۱۳۹۰/۱۰/۱۱

هیچکی نمیتونه مثل ما موشک درست کنه

بنا به گزارش خبرگزاری فالس در مانور دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس موشکی شلیک شد که تا حالا چنین چیزی سابقه نداشته است.
این موشک همه کاره است و خیلی باهوش است. مثلا اگر آنرا به سمت دشمن شلیک کنی بعد در وسط راه متوجه شود که یک دشمن دیگر دارد در نقطه‌ای دیگر اختلال الکترونیکی انجام میدهد مسیر اولیه خودش را عوض کرده یکراست به سمت دشمن شماره ۲ میرود و سیستم اختلال الکترونیکی آنرا از کار می‌اندازد و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی و حتی کامپیوتر و موبایل دشمن را توی یک گونی میریزد و با خود می‌آورد و دوباره برمیگردد بقیه ماموریت اولیه خود را دنبال میکند.
این موشک هم میتواند از هوا به زمین شلیک شود و هم از زیر دریا به سمت زیر زمین و برعکس یعنی خلاصه با داشتن این موشک شما دیگر نیازی به دیگر تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته ندارید.
این موشک در صورت لزوم میتواند کار رادار و در عین حال ریموت کنترل تلویزیون را برای شما انجام دهد. همچنین از این موشک میتوانید برای رنده کردن هویج پوست کردن بادمجان استفاده کرد. این موشک وقتی در دریا شلیک شود میتواند بعنوان نیزه ماهیگیری انجام وظیفه کند و در ساحل میتواند بعنوان اتوبوس بین شهری مورد استفاده قرار بگیرد. این موشک آنقدر باهوش است که توی مسیری که دارد به سمت دشمن میرود اگر ببیند دشمن در حال نماز است به ارامی پایین می‌آید و پشت سر او منتظر میشود تا نمازش که تمام شد محکم میزند در کون دشمن تا با سر برود توی دیوار بعد دوباره پرواز میکند و میرود بالای اتمسفر و در آنجا بعنوان آنتن ماهواره عمل میکند. این موشک هر هفته بطور اتوماتیک در نماز جمعه شرکت میکند. سوخت این موشک بومی است و از ترکیب ساندیس و آبغوره و عرق نعناع درست شده است.
اگر باور ندارید بروید اینجا را بخوانید.

۱۰ نظر:

  1. یک مصرف دیگشم اینه که اگه سکه داخلش بندازی دور خودش می‌‌چرخه و سوار‌ی میده...

    پاسخحذف
  2. ahahahahaha.ajab mooshaki ?kheili bahale.

    پاسخحذف
  3. Mollah, the link does not work. Please fix that. MARG BAR KHOMEINII VA ISLAMM VA JAVIIDDD SHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

    پاسخحذف
  4. باور کن این عرب های خنگ خلیج فارس از فردا توی صف می‌ایستند برای خریدن این موشک!
    خیلی خلاقی مراقب باش حکومت نیاد تو رو بدزده!

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. Hope 2012 will be the last year for this stupid ISLAMIC REPUBLIC. AMENNNNNNNN.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. شيرازی اوغلو۱۳۹۰/۱۰/۱۲, ۶:۳۶

    این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  10. az daste in mohandesaye ma , kheili khub bud

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا