۱۳۹۰/۰۲/۰۵

موارد احتیاطی برای مسافرین به ایران

اگر قصد سفر به ایران را دارید و احتمال دستگیر شدن خود را حدس میزنید بهتر است موارد امنیتی و احتیاطی زیر را رعایت کنید:

1- از بردن لب تاپ جدا پرهیز کنید. بجای لب تاب بهتر است یک مقداری عطر و ادکلن و شکلات و شورت و کرست خارجی برای فامیل و اشنایان با خود ببرید. بازجو با دیدن این چیزها میفهمد شما اصلا تو باغ نیستید. ضمنا موبایل و دوربین و یو اس بی و ساعت مچی و خودکار و بالاخره هر وسیله ای که شک برانگیز باشد را با خود نبرید.
2- از پوشیدن لباس اتو کشیده و تر و تمیز جدا خودداری کنید. بازجوهای مستقر در فرودگاه به  قیافه های اتو کشیده و تر و تمیز حساس هستند و الکی به شما گیر میدهند. پس بهتر است لباسهای کهنه و چرک و زهوار دررفته بپوشید و اندماغ تان را هم مرتبا با آستین لباس تان پاک کنید. پوشیدن دم پایی لا انگشتی و زیرشلواری تا بحال نتیجه خوبی داده اند.
3- از تراشیدن ریش و شانه کردن موها اکیدا خودداری کنید. گذاشتن ریش پرفسوری و ریش بزی توصیه نمیشود. یک وقت دیدید اون لامصبا شما را بجای بز گرفتند و بردند.
4- اگر از شما پرسیدند از کدام کشور می آیی هرگز نگویید مثلا امریکا یا کانادا یا اروپا. سعی کنید سوریه و کربلا و نیجریه و یک جاهای بد بخت و بیچاره افریقایی را بگویید تا اون ماموران اطلاعات به شما حسودی نکنند و الکی به شما گیر ندهند. سعی کنید از خارج نشینی بدگویی کنید و آه و ناله فراموش نشود.
5- درصورتیکه بازداشت شدید اصلا نگران نباشید و خونسردی خود را حفظ کنید. حرص و جوش خوردن برای سلامتی تان خوب نیست.
6- اگر در زندان تحت شکنجه قرار گرفتید مقاومت نکنید. به همه چیز اعتراف کنید. آنها خودشان هم میدانند که شما دارید الکی اعتراف میکنید.
7- سعی کنید موقعی که شما را کتک میزنند دردتان نگیرد.
8- سعی کنید در مورد رفتن به ایران تجدید نظر کنید چون اوضاع همینطوری نمی ماند.

۱۳۹۰/۰۲/۰۴

سید خراسانی همان لیدی گاگا است


بر اساس آخرین تحقیات و مطالعات مرکز بررسی های تاریخی حوزه علمیه قم مشخص گردیده که آن سید خراسانی که قبل از ظهور حضرت قیام میکند و سر و صدای زیادی به راه می اندازد همان لیدی گاگاست.

حجت الاسلام نقلعلی زرزرآبادی  رئیس این مرکز تحقیات به خبرنگاران گفت: ما باید هر چه زودتر به محضر لیدی گاگا برسیم و عرض ادب نماییم. ایشان هم سید است و هم احتمالا در خراسان بلاد خارجی بدنیا آمده بنابر این  یا ما باید خدمت ایشان برسیم و یا پلیس بین الملل باید ایشان را دستگیر و تحویل حوزه علمیه دهد تا مقدمات ظهور حضرت را با مساعدت معظم لها فراهم نماییم

همچنین بنا به گزارشات رسیده خبرنگاران از ایشان پرسیدند: پس تکلیف آقا چی میشه؟
حجت الاسلام نقلعلی اظهار داشت: بدلیل پذیرش استعفای خداوند از سوی احمدی نژاد ایشان یعنی مقام عظما قرار است با حفظ سمت خود خداوند بشوند.

۱۳۹۰/۰۲/۰۳

اطلاعیه مراجع تقلید در مورد حوادث سوریه

اینجانب به نمایندگی از طرف همه مراجع تقلید اطلاعیه ای صادر میکنم که در آن علت سکوت کردن ما علمای اعلام در برابر کشته شدن مسلمانان سوری تشریح شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شهید پرور ایران
در پاسخ به انتقادات و اعتراضات غیر شرعی برخی عناصر سست ایمان که از مراجع تقلید خواسته اند در برابر کشته شدن مسلمانان سوری اعلام موضع کنیم باید بعرض برسانیم که اولا ما از کجا بدانیم که این خبرها صحت دارد؟ ما فقط خبرها را از طریق صدا و سیما دریافت میکنیم و گاهی هم خادم مسجد که اکثرا در مورد گرفتگی کانال فاضلاب مسجد حرف میزند و گم شدن کفش نمازگزاران.
خب. ما از کجا بدانیم که در سوریه دارند مسلمانان را می کشند. ما فقط در مورد بحرین میدانیم که خیلی دل مان خون است. ما در مورد مصر و سوریه و تونس و بورکینافاسو میدانیم که عمیقا نگران هستیم. ما فقط در مورد کشف حجاب یک دختر مسلمان در یکی از روستاهای جنوب فرانسه میدانیم که عزادار آن هستیم.
ثانیا بفرض اینکه اینگونه خبرها صحیح باشد. خب. ما را سننه؟ مگر ما مرجع تقلید مسلمانان سوری هستیم؟ به ما چه مربوط؟ این مسلمانان سوری حق شان است که کشته بشوند. اینها اصلا خیرشان به بیوت ما نرسیده و توی این سالها هیچگونه مواجب شرعیه از آن بلاد به ما نرسیده و لذا ما در این مورد دخالتی نمیکنیم.
ثالثا فرض کنید ما در برابر کشته شدن انسانها واکنش نشان میدادیم. خب. مرد مومن! تو فکر نمی کنی که بلافاصله بعد از موضع گیری ما توی ایکی ثانیه برادران اراذل و اوباش به بیوت ما حمله کرده و خاک اینجا را با توبره میبرند؟ فکر قلب ضعیف ما را کرده اید که این حرفها را میزنید؟ فکر کارخانجات و املاک و مستغلات ما را کرده اید که بعد از دستگیری ما چه بر سر آنها خواهد آمد؟ فکر متعه ها و ضعیفه های مظلوم ما را کرده اید که بعد از ما معلوم نیست چه کسی آنها را به معراج خواهد برد؟ همینطوری یک حرفهایی میزنید و عواقب آن را توجه نمیکنید. آقاجان! درست است که ریختن خون انسان گناه دارد ولی در اسلام هر چیزی راه دارد. گاهی ریختن خون انسان حرام است و در صورتیکه مصلحت باشد ریختن خون انسان نه تنها حرام نیست بلکه واجب هم هست. این چیزها در اسلام هست و خوبی دین ما این است که خیلی گل و گشاد است و مثل تنبان ننه سکینه همه چیز در آن جا می شود. بنابر این اصلا نگران نباشید و خون خودتان را کثیف نکنید و بروید حالتان را بکنید ولی وجوهات شرعیه را فراموش نکنید.
والسلام
از طرف جمع کثیری از مراجع تقلید

۱۳۹۰/۰۱/۳۱

اطلاعات ورزشی حضرت آقا بی‌نظیر است

بجای طنز نوشتن بهتر است اصل خبر را لینک بدهم. 
خدا پدرتان را بیامرزد که کار ما را راحت می کنید.
لامصب عجب اعجوبه ایه این مقام عظما.
توی همه چیز تکه!
فقط عیبش این است که یک کمی خنگ و احمق است و الا حرف ندارد!

۱۳۹۰/۰۱/۲۸

شرکت لوله بازکنی عظما و شرکا

اگر انقلاب نمی شد حتما این مقام عظما یک شرکت لوله بازکنی و گرفتگی لوله فاضلاب راه می انداخت و کارش حسابی سکه می شد.
یک یا علی میگفت و لوله فورا باز میشد.
احتمالا آگهی شرکت عظما که توی صفحه نیازمندیهای کیهان چاپ میشد اینطوری بود:

«لوله بازکنی عظما و شرکا»
اگر لوله فاضلابتان گرفته نگران نباشید 
اگر سوراخ مستراح تان گرفته افسرده نباشید
فقط با ما تماس بگیرید.
فقط با یک تلفن  کارشناس لوله بازکنی ما در محل حاضر میشود و در ایکی ثانیه هرگونه گرفتگی را باز میکند.
لوله باز کنی عظما بدون خرابی بدون کثافت کاری
صد در صد تضمینی 
 کیفیت کار ما را از اون قابله بپرسید!

۱۳۹۰/۰۱/۲۷

ایران شده کلمبیا- مهدی بیا مهدی بیا

جناب آقای مهدی صاحب الزمان
با سلام
 بدینوسیله به جنابعالی اخطار میگردد در اسرع وقت نسبت به ظهور خود اقدام نموده و راس ساعت 8 صبح روز جمعه آینده با در دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار و فتوکپی از صفحات اول و دوم آن و همچنین نسخه و یا گواهی پزشکی مبنی بر موجه بودن غیبت های طولانی به محل برگزاری نماز جمعه تهران و یا ساختمان اصلی روزنامه وزین کیهان مراجعه نمایید در غیر اینصورت با شما برخورد قانونی مطابق مقررات صورت خواهد گرفت که کهریزک و شیشه نوشابه و اینجور چیزها و غیره.
همچنین لازم است نسبت به موضوع  زیرکه باعث دلخوری برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی شده است شفاف سازی نمایید:

 اخیرا مبالغی وجه نقد تحت عنوان یارانه های نقدی به تعدادی از مردم همیشه در صحنه از سوی جنابعالی پرداخت شده و به آنها گفته شده که این پول مال امام زمان است. جنابعالی باید روشن کنید چرا این پول را فقط به مسلمانان داخل کشور داده اید. مگر شما امام زمان شیعیان داخل کشورید و هیچ تعهدی نسبت به دوستاران و شیعیان خارج از کشور ندارید؟
بهرحال باید روشن شود سهمیه ایرانیان خارج از کشور را چکار کرده اید.

والسلام
کمیته انظباطی امامان و حومه

۱۳۹۰/۰۱/۲۶

چگونه نطفه مقام معظم رهبری بسته شد

نقل میکنند که پدر مقام معظم رفت زن دومی را اختیار کرد یعنی گرفت و همان شب اول او را زد زمین. در این موقع والده ایشان که دردش آمد صدا زد یاعلی!
مرحوم ابوی ایشان جواب داد: علی یارت! خدا نگهدارت!
بعد کم کم  وارد عمل شدند. همین که مرحوم ابوی مقام عظما بند تنبان مبارک را باز کرد و سرمایه اسلام را به والده ایشان نشان داد باز والده مکرمه جیغ کشید و با صدای وحشت زده گفت: یا علی! 
در این موقع باز مرحوم ابوی جواب داد: علی یارت!
مورخان و شاهدان نقل میکنند که در وسط کار یک دفعه شنیدند دارد یک صدایی می آید. خوب که دقت کردند دیدند مقام معظم رهبری که تازه نطفه اش منعقد شده بود  و اندازه یک اسپرم بود  سرش را از مهبل بیرون آورد و گفت: دشمن. دشمن. دشمن.....

از این داستان نتیجه میگیریم که مقام عظمای رهبری از همان نطفه گی آدم خوبی بوده است و ما باید از ایشان خوشمان بیاید.

۱۳۹۰/۰۱/۲۳

آش نذری برای کم شدن رقم قبض گاز

ماشالله بزنم به تخته این دینی که ما داریم برای همه چیز دستورالعمل دارد. از وارد شدن با پای چپ توی مستراح تا ذره بینی ترین اعمال شب زفاف.
خب. دور از عقل است که چنین دین جهان شمولی که برای همه چیز راه و چاره دارد حالا برای مشکلات قبض گاز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی که دومین منابع گازی جهان را دارند راهکار نداشته باشد.
من امروز رفتم کتابخانه ام را زیر و رو کردم و روایات و احادیث مختلفی را برای این معضل اجتماعی پیدا کردم:
-  شخصی با شترش خدمت حضرت رسید عرض کرد: پدر و مادر شترم فدایت! قبض گاز این ماه ما زیاد آمده  تکلیف چیست؟
 حضرت فرمودند چهل شب جلوی کنتور گاز وضو بگیر و در همانجا هزار  رکعت نماز بخوان و در هر رکعت هزار بار استغفار کن و خودت را با سیلی و لگد بزن. پنجه بکس هم بد نیست. بعد با حلال خودت جماع کن و غسل بنمای و بعد با حال تضرع دعا کن انشالله مستجاب میشود.

- همچنین در روایت دیدگری از ابو پشگل پلنگی آمده است که:  زنهار شما را از همبستری با مرغ و خروس های همسایه که هفتاد بلا برشما نازل کند که کمترینش ازدیاد قبض گاز و برق و تلفن باشد.

- در کتاب منهاج السعاده جلد دوم صفحه ای که رویش آبگوشت ریخته شده و خوانا نیست روایتی نقل شده که میفرماید:  آش نذری بدهید تا قبض آب و گازتان کم بیاید.

۱۳۹۰/۰۱/۱۸

اندوه بحرین کشت ما را

خدا لعنت کند آن آل خلیفه را.
یکی نیست به او بگوید: مردک! تو فکر ماتحت  خودت نیستی لااقل فکرپول ما باش. فکر نکن مخالفین خودت را به جمهوری اسلامی بچسبانی قضیه تمام میشود. نخیر! کور خواندی آقاجان! از فردا امکانات مالی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی که از فروش نفت  ملت ما بدست آمده سرازیر میشود به سوی مردم تحت ستم بحرین و کم کم همانطور که لبنان را آباد کردیم انشالله بحرین را هم آباد میکنیم.
لامصبا این عربها هم راه کاسبی را خوب یاد گرفته اند. کافی است یک عکس مقام عظما را توی یکی از دهات دور افتاده یک کشوری علم کنند. فورا کمکهای انساندوستانه مثل سونامی میریزد آنجا بطوریکه مردم نمیدانند با این همه امکانات چه کار کنند. لابد  با خودشان میگویند: این مقام عظما هم عجب اسکولی است ها!

۱۳۹۰/۰۱/۱۲

بخاطر آتش زدن قرآن عده ای از مسلمانان دیکشنری ها را آتش زدند

حالا که قرآن ما مسلمانها را یک کافر از خدا بی خبر آتش زد ما هم به تلافی آن باید یک کاری بکنیم.
اول از همه اینکه ما نمی توانیم انجیل کتاب آسمانی انها را آتش بزنیم چون بهرحال مال حضرت مسیح بوده خوبیت ندارد که به ایشان بی احترامی کنیم. تورات را هم که نمیشود آتش زد چون اولا مال حضرت موسی است که اسمش در قرآن آمده و کلا آدم باحالی بوده و از دریا رد شده بدون اینکه خیس شود.
تازه تورات چه ربطی به مسیحی ها دارد؟
پس چاره ای نداریم یا دیکشنری ها را آتش بزنیم و یا دفتر نقاشی بچه کلاس اول خودمان.
اما از آنجایی که اگر دفتر نقاشی بچه مان را آتش بزنیم بچه مان گریه و زاری راه می اندازد و زن مان با ماهی تابه میزند توی کله مان لذا چاره ای نمی ماند که برویم و دیکشنری را آتیش بزنیم.
ولی اگر دیکشنری را آتیش بزنیم بعدا به آن احتیاج پیدا میکنیم و باید یکی دیگرش را بخریم که حتما گرانتر شده است و لذا چاره ای برای ما نمی ماند که برویم سر آن بدبخت و بیچاره هایی که برای خدمت و امداد رسانی خود ما  به افغانستان آمده اند را گوش تا گوش ببریم تا هم دلمان خنک بشود و هم خدا راضی شود و جایمان را در بهشت و در کنار حوریها از هم اکنون رزرو کرده باشیم.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا