۱۳۹۰/۰۹/۱۹

خاک بر سرت اوباما با این هواپیمایی که ساختی

جمهوری اسلامی ادعا کرده که هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی امریکا را سالم به زمین نشانده و بر اساس گفته های یکی از مسئولین حتی تکنولوژی رمز گشایی این هواپیما را هم دراختیار دارد و بزودی خط تولید این هواپیما راه اندازی میشود. در همین راستا و برای پی بردن به صحت و سقم این ادعاها با یکی از کارشناسان نظامی این وبلاگ که آشنایی کاملی با اینجور هواپیماهای پیشرفته دارد و قبلا توی مکانیکی کار میکرده و مهارت زیادی در تعویض روغن و پنچرگیری ماشین های سواری و مخصوصا پیکان دارد وارد گفتگو شدیم و نظر کارشناسی ایشان را در این مورد جویا شدیم. ایشان در حالی که با یک تیکه پارچه دستهای روغنی خودش را پاک میکرد اظهار داشت:
« واقعا از زمانی که این اوباما آمده سر کار وضع تکنولوجی دنیا را خراب کرده. مرتیکه بیسواد برداشته هواپیمای جاسوسی ساخته آنوقت نه واسش آینه بغل گذاشته و نه صندوق عقب و نه حتی یک صندلی خشک و خالی برای راننده. وقتی هم که اعتراض میکنی میگه : خب. این هواپیمای بدون سرنشینه. درصورتی که اینها همه اش از متقلب بودن و پدر سوخته بازی اینهاست. امریکا چون درگیر بحران مالی و اقتصادی است بنابر این دارد توی تولیداتش صرفه جویی میکند. هواپیما ساخته شکل قورباغه. نه قیافه داره نه کیفیت. نمونه اش همین که جمهوری اسلامی با آن همه ناقص عقلی اش که حتی نمیتواند مهمات خودش را بدون دردسر جابجا کند زده یکی از این هواپیماهای زفرتی را انداخته پایین.
عموجان کار بلد نیستی خب. بکش کنار. برو از اون انگلیس ها یاد بگیر چطور ماشین پیکان را ساختند که هنوز هم بعد از پنجاه سال باز صنعتگرهای ما نمیتوانند مشکل برف پاکنش را حل کنند.
چرا پیکان؟ همین هواپیماهای مسافربری را ببین خدا بیامرز جیمی کارتر طوری ساخته که هنوز بعد از سی سال اینها موفق نشده اند از روی آن قطعات کپی سازی کنند و برای تامین آن قطعات مشکل دارند و هواپیماهای مسافربری در جمهوری اسلامی تبدیل شده به تابوت های پرنده. جمهوری اسلامی نمیتواند تایر هواپیمای پنجاه سال پیش را بسازد آنوقت این آقای اوباما آمده یک هواپیمایی ساخته که  براحتی توسط برادران بیسواد سپاه قابل ردیابی و کنترل است و جمهوری اسلامی اعلان کرده که از سال آینده صادرات هواپیمای بدون سرنشین را به تمام دنیا آغاز خواهد کرد و کشورها از هم اکنون بروند توی صف بایستند تا نوبت شان بشود.»

۶ نظر:

  1. ا ملا باز یه مطلب کک افکن به تنبان ساندیس خورا نوشتی الان سر به سینه زنان میان اینجا صف میکشند !

    پاسخحذف
  2. به آسمان و زمین که جالب‌ترین نوشته در این زمینه بود
    :)

    پاسخحذف
  3. ماکت بوده بابا

    پاسخحذف
  4. م ای مکانبکه ره میشناسم. در چپرخانه مکانیکی داشت. تازه بنزم تمیر میکرد. کارش خیلی بود. یه روز آب رادیاته منه خالی کرد و گفت میان سرما همدان که آدم زوق میزنه که دیه رادیات اب نیماخا.

    پاسخحذف
  5. من از ایران می نویسم.مادر هر شرایطی جانمان را فدای کشورمان میکنیم و به زمین نشاندن این هواپیما نیز کار بچه های نسل جدید ماست که در دنیا سرآمدند. همه چیز رو سیاسی نکنید . ما از بیگانه متجاوز بیزاریم

    پاسخحذف
  6. بدجوری بوی ساندیس آمد برادر شماره پنج. شما مگر نمیدانید برای اینکه شناسایی نشوید باید حداقل 1 دقیقه قبل از گذاشتن کامنت, ساندیستان را تمام کرده باشید؟؟؟؟ پس به شما چه چیزی یاد میدهند در این ارتش سایبری؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا