۱۳۹۰/۱۰/۲۹

کدامیک بیشتر دروغ میگوید: امریکا یا جمهوری اسلامی؟

یادم می‌آید زمانی که قتل‌های زنجیره‌ای شروع شده بود و هیچکس نمیدانست مسبب این قتل‌ها کار چه کسی است. آن موقع من در ایران بودم و اخبار را بدقت دنبال میکردم. جمهوری اسلامی ابتدا منافقین (مجاهدین سابق) را مسئول آن ترورها معرفی میکرد بعد رفت سراغ دست داشتن امریکا و انگلیس و اسرائیل. از طرفی امریکا و انگلیس از این قتل‌ها اظهار بی‌اطلاعی میکردند. سازمان مجاهدین هم سکوت میکرد. ما این وسط سردر گم بودیم که بالاخره کار چه کشوری است. با خود فکر میکردیم که آخر اسرائیل از قتل داریوش فروهر چه سودی می‌برد؟ 
دقیقا یادم هست که بعد از قتل داریوش فروهر و همسرش همین مقام مزخرف رهبری آمد و در خطبه‌های نماز جمعه گفت: من صد در صد دست بیگانگان را در این قتل‌ها می‌بینم. او انگشت اتهام را به سوی امریکا و اسرائیل نشانه گرفت و گفت: فروهرها مخالف ما بودند ولی مخالفین بی‌خطر. آنها اقدام عملی و یا کار جدی علیه نظام انجام نمیدادند و لذا برای ما کشتن چنین افرادی منفعتی ندارد و در نتیجه این قتل‌ها حتما کار بیگانگان است.
بالاخره چند ماهی گذشت تا اینکه عده‌ای از نیروهای وزارت اطلاعات دست داشتن باند سعید امامی و فلاحیان را در این قتل‌ها افشا کردند و همه فهمیدند که قتل‌های زنجیره‌ای زیر سر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نه امریکا و اسرائیل. جالب اینکه ماموران وزارت اطلاعات بدون اطلاع خامنه‌ای و رفسنجانی این قتل‌ها را انجام نداده بودند بلکه با هدایت خود این آقایان کارشان را انجام داده بودند.
این مقدمه را گفتم تا نتیجه بگیرم که اگر ما در شرایطی قرار بگیریم که مجبور باشیم بین ادعاهای جمهوری اسلامی و انکارهای امریکا یکی را انتخاب کنیم واقعا براساس سابقه راستگویی و دروغگویی این دو به حرفهای کدامیک بیشتر اعتماد میکنید؟

بنظر شما در جایی که اطلاعات محرمانه و پشت صحنه ترورهای دانشمندان هسته‌ای در اختیار ما نیست که بفهمیم واقعا چه کسی آنها را ترور کرده حرف کدامیک قابل باورتر است؟ جمهوری اسلامی با آن سابقه تاریک در دروغگویی یا انکارهای امریکا؟

ظن و گمان من این است که ترورها کار خود جمهوری اسلامی است. اینها در دروغگویی و شارلاتان‌بازی دست‌شان برای ما رو شده است. امریکا و حتی اسرائیل همیشه هر تروری را که انجام داده‌اند در اکثر موارد مسئولیتش را پذیرفته‌اند. نظیر قتل بن لادن یا ترور دیگر رهبران القاعده در عراق و یمن. اسرائیل هم وقتی مغینه را به درجه رفیع شهادت رساند و او را به درک واصل کرد خیلی صریح و روشن گفت که کار اسرائیل بوده است.

دلیل دیگری که باعث شد تا باور کنیم که این ترورها کار جمهوری اسلامی است فعال شدن لابی طرفداران نظام ولایت فقیه در خارج کشور و ترغیب دیگران به محکوم کردن و نکوهش امریکا و اسرائیل است. ادعایی که ثابت نشده ولی محکوم کردنش واجب!

۶ نظر:

  1. een matlab gheyb shod

    پاسخحذف
  2. Takbeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    I agree with you 110%.

    پاسخحذف
  3. kam az jomhori eslami nadarid shoma.
    chera shoma ham hanooz yad nagerftid har kasi nazari dare yani har kasi goft kare israeil bode tarfdar jomhori eslamie?yani in yani azadi az did shoma har kasi mokhalef shomas pas amel velaiat faghihe

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا