۱۳۹۰/۱۰/۲۱

ترور دانشمند هسته‌ای و زلزله مازندران هر دو کار استکبار جهانی است

امروز استکبار جهانی سوار بر یک موتور سیکلت شد و رفت زیر پل سیدخندان یک بمب را با آهن ربا چسباند به ماشین دانشمند هسته‌ای ما و او را منفجر کرد و به لقاءالله رساند و از همان بزرگراه رسالت یکراست رفت به سمت جاده آبعلی و وقتی به اطراف ساری رسید آنجا را لرزاند یعنی زلزله شش ریشتری درست کرد تا مردم همیشه در صحنه مازندران در انتخابات شرکت نکنند.
 غافل از اینکه برادران پاسدار و سربازان گمنام ما با نفوذ در سازمان موساد و دیگر سازمانهای اطلاعاتی همه حرکات دشمن را زیر نظر دارند و اسامی آنها را یادداشت خواهند کرد.
امروز فقط چند ثانیه بعد از ترور دانشمند هسته‌ای‌مان تمام خبرگزاریهای وابسته به دولت و سپاه تمام جیک و بوک زندگی این دانشمند را منتشر کردند. البته این سرعت عمل تحسین برانگیز در همه جا نیست و در مورد وقایع مهمتری مثل میزان تلفات در زلزله مازندران صدق نمیکند.
امیدواریم استکبار جهانی هرچه زودتر اخبار مربوط به میزان خسارات و تلفات انسانی در مازندران را منتشر کند.

۲ نظر:

  1. رزیم ادعا میکند که ترور اجمدی کار اسراییل است. در مورد دکتر علی محمدی هم همین را گفتند. سوال این است اگر ترور دانشمندان اتمی ایران کار اسراییل است چرا شما (رزیم) از دانشمندان هسته ای تان محافظت نمی کنید؟؟!! اقای قرائتی که کارش قصه گوئی انهم از نوع کلتوم ننه ای می باشد چند محافظ شخصی دارد. حسن خمینی که هیچکاره است 3 محافظ شخصی دارد . چگونه می شود که دانشمندان هسته ای که بقول رزیم اسرائیل برای سرشان جایزه تعیین کرده است محافظ شخصی ندارن؟؟!!! لابد این همه تقصیر مردم است ؟!.
    راستی دوست دارم تحلیل اقایان گنجی .کدیور .سروش واشکوری وموسوی وکروبی و خصوصا خانم ها حقیقت جو و علی نزاد را راجع به این ترور ها بدانم . جالب خواهد بود . ملا جان شما چه فکر می کنید؟
    اذر

    پاسخحذف
  2. انفجار رو نمیدونم اما زلزله کار فیروزآبادی هست و بس!!!!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا