۱۳۹۰/۱۰/۰۱

اکبر گنجی: امریکا باید قیمت دلارش را بیاورد پایین

ما اصولا با همه چیز مخالفیم. با تحریم اقتصادی مخالفیم. با حمله نظامی مخالفیم. با تصویب قطعنامه علیه جمهوری اسلامی مخالفیم. با تحریم بانک مرکزی مخالفیم. با ممنوعیت خرید نفت مخالفیم. اصولا با هرچه که دل آقا را به درد بیاورد مخالفیم. 
ما با افزایش قیمت سکه و دلار مخالفیم و آنرا محکوم میکنیم. دلار باید دویست تومن باشد یعنی همان قیمتی که در زمان امام راحل بود. بیشتر از این نرخ خواست استکبار است و هر کس دلار را بیشتر از این نرخ بخرد یا بفروشد خائن است و در خط دشمن است. البته من شخصا با افزایش قیمت سکه مخالفتی ندارم ولی افزایش قیمت دلار چون مربوط به پول اجنبی است بشدت مخالفم. دلیل اینکه با افزایش قیمت سکه مخالفتی ندارم این است که چند تا سکه خریده ام و امیدوارم قیمت آنها سر به فلک بزند.
 اما دلار مال امریکاست و امریکا هم وضعیتش معلوم است. چند سال پیش حمله کرد ویتنام و آنجا جنایت کرد و بعد آمد ایران علیه مصدق کودتا کرد. پس بنابر این امریکا غلط کرده قیمت پولش در ایران گران شده است.
امریکا اگر راست میگوید و ریگی در کفش هایش نیست  بجای اینکه هواپیمای بدون خلبان بفرستد بالای سر ایران بیاید دلارهایش را بریزد توی یکی از اون هواپیماها و بفرستد بالای بیابان های اطراف تهران تا مردم بروند دلارها را جمع کنند و هم مشکل دمکراسی و مردمسالاری دینی حل بشود و هم قیمت سبزی و تخم مرغ و گوجه فرنگی یکخورده بیاید پایین.
البته یک وقت خدای ناکرده فکر نکنید که ما طرفدار این رژیم سلطانی هستیم ها؟
ما مخالفم این رژیم هستیم حسابی!
ما میگوییم کاری به کار این رژیم نداشته باشید بالاخره یکروزی نسل جدید و یا نسل بعد از آن کم کم تصمیم میگیرند که آیا اصولا خوب است که نظام سلطانی خودشان را براندازند و یا بگذارند نسل بعدی شان این کار را بکند. بهرحال ما که نمیتوانیم برای دو سه نسل بعد تصمیم بگیریم. درست نمیگم؟؟

۷ نظر:

  1. به نظر من این که قیمت دلار تا الان هم مانده بود همان چمدان دلار هایی بود که آمریکا به اصلاح طلابان میداد , الان که اصلاح طلبان یا خارج شده اند یا قید سیاست را زده اند و یا لنگ انداز رهبری دیگر از ان چمدان دلار ها هم خبری نست و بازار با کمبود ارز مواجه شده است

    پاسخحذف
  2. یکی از بهترین طنزهائی بود که در این اواخر خوانده ام. دم شما گرم.

    پاسخحذف
  3. ملای عزیز، آمریکا اول آمد ایران کودتا کرد بعد رفت ویت‌نام!

    پاسخحذف
  4. Bah Bah Keif kardam. Besiaar jaaleb bood

    پاسخحذف
  5. درست میگی!؟ عالیییییی میگی.

    پاسخحذف
  6. برای آمریکاییها هیچ اهمیتی ندارد که چه بلایی بر سر مردم ایران می آید. آنها به دنبال تسلط بر خاور میانه و منافع خودشان هستند این سیاستهایی که آنها در پیش گرفته اند آسیب و زیانش بیشتر متوجه مردم ایران است تا حکومت ایران. متاسفانه مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی برخی را آن قدر مشغول کرده که حواسشان به چیز دیگری نیست. اگر هم کسی پیدا شود که از سیاستهای ضد ایرانی غربی ها انتقاد کند وی را به باد تمسخر می گیرند. فراموش کرده اند که چه کسانی مسؤول سقوط دولت مصدق، کشته ها و ضایعات جنگ ایران و عراق و مواردی دیگر هستند.

    پاسخحذف
  7. Akbar Ganji is a spy for Islamic Republic, He is the person who started SEPAH. ay bar oon pedar va madreh hamashoon lannat.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا