۱۳۹۰/۱۰/۱۹

اکبر گنجی: برای جلوگیری از جنگ همه باید در انتخابات شرکت کنیم

برای اینکه بین جمهوری اسلامی و دنیای غرب جنگ و درگیری نظامی رخ ندهد باید تن به هرکار داد. مثلا باید در انتخابات مشارکت پرشور و دشمن شکن داشت. اگر مردم از صندوق‌ها قهر کنند امریکایی‌ها جری‌تر میشوند و به جمهوری اسلامی حمله میکنند و خدای ناکرده زبانم لال بساط رژیم سلطانی سلطان علی خامنه‌ای را بهم میریزند.
برای اینکه این اتفاق صورت نگیرد ملت باید خم شوند تا همچنان سلطان علی خامنه‌ای بتواند تا دسته کار خودش را انجام دهد. خب. این ملت هم باید سعی کنند از این موقعیت لذت ببرند.

۶ نظر:

  1. این گنجی بوقلمون صفت، برا یه بشقاب قیمهٔ نظری هم نقش شمر را بازی میکنه هم حسین...، تازگیها هم فهمیده که برا هر پاراگراف چرندیاتی که تو بی‌بی‌سی مینویسه، رفرنس شماره دار بده، انگار که مقاله عملی تو یه ژورنال چاپ میکنه... آدم دلش واقعا برا این نسلی که تو سال ۱۳۵۷ انقلاب کردند میسوزه، یه ۳۰-۴۰ هم زندگی خودشون رو به فضله کشیدند هم یه ملتی رو بد بدبخت کردند و به کشته دادند.

    پاسخحذف
  2. inha hamashoon mohrehaye rejiman va vase akhonda kar mikonand az ganji gerefte ta baghiye....

    پاسخحذف
  3. سال 2007 یا 2008 بود( دقیقا یادم نیست که کنجی در دانشگاه تورنتو سخنرانی و برسش وباسخ داشت . او در ان زمان هم از خطر حمله ی نظامی امریکا بخوان دشمن حرف می زد. و سایت ( بیک نت ) که عده ای توده ای ان را می گردانند از ان زمان تا کنون از خطر حمله امریکا دادو فغان می کنند. خامنه و کلا رزیم هر زمان که شدیدا از خشم مردم زحمتکش می ترسند از خطر حمله نظامی دم می زنند . اقایان به مرگ می گیرند که مردم به تب راضی شوند . دشمن شماره یک ایران وایرانی رزیم جنایتکار اخوندیست نه امریکا.ایران را اخوند ارتجاعی وطن فروش ویران کرد نه امریکا .اگر امر یکا اینقدر بد است چرا زن وبجه تان را و میلیون ها دلار را به امریکا فرستاده اید. چرا برای معالجه ودرمان به غرب سرازیر می شودید. مگر امام غایبتان که قرار است دنیا را نجات دهد نمی تواند شمارا شفا دهد .زن مجتبی خامنه ای که دکتر زنان معاینه اش کرد مرد بود یا زن.چرا زنک را نردید به حرم امام رضاتان ببندید که در مان شود.
    خطاب به گنجی . اقا جان شما نگران حمله نظامی نباشید مردم خودشان می دانند در موقع ضرور چه کنند . اقای گنجی اگر واقعا دلتان با مردم هست. رازهای مگو را بگویید . شما از این رزیم خیلی می دانید نا سلامتی زمانی از خودی ها بو دهاید . گنجی سخن بگو این رسالت کنونی شماست نه دفاع رندانه از رزیم.
    اذر

    پاسخحذف
  4. ملا از این اینکه در صف مخالفین دار ی اختلاف با دروغ گویی انجام میدهی لذت میبری اگر صداقت داری که باید بسازی نه اینکه ویران کنی حسین شریعت مداری هم همین شیوه شما دارد دروغ گویی و سر هم بافی وظیفه ما با هم گنار امدن هست نه بسر هم کوفتن از دروغ و بهتان سه دهه اسلامیان خسته نشدی که خود هم ساز همین ارزال الناس را میزنی ؟

    پاسخحذف
  5. آفرین ملا. هیچکی مثل تو سوزن تو بادکنک خالی این گنجی نمیکنه.
    سلطان علی خامنه ای, یه جوری اینو میگه که انگار کشف بزرگی کرده.

    پاسخحذف
  6. ملای عزیز قلمت نیشدار تر و کوبنده تر باد بر فرق سر اکبر گدا و دیگر سربازان بد نام ولایت امام زمان !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا