۱۳۹۰/۱۱/۰۳

چه کسانی به کاخ سفید اطلاعات غلط میدهند؟


۵ نظر:

  1. ملا جان از شما واقای داعی که وطن فروشان ومزدوران رزیم معمم ومکلا را افشا می کنید از صمیم قلب سباسگزاری می کنم. این کمترین سباس وقدردانی از دلاوران به خون خفته ایران است . از نادر جهانبانی تا ناخدا افضلی وندا وکیانوش و محسن وهزاران هزار گلهائی که نشکفته بدست ملایان بر بر شدند. درود بر شما واقای دائی.

    پاسخحذف
  2. ba salam .
    chera kasi be in mardak nagofte agar dar iran hame chiz hast pas chera onja namondi

    پاسخحذف
  3. inha dige ajab haroomzadehai hastan. az roo kam nadaran.begoo akhe matike aldang to too amrica che ghalati mikoni?

    پاسخحذف
  4. ملا جان من فکر می کنم که باید عکس هومن مجد را با چفیه ای که رهبرش بهش داده است برای CNN ABC و تمام رسانه های خارجی مهم فرستاد تا حنایشان بیرنگ شود. مخصوصا فرید زکریا که فکر می کند همه خیلی درمورد ایران می داند. اطلاعات این زکریا از طریق لابیهای رزیم گانالیزه شده است. اگر ایرانیانی که درد وطن دارند بعد از هر برنامه ی تلوزیونی از کانال های معروف با این نوکران رزیم ان رسانه را بمبارن اطلاعاتی کنند و مزدوران را افشا کنند انگاه ما برگ برنده را در دست داریم. ویک حربه یمهم را از رزیم گرفته ایم.

    پاسخحذف
  5. من با تظر شماره ی4 موافقم .خواهش می کنم هر کس که میتواند .عکس هومن مجد را با چفیه برای سی ان ان در قسمت من گزارش می دهم بفرستد.
    ضمنا ما میتوانیم با تلفن با تهیه کننده برنامه ی مذکور تماس بگیریم . البته وب سایت هم موثر است . این کمترین اقدامیست که ایرانیان برون مرزی می توانند انجام دهند . یادمان باشد فرزندانمان در چنگال انها اسیرند وما ازاد . از ازادیمان به نفع احسن استفاده کنیم.
    جاوید ایران
    اذر

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا