۱۳۹۰/۰۹/۰۹

بازی باخت باخت برای جمهوری اسلامی

باور کنید این روزها از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم. شک ندارم نظام مقدس در سراشیبی بد اقبالی افتاده و هر روز خبرهای خوبتری را خواهیم شنید. چند تا نکته را بصورت خلاصه در این رابطه یعنی حمله اراذل و اوباش ذوب شده در ولایت به سفارت انگلیس بنظرم رسید که بد نیست برای شما هم بنویسم:
اول اینکه این قضیه ثابت کرد که رهبر فرزانه و مشاورینش به اندازه یک الاغ هم نمی فهمند. باور کنید این را از روی لج و دشمنی نمیگویم بلکه صد در صد بدان اعتقاد دارم. هر بچه کودکستانی هم اینقدر می فهمد که در شرایطی که همه دنیا داشتند مجازاتهای تحریم را برای این حکومت تنظیم میکردند بدترین چیز همان بود که به سفارتخانه یک کشور حمله کرد و همه دنیا را علیه این حکومت متحد نمود. اینها از روی خریت این آقایان است نه از روی تدبیر و تیزهوشی. 
در واقع معلوم شد که اینها هیچگونه تحلیل درستی از جهان و اوضاع و احوال داخلی و خارجی ندارند و همه کارهایشان مثل این کار از روی باد معده است. مثل این است که در بازی شطرنج در همان ابتدای بازی با یک حرکت احمقانه خود را در شرایط مات شدن قراد بدهی. برای من مثل روز روشن معلوم است که اینها مدیریت بحران بلد نیستند و زود شلوار خودشان را خراب میکنند.

مسئله دوم اینکه همه دنیا فهمید که جمهوری اسلامی قابل اطمینان نیست. اینها که به دیپلماتها در روز روشن حمله میکنند بعید نیست به یک قاچاقچی مکزیکی پول بدهند تا سر سفیر عربستان را زیر آب کند. چنین حکومت سرکش و چموشی که مقررات بدیهی بین المللی را رعایت نمیکند بطور حتم بعد از دستیابی به سلاح اتمی هم تبدیل به یک یاغی و راهزن تمام عیار خواهد شد. لذا بهتر است ترتیب این حکومت را همین الان بدهیم.

مسئله سوم این است که حمله به یک سفارت یعنی آغاز جنگ و تجاوز به حریم کشور دیگر. روشنفکرنماهای طرفدار جمهوری اسلامی یادشان باشد که جرقه شروع جنگ را جمهوری اسلامی زد و مسئولیت اتفاقات آینده نه با اسرائیل است و نه با امریکا. سر این فتنه دقیقا در بیت مقام مزخرف رهبری است. آقای گنجی و شرکای محترم! فردا نیایید و ننه من غریبم بازی دربیاورید. یادتان باشد این دسته گل آقاتون بود که اوضاع را به طرف جنگ و برخورد نظامی برد.

مسئله چهارم این است که این حکومت اینقدر بی آبرو و بی ریشه است که حمله به سفارت را به نیروهای معتقد به ولایت و یا بسیج و یا پاسدار نسبت نمی دهد بلکه با حقه بازی و کلاهبرداری آمده است از عنوان با هویت و بی پیرایه «دانشجویان» سو استفاده کرده است و این خود دلیلی است بر این مدعا که «دانشجو» در فرهنگ ما هویت و ریشه دارد ولی بسیجی و نیروهای ارزشی مورد تنفر عمومی قرار گرفته اند.
جا دارد در هفته آینده دانشجویان عزیز داخل و خارج کشور به دنیا نشان بدهند که دانشجوی ایرانی کیست. منتظر 16 آذر باشید. جوانان این مرز و بوم دوباره شگفتی آفرین خواهند بود.

۶ نظر:

  1. amola ye sestemi bezar enja mesl facebook like bezanem like like like

    پاسخحذف
  2. یکم- اینها تحلیل درستی از دنیا دارند، اتفاقا اینها دوست دارند که بحران بوجود بیاورند زیرا اینکه تنها در بحران می‌توانند ادامه زندگی بدهند. جنگ هم برای اینها نعمت است البته این بار کور خوانده اند اگر این بار جنگی شروع شود نه تنها رژیم را به نابودی خواهد کشید بلکه ایران را هم نابود خواهد کرد.
    دوم- اینکه دنیا از همان روزی که اینها سفارت آمریکا را تسخیر کردند، دانست که اینها قابل اعتماد نیستند. ولی خوب می‌دانی که دنیای سیاست یعنی باج بده و هر کاری دلت خواست بکن. همین انگلیس که امروز شده دوست جون جونی آمریکا و دشمن درجه یک ایران، همین چند سال پیس جک استراو وزیر خارجه اش سرش را می‌گرفتی تهران بود پایش را می‌گرفتی فرستاده ایران لندن بود.
    سوم- اینکه حمله به سفارت را اینها وقتی بر سر آمریکا آوردند و دیدن آمریکا به قول خمینی "هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" فهمیدند که هر سفارتی را که بخواهند می‌گیرند و آب هم از آب تکان نخواهد خورد.

    چهارم- اینکه این رژیم بی آبرو تر از آن است که که به فکر حفظ آبروی جهانی خود باشد. این شعبده بازی بیشتر برای خودی‌های احمقی است که هنوز پشت سر آقا نماز می‌خوانند، منظورم آنهایی که جیبشان پر می‌شود نیست ها! منظور آن احمق‌هایی هستند که هنگام آمدن آقا به این شهر و آن شهر پشت ماشین او می‌دوند یا می دوانند شان درست مثل بره!

    پاسخحذف
  3. خطاب به حسن آقا
    یکم- جمله آخر شما که "اینها کور خوانده اند" جمله اول شما را که اینها تحلیل درستی از دنیا دارند رو نقض میکند.
    دوم- هر کشوری بر اساس منافع ملیش, سیاست خارجیش را تنظیم میکند و این یک کار صددرصد درستی است و اصلا هم ربطی به قابل اعتماد بودن یا نبودن یک کشور ندارد.
    چهارم- ا" این شعبده بازی بیشتر برای خودی‌های احمقی است که هنوز پشت سر آقا نماز می‌خوانند"،اگر واقعا اینطور است چرا آقا نیامد مثل خمینی این را انقلاب سوم بخواند و تایید کند؟ اینطوری که بدتر شد چون اونهایی که پشت آقا نماز میخونند ازدستش ناراحت میشوند.

    خلاصه اینکه؛ به نظرم یک کم قبل از حرف زدن فکر کنیم شاید خودمان تناقضهای آشکار حرفمان رو متوجه بشیم.
    در ضمن خواهشا دست از این امپریالیست ستیزی برداریم و به آنها حق بدهیم که دنبال منافع ملی خودشان باشند و این را چیزی بد ندانیم. مهم این است که به خاطر فرهنگ بالای مردم غرب, دولتها نمیتوانند مثل روسیه و چین, از تروریسم دولتی حمایت کنند, شاید دربرابر نقض حقوق بشر مثلا در عربستان بیتفاوت باشند اما هرگز حمایت نمیکنند.

    پاسخحذف
  4. اذر
    در این برهه زمانی منافع ملی ما که همانا سرنگونی رزیم دیکتاتوری مذهبی است با منافع غرب همسواست این را به فال نیک بگیریم و از این موقعیت استفاده کنیم. عده ای می گوبند غرب به دنبال منافع خود است. ابا خامنه ای وباند جنایتکارش به دنبال منافع صد در صد شخصی خود نیستند؟؟با رفسنجانی ملعون یا احمدی نزاد مشکوک.اینها دارند یک ملت وبک کشور را به نابودی می کشانند فقط برای منافع صد در صد شخصی. یادمان باشد بیشرفت علم وتکنولوزی عمدتا برامده از غرب است همان میکروفنی که ابت های شیطان ازش استفاده می کننداز غرب است همان انتی بیوتیکی هر روزه میلبون ها نفر از ان بهره می برند از غرب است ماحصل کلام اگر به فرض غرب استفاده ای هم می برند به جامعه ی بشری خدمت هم میکنند . استدعا دارم یک نفر به من بگویید ایت الله ها در طول صد ها سال چه خدمتی به بشریت کر ده اند جز اینکه غارت کردند وفساد و دروغ وریاو دزدی ادمکشی را نهادینه کردند مقایسه کنید باکستان را با هند و افقانستان .فرض کنید همین امروز اداره ی عربستان صعودی را به دست المان ها بدهند باور کنید در مدت بسیار کوتاهی از انجا یک کشور مدرن وبا فرهنگ می سازند.مشکل کشورهای عقب مانده دول غربی نیستند مشکل این است که حاکمان فکر میکنند کشور فقط وفقط متعلق به خود ونزدیکانشان است نظیر قذافی خامنه ای خمینی محمد رضا بهلوی و.... من از بیگانگان دیگر ننالم که با من هر چه کرد ان اشنا کرد

    پاسخحذف
  5. "در این برهه زمانی منافع ملی ما که همانا سرنگونی رزیم دیکتاتوری مذهبی است با منافع غرب همسواست این را به فال نیک بگیریم و از این موقعیت استفاده کنیم."
    آفرین. لب مطلب همین است که گفتی و تمام.

    پاسخحذف
  6. watch whole this, especially the last one minute:

    http://www.youtube.com/watch?v=qJbpZqeVy2Y&feature=g-vrec

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا