۱۳۹۰/۱۰/۲۰

بستن تنگه هرمز از طریق غرق کردن نیروهای خودی

بازهم  آبروی ما توی دنیا رفت. بازهم خبرگزاریها گفتند که نیروی دریایی امریکا چند ملوان ایرانی را از غرق شدن نجات دادند. حالا مردم دنیا با خودشان میگویند ایرانی‌ها دارند چیکار میکنند؟ چرا نمیروند شنا یاد بگیرند که برای نجات جان خودشان اینقدرمجبور شوند از امریکایی‌ها تقاضای کمک کنند؟ یکروز توی دریا گم میشوند. یکروز گیر دزدان دریایی می افتند. یکروز توی دریا پولشان را گم میکنند و یکروز هم در حال غرق شدن هستند که همواره امریکایی‌ها به دادشان میرسند.

بابا ایهالناس! لااقل تا بازگشت امریکایی‌ها به خلیج فارس به این برادران نیروی دریایی سپاه بگویید لطف کنید  اگر هم میخواهید تنگه هرمز را ببندید بهتر است این کار را در قسمت کم عمق خلیج فارس یعنی تا جایی که ارتفاع آب تا زیر زانو هست انجام بدهید. شما که شنا بلد نیستید اون جلوها که عمق آب زیاد است نروید. لااقل اگر هم به قسمتهای عمیق دریا میروید با بزرگترهایتان بروید. ما که نمی‌توانیم هر روز شاهد خبرهای نجات ملوانان ایرانی توسط امریکایی‌ها در جهان باشیم. آخر ما هم توی در و همسایه آبرو داریم. لطفا اینقدر مایه خجالت و شرمساری ما نشوید.
البته بعضی از کارشناسان دریایی بر این باورند که علت اینکه برادران ما در نیروی دریایی زرت و زرت خودشان را می‌اندازند توی دریا و غرق میکنند این است که امید دارند شاید یک سرباز مونث امریکایی آنها را از آب بیرون بکشد و تنفس مصنوعی بدهد. نخیر آقاجان! این خبرها نیست. بیخودی خودتان را غرق نکنید. این چیزها فقط مال فیلمهای هالیوودی است. امریکایی‌ها وقتی می‌بینند کسی در حال غرق شدن است برای اینکه خود آنها را هم به زیر آب نکشانند اول یک مشت محکم میخوابانند توی مخ طرف که بی‌حال شود و بیخود دست و پا نزند بعد او را به بیرون میآورند. گاهی هم خیلی که لطف بکنند یک تیوب پرت میکنند وسط دریا و میگویند از تو حرکت از خدا برکت! اگر میخواهی نجات پیدا کنی باید خودت هم تلاش بکنی.

 اما بهرحال ما باید هر چه زودتر یک کمپین هفتاد میلیون امضا راه بیاندازیم برای بازگشت سریعتر ناوگان پنجم امریکا به دریای خلیج فارس. اینطوری هر روز داریم تلفات بیشتری میدهیم.

۳ نظر:

  1. فرمانده کل ارتش ایران به ناوهای آمریکایی هشدار داد حق ندارید دریانوردان ایرانی را نجات دهید و ما خودمان دستور غرق شدنشان را داده بودیم.

    پاسخحذف
  2. ملا چقدر ساده ای .از روزی که رزیم تهدید به بستن تنگه ی هرمز کر ده است ( که البته فوری قی کر ه اشان را خوردند) زرت وزرت ملوان ها مهندس ها و... غیره .غیره تو خلیج گم می شوند!!! این کمشدگان خلیج فکر نمی کنی ممکن است اطلاعاتی باشند که رفتند برای سرو گوش اب دادن . امریکاییها هم یا ساده هستند یا خودشان را به سادگی می زنند الله اعلم . ما از انها خیلی توقع نداریم ولی از تو چرا. راستی به این سادگی سیاه میشی؟

    پاسخحذف
  3. خوب اينها اولتيماتوم بوده ملا جان آقا ميخواست بگه دفعه بعد سردار گارساي فيروزابادي رو ميندازم كه تنگه كيپ كيپ بسته بشه اونوقت امريكاي جنايتكار كه سهله كره جنايتكار زمين هم بياد نميتونه از آب بكشش بيرون وتنگه رو باز كنه

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا