۱۳۹۰/۱۱/۱۴

این هم سند دروغگویی خامنه‌ای

امروز خامنه‌ای در نماز جمعه تهران گفته است که ما اگر در جایی دخالت بکنیم با شجاعت آنرا اعلام می‌کنیم مثلا ما در جنگ ۳۳ روزه دخالت کردیم که نتیجه‌اش شکست اسرائیل بود.
حالا شما اگر روزنامه‌ها و سایتهای خبری را جستجو کنید و اخبار مربوط به چند سال پیش را مرور کنید می‌بینید که اینها در آن زمان از بیخ منکر دخالت در امور لبنان بوده‌اند.

۵ نظر:

  1. یکی از یاران امام تعریف میکرد که روزی با امام در نوفلوشاتو در حال قدم زدن بودیم و امام از آرمانهایش برایم میگفت که ناگاه بادی وزید، صدا قطع شد، سرم را برگرداندم و دیدم امام را باد برده !!!. خاطرات من و امام مقوایی، جلد سوم صفحه ی ۶۵۲.
    روزی آغا به دیدار امام آمد برای عرض شکایت از اوضاع کشور، آغا در حالی که سیگار میکشید، تکه ای از آتش سیگارشان به روی امام ریخت و باعث شد بخشی از پای امام به صورت کامل بسوزد، اگر احمد آقا نرسیده بودند امام تبدیل به خاکستر شده بودند ... خاطرات خانواده امام (مق)
    راستى "با دو متر مربع مقوا، چند امام کامل می توان ساخت؟"ویا: " آب نزنید راه را، نگار مقواییه، ..." و کسی خبر می دهد که: "با توجه به بارانی بودن هوای تهران متاسفانه با خبر شدیم، لحظاتی پیش امام پاره شد." طنز هاى جدیدمردم از امام مقوایى........ بدیهی است در این روزهای سقوط ارزش پول ملی که نرخ برابری آن با دلار به حدود دو هزار تومان رسیده، گرانی و فقر و بیکاری بیداد می کند، مردم با قبضهای سرسام آور برق و گاز روبرو هستند، در حالی که پایوران رژیم در فساد، دزدی و اختلاس غرق شده اند و در روزهایی که دروغ خمینی در گورستان بهشت زهرا به یاد آورده می شود که گفت، "دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن میسازیم، آب و برق را مجانی میکنیم، اتوبوس را مجانی می کنیم، دلخوش به این مقدار نباشید ..."، مردم اینگونه با دستاویز قرار دادن ماکت مقوایی ساخت دستگاه تبلیغاتی علی خامنه ای، با رژیم و بنیانگذار آن تسویه حساب می کنند.

    پاسخحذف
  2. بر گرفته از کتاب امام خمینی و آداب نیایش : روزی امام خمینی خویش را برای نماز شب آماده میکرد و مشغول وضو گرفتن شد و وقتی که برای نماز اقامه کرد یکمرتبه افتاد و تا شد رو زمین ! در همان وقت بیت امام از خاب بیدار شدند و دیدند که امام مقوایی خیس خورده و نزدیک پاره شدن هستش و این شد که یاران او را بر روی بند لباس کشیدند تا خشک شود !! ( پاورقی صفحه یکی مانده به آخر :)
    اینها به وضوح هذیان مرگ یک حکومت را نشان می‌دهد وقتی خمینی کبیر به مقوا تبدیل می‌شود ولی مردم در روستا‌ها می‌دانند که چطور یک مقبره امام زاده را زینت کنند نشان از پایان آخرین اندوخته‌های این رژیم در قلب و مغز خود دارد. البته طبق قوانین علم کنترل فروپاشی این حکومت قابل پیشبینی حتی قابل محاسبه است که جای آن نیست ولی خیلی خلاصه این یک ماشین است ورودی دارد خروجی دارد و یک سیستم فرایندی در درون که محصولی دارد و یک حلقه بازخورد هم برای محاسبه و نحوه عملکرد سیستم برای محاسبه راندامان سیستم باید به ورودی مقادیری از خروجی برگرداند (که سیستمهای کنترلی و امنیتی این رژیم می‌شود) و بسیار جالب که این ماشین به هیچ ورودی فکری اعتماد ندارد قطعات آن مستهلک شده‌اند حلقه بازخورد آن کارکرد واقعی ندارد پس به طرف انفجار می‌رود که با محاسبه مقاددیر حاکم بر این سیتم و افت روند کار آن طی چند ماه می‌توان فروپاشی آنرا محاسبه کرد من زمانی بین 7 تا 9 ماه برای آن می‌بینم. ببخشید اگر نوشته یکم گیج کننده بود.

    پاسخحذف
  3. رفتار حاكميت كه به بت پرستي گرايده، نشان شكست تمام ادعاهاي توحيدگرايانه و اسلام خواهانه آنهاست! اگر اين موضوع خوب كار شود، عمق جهل و خرافات اين جماعت بر همه مسلمانان به خصوص شيعيان طرفدار آنها در سراسر جهان آشكار مي‌شود

    پاسخحذف
  4. با عرض معذرت فکر کنم اسناد شما کمی مشکل دارند آخه آقای خامنه ای در سخنرانی اش گفت که ما با هر گروهی که علیه اسرائیل فعالیت کنه همکاری می کنیم، همکاری با حزب الله چه ربطی به مسئله رفیق حریری داره؟ این سند شما میگه که ایران تو مسئله حریری و وزرای لبنان دخالت نمیکنهاگه تونستی سندی بیاری که ایرانیا گفته باشند ما علیه اسرائیل با حزب الله همکاری نمی کنیم ادعای شما درسته و گرنه متاسفم

    پاسخحذف
  5. be nashenase 4: osoolan khamenaei ziyadi goh mikhord shoma khodesho narahat nakon.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا