۱۳۹۰/۰۹/۱۶

اخذ ویزای مجازی امریکا صد درصد تضمینی تحویل درب منزل

موسسه جهانگردی و مسافرتی ملا تراول به کلیه هموطنان عزیز جهت سفر به سرزمین فرصتهای طلایی یعنی امریکای جهانخوار خدمات ویژه ای را تقدیم میدارد. از علاقه مندان عزیز دعوت میشود در ساعات اداری و با در دست داشتن مدارک زیر به سفارت مجازی امریکا مراجعه نموده و به دربان آنجا بگویید: ما از طرف شرکت ملاتراول آمده ایم. ملا سلام رساند و چون خودش سرش شلوغ بود و رفته بود حمام به ما گفت بروید سفارت مجازی امریکا ویزایتان حاضر است.

و اما مدارک لازم:
- پاسپورت مجازی بشرطی که شش ماه از مدت اعتبارش نگذشته باشد.
- دو قطعه عکس کاریکاتوری شش در چهار بدون روتوش و بدون فتوشاپ
- اجازه نامه رسمی و محضری از همسر مجازی به همراه یک نسخه از طلاق نامه مربوطه که قبلا به زبان انگلیسی با لهجه امریکایی ترجمه شده و ممهور به مهر وزارت دادگستری و یا نزدیکترین وزارت کشاورزی محل سکونت خود رسیده باشد.

لازم به ذکر است که ویزای مجازی متقاضیان همان جلوی درب سفارت توسط نگهبان و دربان سفارت صادر خواهد شد و بنابراین نیازی به صف کشیدن جلوی سفارت مجازی نیست. تازه این که چیزی نیست. امریکا درنظر دارد خودش یکنفر دوره گرد را مثل نمکی ها بفرستد توی کوچه و خیابان های تهران و همانجا یعنی جلوی منزل شما برایتان ویزا را صادر کنند.

۶ نظر:

  1. ملای عزيز بازم اين جوجه هكر حرومزاده بسيجی بعنوان ناشناس شماره ۱ اينجا پيداش شد با اون لينكهای تخميش كه فكر ميكنه مردم روش كليك ميكنند و اونها هم ميتونند اطلاعات شخصی افراد را از اين طريق بدزدند ! ملا جان خواهشمندم هرچه زودتر كامنت ناشناس شماره ۱ را پاك كن تا بفهمه كه خر خودشه و اربابهای مزدورش .

    پاسخحذف
  2. ای گوساله شماره 4. جاوید شاه یعنی چی؟
    خطاب به ملا: ببین ملا من الان حسابی قاطی ام . بعد از دو سال تازه فهمیدم که این سایت خودنویس خیلی پفیوز است. دوتا مطلب در باره مقاله های رفیق تقی که هفته پیش کشته شد نوشتم و به نقش مراجع تقلید پرداختم.اما هیچی رو چاپ نکرد به بهانه اینکه مطلب مهمی نیست. حالا امروز رفتم میبینم گنجی در این زمینه یک حرفای ماست مالیزاسیونی زده و اونا رو چاپ کرده.
    آقا خواهشا یه فیس بوکی درست کن و حالا این وبلاگت سرجاش؛ اما هر مطلبی هم که مینویسی تو فیسبوکت هم بزار. اینجوری هم عده ای خیلی خیلی بیشتری مطالبت رو میخونن هم بیشتر و راحت تر میشه کامنت گذاشت و بحث کرد. مرسی. لطفا جوابم رو بده .

    پاسخحذف
  3. من یک اکانت در فیس بوک دارم که از این به بعد آنجا را بیشتر فعال میکنم

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. دست شما درد نکنه ملا. ولی آقا ما گشتیم شما رو پیدا نکردیم. با چه اسمی میشه شما رو پیدا کرد و اد کرد؟؟؟
    از عجایب روزگار اینه که این کامنت من درسایت خودنویس غیر قابل انتشار تشخیص داده شد:
    "نیک آهنگ, مشکل با اکبر گنجی نیست. مشکل این است که چرا ایشان حق دارد حرف بزند در سایت شما و بقیه حق ندارند؟ ایشان اعتقاد دارد " آیت الله ای که حکم ارتداد بدهد تروریست است" . و بنده مقاله نوشتم که تا حالا در همین صد سال اخیر, نه تنها سه مرجع تقلیدبزرگ حکم قتل سه نویسنده را داده اند بلکه هیج یک از سایر مراجع تقلید اعتراض هم نکرده اند که چرا حکم قتل میدهید پس با آنها موافق بوده اند. بنابراین به جای جمله ایشان باید گفت "آیت الله حکم ارتداد میدهد و شیطان است".
    خوب شما نوشته امثال ما را چون "به این شکل جای انتشار در خودنویس ندارند" چاپ نمیکنید و از بقیه گله میکنید که چرا تهمت میزنند. حرف بقیه این است که مگر این اکبر گنجی کیست که باید گوزید مردم گوزیدنش را بفهمند؟ (حالا اگر با گوزش مشکل داری سانسورش کنه ولی نه کل کامنتمو خواهشا") .
    شما با اعلام نکردن خط و مشی دقیق سیاست خود و خط قرمزهای خود به شعور همکارانتان از جمله بنده اهانت کردید, وگرنه به قول معروف "مورچه خودش چیه که کله پاچه اش چی باشه" . اکبر گنجی خودش چیه که ما بخواهیم بهش اتهام بزنیم یا مدرک علیه اش جمع کنیم؟
    "

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا