۱۳۹۰/۱۰/۱۶

رزمایش ولایت در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ارتش سایبری

این روزها برگزاری رزمایش در تنگه هرمز شده مد روز. اول نیروی دریایی ارتش مانور برگزار کرد بعد نیروی دریایی سپاه بعد هم نوبت نیروی دریایی نیروی انتظامی بعد نیروی دریایی بسیج و سپس نیروی دریایی نیروهای خودسر و لباس شخصی‌ها و همینطور بگیر و برو تا برسیم به نیروی دریایی خواهران زینب و فاطی کماندو و نیروی دریایی انجمن اسلامی بازار و اصناف کفاش‌ها- حلبی سازها- نان خشکه فروش‌ها و سیراب شیردان فروش‌ها و غیره و غیره.
بیچاره امریکایی‌ها گیج شده‌اند که بالاخره این جمهوری اسلامی چند تا نیروی دریایی دارد. لامصبا همه‌شان هم ادعا میکنند که پیشرفته‌ترین تجهیزات زیردریایی دنیا را دراختیار دارند ولی در عین حال برای تامین قطعات یدکی قایق‌های پارویی و قایق‌های رکابی (همان قایق‌های پدالی یا پدالو) مثل مقام رهبری توی لجن گیر کرده‌اند.
حالا جالب است که بعد از هر رزمایش و یا مانور معلوم میشود کلی از پایگاههای دشمن فرضی بطور کلی منهدم شده و تعدادی هم از نیروهای خودی به درجه رفیع شهادت نایل میشوند و تعدادی هم به اسارت دشمن فرضی درمی‌آیند.
امیدوارم اینها اینقدر توی تنگه هرمز از این مسخره بازی‌ها دربیاورند که بالاخره یک گلوله‌ای موشکی خمپاره‌ای چیزی اشتباهی بخورد توی سر نیروهای غربی. آنوقت مقام رهبری  بیار و باقالی بارکن. آنهم وسط دریا. به به چه شود!!

۴ نظر:

  1. کلک این رژیم فقط با یک حمله نظامی کنده می شود آن هم در کمتر از ۴۸ ساعت و لا غیر !

    پاسخحذف
  2. خشتکمان پاره شد از خنده :)))

    پاسخحذف
  3. من هم امیدوارم که تنگه ی هرمز را ببندند .خر را بیار واخوند را بار کن . انهایی که دایم برای عظما نامه ی سر گشاده و سر بسته می نویسند .هنوز دیکتاتور ها را نمی شناسند. صدام با نامه و نصیحت از قدرت کنار نرفت.با توب وتانک رفت توسوراخ موش.مبارک وقذافی همچنین. دیکتاتور ها با تو بمیری ومن بمیرم جا خالی نمی کنند. اسلحه را که بالای سرشان ببینند جفت می کنند.
    تحریم بانک مرکزی و تحریم خرید نفت سلاح های بسیار موتری هستند برای تضعیف رزیم اماممکن است که کافی نباشند. یک حمله ی نظامی محدود به بایگاهها ی رزیم تیر خلاص به رزیم خواهد بود. یادمان باشد که رزیم کره شمالی هنوز در برابر تحریم مقاومت میکند در حالیکه مر دمشان واقعا گرسنه هستند.
    ضمنا بنظر من مساله ی هسته ای ایران بهانه یست برای غرب که انها را سر میز مذاکره بیاورد و تا حدودی افسارشان کنند . غربی ها از کم وکیف مسایل هسته ای با خبرند. انفجار ملارد واصفهان و ...نشان داد که ( موش داند وبینه دوز در انبان چیست !!)
    بنظر من غربیها روی مشایی و گروهش حساب باز کردند و می خواستند از درون رزیم یکی را بالا بکشند. غافل از انکه انها هم به سبب الودگی مفرط به لحاظ اقتصادی تا کنون قادر نبو ده اند .کار ی را از بیش ببرند. اخیراویدیو ی از اقای طبر زدی به بیرون امده است که البته مواضع همیشگی اقای طبر زدی در ان مطرح شده است . حال چگونه این ویدیو به بیرون امده است ان هم با کیفیت خوب جای سوال دارد . شاید غربیها از مشاییون بریده اند ودنبال التر ناتیو با ابرو وملی می گردند.
    اذر

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا