیکنم اصلا نیازی به گفتنش باشه.

    پاسخحذف
  10. http://www.youtube.com/watch?v=bymPo-Bz5F0&feature=related

    پاسخحذف
  11. http://iranglobal.info/I-G.php?mid=2-71877

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا