۱۳۹۰/۱۰/۱۴

آینده ایران بدون اینترنت چگونه خواهد بود؟

از این به بعد باید شاهد این باشیم که وقتی کسی میخواهد ایمیلش را چک کند زنگ بزند به عمه جانش در خارج کشور و با دادن شناسه و اسم رمز از او بخواهد برایش ایمیل‌هایش را یکی یکی پشت تلفن بخواند و آنهایی را که لازم است جواب بدهد و آنهایی را که بدرد نمیخورد پاک کند.
حالا تصور کنید عمه جان ایمیل شما را باز کرده و از اون آگهی‌های معروف قرص ویاگرا و یا کرم حجیم کننده و دراز کننده را بخواهد برای شما پشت تلفن بخواند. ببینید چه الم شنگه عظمایی به پا میشود.
از این به بعدهر مسافری که میخواهد به خارج کشوربرود در فرودگاه حتما چند نفر از او خواهند خواست که : قربان دستت اگر زحمتی نیست وقتی به اینترنت وصل شدی برو توی فیس بوک من و اسم این خانم را اد کن ولی قول بده بالاغیرتن ما را دور نزنی‌ها!

بعضی‌ها هم تعطیلات آخر هفته بجای اینکه به شمال بروند با اتوبوس میروند ترکیه تا با اتصال به اینترنت توی گوگل سرچ کنند و جواب سوالاتی را که در ذهن دارند در اینترنت پیدا کنند. اینطوری هم فال است و هم تماشا. البته دانشجویان و محققان و اساتید نیازی به اینترنت نخواهند داشت. این دسته از افراد سوالاتشان را میتوانند مکتوب کنند و به وزارت خارجه بفرستند تا آنها از طریق نمایندگی‌هایشان در خارج کشور نیابتا به اینترنت وصل شوند و جواب سوالاتشان را برایشان تهیه کنند.

بد نیست از حالا برویم توی کار دلالی نمایندگی ارتباط اینترنت. یعنی مثلا هزار تومن بگیریم ایمیل مردم را برایشان چک کنیم. دو هزار تومان بگیریم بجای آنها یوتیوب را نگاه کنیم. سه هزار تومان بگیریم بجای انها با دوست دخترشان در لوس آنجلس چت بکنیم. خلاصه بیزینس خوبی خواهد شد.

۷ نظر:

  1. تازگی ها نوشته ها تون خیلی لوس و بی مزه شدن٬ شاید هم من زیادی تلخ شدم که دیگه این نوشته ها منو نمی خندونه ولی هر چی هست می دونم نوشته های سال های گذشته تون بیشتر منو می خندوند.
    به افسردگی سیاه دچار شدیم ...

    پاسخحذف
  2. برادر حسین شما طنز را با قهوه خانه قنبر اشتباه گرفتی ، طنز برای هر هر و کر کر خندیدن نیست ، لبخند تلخ است که از طنز خوب حاصل می شود ! با خواندن این پست ملا ،لبخند تلخی زدم ، شما چطور ؟

    پاسخحذف
  3. ساحلب آفتابی۱۳۹۰/۱۰/۱۵, ۹:۱۰

    با همه ی تلخی اوضاع احوال ایران همیشه حس خوبی بهم دست می ده از خوندن نوشته هات ملاجون.

    پاسخحذف
  4. اگر کار کاسبی باشد به سپاه میرسد نه به تو ضد ولایت خود سپاه سکه 5هزارتومانی را روی هوا که هیچ روی ملک طلق خجسته خانم هم میزنه

    پاسخحذف
  5. molanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    پاسخحذف
  6. این اخوندایی که نوشتی قدر یه 2 زاری هم برای من ارزش ندارند ok?

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا