۱۳۹۰/۱۰/۰۳

من واقعا مدیون اینترنت هستم

خدا پدر کسی که اینترنت را اختراع کرد بیامرزد. الهی نور به قبرش بیارد که این امکان را برای ما فراهم کرد که چشم و گوش مان باز بشود و حصاری را که در ذهن و باورهای ما ساخته بودند را از میان بردارد و واقعیت هاو حقایق را تا حدودی برای ما روشن کند.
بطور مثال من خودم تا قبل از اینکه به خارج کشور بیایم نمیدانستم «همجنس گراها» هم مثل بقیه آدمها موجوداتی هستند محترم  و تنها فرق آنها با ما تفاوتهای هورمونی و ژنتیکی آنهاست. فکر نکنید این تصور غلط فقط منحصر به من بود. خیلی از افراد همین تصور اشتباه را داشته و هنوز هم دارند.
بنظر من دلیل این امر برمیگردد به داستان قوم لوط که در قرآن آمده و همه ما در دوران کودکی ماجرای عجیب و غریب آنرا در کتاب تعلیمات دینی دبستان خوانده ایم. به ما یاد داده بودند که همجنس بازها (نمیگفتند همجنسگراها) آدمهای منحرف و فاسدی هستند که یا بچه باز هستند و یا کونی!

  در قرآن سوره ای هست  که در مورد سرگذشت قوم لوط است. ظاهرا در گذشته های خیلی دور در مکانی نامعلوم قومی زندگی میکرده اند که اینها علاقه زیادی به عمل شیرین لواط داشته اند. و بخاطر همین عادت بد گرفتار عذاب الهی شدند و از آسمان بر روی آنها تخته سنگ باریدن گرفت و نسل آنها از بین رفت.
جالب این است که این قوم لوط خیلی حشری بوده اند و حتی به دو میهمان پیامبر که در واقع از ملائک آسمانی بوده اند و مذکر هم بوده اند رحم نکردند. این دو جوان رعنا از آسمان به خانه حضرت لوط آمده بودند و چون خیلی خوش سیما و تپل مپل و سفید بودند مردان شهر فورا باخبر میشوند و در اطراف خانه پیامبر جمع میشوند و میگویند ما آمده ایم تا ترتیب میهمانهایت را بدهیم!
نکته جالب تر این است که در خود قرآن آمده که حضرت لوط دخترانش را به مردانی که خانه اش را محاصره کرده بودند هدیه داد و گفت بیایید ترتیب این دختران زیبا را بدهید و کاری به این فرشتگان الهی نداشته باشید ولی مردان قوم لوط که حسابی داغ کرده بودند و بقول امروزی ها کف کرده بودند این پیشنهاد را نپذیرفتند و یکراست رفتند ترتیب فرشتگان الهی را دادند و خدا هم عصبانی شد و بلا را بر سر آنها نازل کرد و همه را قلع و قمع کرد و به سزای اعمالشان رساند. ببینید خدا چقدر کارش درست است؟ به دو نفر تجاوز کردند. در عوض خدا عصبانی شد و یک نسل را از پیر و جوان و زن و مرد و کودک از بین برد!
خداوکیلی شما ببینید توی این داستان چند تا اشتباه فاحش و خلاف عقل و منطق وجود دارد؟

من این چیزها را شنیده بودم ولی هیچگاه فرصت فکر کردن در مورد آن را پیدا نکرده بودم تا همین اواخر که اینترنت به سراغ ما آمد و همه تابوها را شکست و فرصتی برای دوباره اندیشیدن را برای ما ایجاد کرد.
واقعا این یک میلیارد مسلمانی که در روی کره زمین زندگی میکنند تا بحال به مضحک بودن این داستان فکر کرده اند؟ اگرتابحال فکر نکرده اند با توسعه اینترنت و آسان شدن تبادل نظرها و افزایش آگاهی ها مسلما در آینده تجدید نظر در باورهای مذهبی صورت خواهد گرفت و مردم از خرافات و مذهب و اعتقادات مذهبی فاصله خواهند گرفت. دینی که همه اش از خشونت و بلای آسمانی و کشت و کشتار و قطع دست و پا و قصاص و سنگسار و اینجور چیزها حرف میزند جایی در باورهای نسل های آینده نخواهد داشت.

۱۰ نظر:

  1. درود بر شما تنها ملای فهمیده و دوست داشتنی روی کره خاکی :))

    پاسخحذف
  2. آخه برادر جان مسلمانها همین که یک بحث باز و آزاد در اینترنت ببینند بجای خواندن آنرا فیلتر می‌کنند. پس می‌بینی که اینترنت هم در افکار مسلمانها نفوز نخواهد کرد. این مغز پوک ها هیچ راه نجاتی برایشان میسر نیست.
    عید پاپا نوئل شما هم مبارک!

    پاسخحذف
  3. ملا
    مغز پوک که مسلمان و مسیحی و جهود نمیشناسه که عزیز دل برادر !
    شما ببین چند نفر در همین بلاد کاتولیک ها مورد عنایت پدرهای روحانی قرار گرفتن یا در اسراییل بچه های معصومی که مورد هچمه ی خاخام های یهود قرار گرفتن
    و یا دخترها و پسرهای جوان و معصوم ایران که بدست آخوندها دستمالی میشن و حتی بهشون تجاوز میشه
    مشکل و درد وجود مزخرفی به اسم دین و ملای دینی هست که انسانها رو آلت دست قرار میدن تا به خواسته های حیوانی خودشون برسن .

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. ملای عزيز بازم اين جوجه هكر حرومزاده بسيجی بعنوان ناشناس شماره 4 اينجا پيداش شد با اون لينكهای تخميش كه فكر ميكنه مردم روش كليك ميكنند و اونها هم ميتونند اطلاعات شخصی افراد را از اين طريق بدزدند ! ملا جان خواهشمندم هرچه زودتر كامنت ناشناس شماره 4 را پاك كن تا بفهمه كه خر خودشه و اربابهای مزدورش .

    پاسخحذف
  6. با تشكر فراوان از ملای بی باك ! بخاطر پاك كردن لينك های مزدور شماره 4 (:

    پاسخحذف
  7. MARG BAR #4. DOROOD BAR MOLLAH VA JAVID SHAHHHHHHHHHHHHHHHHH

    پاسخحذف
  8. ناراضي كه به احمدي نژاد كفش پرتاب كرد, زير شكنجه و در معرض اعدام!

    آژانس ايران خبر: گزارش كوتاهي از وضعيت رشيد شهبندي، فردي كه به احمدي نژاد كفش پرتاب كرد به دستمان رسيده است.

    بر اساس اين گزارشات, فردي که به سوي احمدي نژاد کفش پرتاب کرده بود و بازداشت گرديد،هم اكنون تحت فشار و شکنجه بسيار ميباشد و گفته ميشود، احتمال دارد حکم سنگيني به وي بدهند، و حتي به گفته برخي از نفراتيكه تا حدي از وضعيت وي اطلاع داشته اند، احتمال و امکان دادن حكم اعدام به رشيد شهبندي نيز وجود دارد.


    رشيد شهبندي چند سال پيش به اتهام توهين به رهبري در زندان اوين بوده است. او همچنين بخاطر اعتراض به خاتمي و پرتاب تخم مرغ به سمت وي. پرونده اي نيز در اين رابطه دارد.
    گفته ميشود، احتمال دارد كه براي رشيد شهبندي به خاطر پرونده هاي قبلي و پرتاب کفش به سمت احمدي نژاد حکم سنگيني همچون اعدام صادر گردد.
    لازم به ذکر است که وي بدليل مشكلاتي كه براي خانواده اش پيش آمده بوده, منجمله هزينه زيادي كه جهت درمان فرزندش براي درمان سوختگي مي بايست پرداخت مي كرده است, با مشكل مالي و اقتصادي زيادي دست به گريبان بوده و از اين رو در حين روبرو شدن با احمدي نژاد, و شنيدن دروغ هاي او در برابر كارگران, اقدام به پرتاب كفش خود به سوي او مي كند تا بلكه به اين وسيله, اعتراض و نفرت خود را آشكار كند.

    پاسخحذف
  9. یادمه راهنمایی بودم و از معلم دینی احمقم پرسیدم که چرا باید دختر هاش رو بده به همسایه‌ها بدون اینکه ازدواج کرده باشن!! البته طبق معمول معلم دینی پیچوند و زد به صحرای کربلا...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا