۱۳۹۰/۱۱/۰۷

بازداشت دانشمندان هسته‌ای در سوریه

حتما شنیده‌اید که استکبار جهانی چند تن از دانشمندان هسته‌ای ما را که تا کلاس دوم راهنمایی درس خوانده‌اند را در سوریه ربوده و آنها را ناجوانمردانه دستگیر کرده‌اند و هر روز دارند آنها را در بازداشتگاههای زیرزمینی ترور میکنند و این درحالی است که سازمان ملل و جوامع حقوق بشری در این باره سکوت کرده و این کار را محکوم نمیکنند. 

دانشمندان هسته‌ای ما رفته بودند زیارت. بعد یک روز که توی یکی از شهرهای دور افتاده سوریه تظاهرات بوده اینها تصمیم میگیرند که بروند آنجا ببینند جایی برای زیارت کردن هست یا خیر. بعد همین که به آنجا میرسند می‌بینند مردم به حمایت از رژیم مردمی جناب آقای دکتر محمود بشار اسد به خیابان‌ها ریخته‌اند و دارند به زبان عربی شعار میدهند. این دانشمندان هسته‌ای ما هم که عربی بلد نبودند خیال میکردند آنها دارند قرآن میخوانند. این بود که راهشان را کج کردند و رفتند یک مقداری تفریح بکنند. آنها هرکدام یک تفنگ دوربین‌دار کرایه کردند و به روی پشت بامها رفتند تا گنجشک شکار کنند. در این موقع ماهواره‌های جاسوسی امریکا و کشورهای غربی موقعیت آنها را شناسایی کرده و به نیروهای مخالف رژیم سوریه اطلاع دادند و آنها هم آمدند و برادران دانشمند ما را دستگیر کردند و بردند در صدا و سیمای خودشان از آنها اعتراف گرفتند.
آیا این است معنی دمکراسی و آزادی بیان؟ مردم اگر حق نداشته باشند بروند بالای پشت بام تفریحات سالم بکنند پس معنی آزادی بیان و حقوق بشرچیست؟ این دبل استاندارد بودن‌ها چه معنی دارد؟

۳ نظر:

  1. ملا جان خیلی کانادایی شدی. دابل استاندارد فارسیش میشه یک بام و دو هوا.
    آلتت برقرار باد

    پاسخحذف
  2. این دبل استاندارد رو خوب اومدی

    پاسخحذف
  3. ملا جان به دليل همين آزار و اذيت هموطنان دانشمندمان كه ك* را با صاد مينويسند است که ملت جان بر كف و هميشه در صحنه ! ما در مقابل كشور های ظالم غربی وارد مبارزه ميشه و از در و ديوار سفارتهايشان با وجود مقاومت نيروی انتظامی بالا ميره تا جواب دندان شكنی به اين نامسلمونها !!! بدهند

    در خاتمه مرگ بر جمهوری چهار حرفی !!! اسلامی

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا