۱۳۹۰/۱۰/۳۰

آقای اوباما! آشفتگی در اقتصاد ایران نتیجه تحریم‌ها نیست نتیجه رهبری رهبر فرزانه ماست

این اوباما هم میخواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. دستاوردهای سی و چند ساله نظام مقدس ما را میخواهد یک شبه مربوط بکند به سیاستهای تحریمی اخیر امریکا و متحدانش.
آقای اوباما! پیش قاضی و معلق بازی؟ ما خودمان بهتر میدانیم چه ریدمانی کرده‌ایم به اقتصاد این کشور بعد تو از راه نرسیده آمدی و زرتی افتخار این وضعیت را به خودت نسبت دادی؟ زکی!
ما از روز اول در حالی که اولین رئیس جمهورمان اقتصاد دان بود گفتیم اقتصاد مال خر است. هر چه به ما گفتند از دیوار سفارت‌خانه مردم بالا نروید گوش نکردیم و گفتیم امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. بعد امریکا هم به تلافی این کار یک جنگ هشت ساله را چنان تا دسته فرو کرد توی آستین ما که همه زیر ساخت‌های اقتصادی ما از بین رفت.
بعد که سردار سازندگی آمد بجای اینکه رابطه‌اش را با جهان غرب و دنیای صنعتی تقویت کند گروههای تروریستی را فرستادیم به آلمان و فرانسه و عربستان و لبنان تا حسابی منافع ملی‌مان را به باد دهیم.
بعد دولت اصلاحات آمد که هیچوقت از ترس سپاه نتوانست کار موثری انجام دهد. آقا فرمودند پروژه‌ها را بدهید به قرارگاههای سپاه و بقیه بروند سماق بمکند.
بعد با اعمال نفوذ رهبر فرزانه یک رئیس جمهور احمق و عقب‌مانده را که افکارش بسیار نزدیک بود به مقام رهبری سر کار آوردیم که حسابی گند زد به هر چه داشتیم و نداشتیم. بدستور مقام عظما با همه جهان صنعتی درافتادیم و در عوض افتادیم توی دامن چین و روسیه.
به بهانه دستیابی به انرژی هسته‌ای هم جیب‌مان را خالی کردند و هم در دنیا منزوی‌ شدیم. همه سرمایه‌ها را فراری دادیم و نشستیم روی زمین سیاه.
آقای اوباما فکر میکنید ما کم زحمت کشیدیم تا به این نقطه برسیم؟
ما الان کاری کردیم که مردم برای تهیه دو سه هزار دلار مجبورند گروههای پارتیزانی تشکیل بدهند بخاطر اینکه دولت مهرورز همه صرافی‌ها را دستگیر کرده برده زندان کهریزک دوره آموزش اخلاق ببینند. این است که خرید و فروش دلار در خانه‌های تیمی و مخفیانه صورت میگیرد. الکی که نیست. این چیزها زحمت دارد.
آقای اوباما! ما توی این سی و چند ساله چنان ریشه به تیشه اقتصاد این مملکت زدیم که حتی اگر شما با بمب اتم هم صد بارما را بمباران میکردی به این اندازه نمیتوانست آشفتگی و افتضاح در اقتصاد یک مملکت ایجاد کند.
خدا حفظ کند این مقام معظم ما را. هر جه داریم از رهبری مدبرانه ایشان است. ایشان تا این مملکت را به نابودی کامل نکشاند ول کن معامله نیست.

۵ نظر:

  1. آملا درست همین رو هم من فکر کردم وقتی سخنان اوباما رو خواندم در زیر تیتر خبر یک ضرب و بدون فکر کردن نوشتم "اقتصاد مال خَرَ (امام خمینی)

    پاسخحذف
  2. باید گفت : آقای اوباما ایشان تا این مملکت را به نابودی کامل نکشاند ول کن معامله شما(!) نیست!

    پاسخحذف
  3. هرچه هست از رهبری داهیانه آغاست !!!

    پاسخحذف
  4. ملا جان واقعا حرف دل من را زدی . رزیم تا ایران را نابود نکند ول کن معامله نیست. ویرانی ایران از دهه ی60 شروع شد و همچنان ادامه دارد (ماموریت من برای وطنم) این بار با کارگردانی ملا ها .

    پاسخحذف
  5. من دلم بیشتر از همه برا این ساندیس خور‌های ۷۰۰۰ تومنی میسوزه، بنده خدا‌ها تا دیروز داشتند ۷ دلار در ساعت میگرفتند، یک شبه قیمتشون شد سه و نیم دلار! اگه همین جوری پیش بره تا شب عید یه چیزی هم به جمهوری اسلامی بده کار میشوند. آقا یک فکری هم به حال این بنده خداها بکنید.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا