۱۳۹۰/۱۰/۱۳

استقرار نیروهای جمهوری اسلامی در مناطق بومی نشین کانادا

امروز جمهوری اسلامی کاردار کانادا در تهران را احضار کرده و یک بیخ گوشی محکمی خوابانده است توی صورت آقای کاردار.
جناب کاردار که از شدت درد اشک از چشمانش سرازیر شده پرسیده: آخه برای چی میزنی؟ مگر کانادا به شما چی کرده؟
جمهوری اسلامی گفته: ما از وخامت اوضاع بومیان کانادا خیلی عصبانی هستیم و خواستار اعزام نیروهای پاسدار صلح در مناطق سرخ  پوست نشین کانادا هستیم.
کاردار کانادا هم گفته: مگر شما وکیل وصی بومیان کانادا هستید؟ شما خیلی راست میگید به حلبی‌آبادهای جنوب تهران برسید. اگر هم اینها بهانه است و دنبال ویزا و اقامت کانادا هستید این راهش نیست. مثل بچه آدم بیایید سفارت و درخواست ویزا بدهید و بمانید توی نوبت تا خبرتان کنیم.

۳ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. ملاجان خیلی از مرحله برتی .اقازاده ها با خانواده اشان از چند سال قبل به کانادا مهاجرت کرده اند زنهایشان برای صیانت نفس تقیه ی میکنند و حجاب را کاملا برداشته اند برخی نیز به مانند کلیمی های مومن کلاه گیس بر سر می گذارند . وبه همین دلیل ادمی تیزی نظیر شما هنوز نمی داند که صد ها خاوری در کانادا با باسبورت کانادایی زندگی میکنند. و در خانه های بسیار گرانقیمت سکونت دارند.اقا زاده ها از بدرانشان اموخته اند مردم فریبی را.
    دولت کانادا دقیقا می داند که به چه کسانی ویزا می دهد . تمام کسانیکه بروسه ی مهاجرت را گذرانده اند این را می دانند.سوال این است چرا دولت کانادا به عده ای دزد وادمکش اقامت می دهد؟ میلیون ها دلار نفتی تنها دلیل ورود واقامت تروریست های ایرانی به کاناداست و سربازان مشهور امام زمان به درستی در یافته اند که کانادا بهشت امن انهاست .فقط کافیست که تقیه کنند و همرتگ جماعت شوند و تا کنون نیز موفق بو ده اند. حتی توانسته اند از چشم تیز بین ملای ما بر حذر باشند. هنوز ایرانیان به عمق ریاکاری ومردم فریبی و فرو مایگی اخوند و فرزندانشان که با بول کتیف اخوندی بزرگ شده اند بی نبردهاند. ملا ها و فرزندانشان می دانند که چطور مردم را فریب بدهند حتی در کانادا.امامشان خمینی ملعون گفت که خوردن شراب برای وترک نماز برای حفظ اسلام بلا مانع است .او محکمات اسلام را هم زیر با گذاشت ان ملعون می دانست جه می گوید .ما نفهمیدم که او چه گفت.
    اذر

    پاسخحذف
  3. I do agree with you #2. Thank you

    MARG BAR KHOMEINI VA JAVID SHAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا