۱۳۹۰/۱۱/۲۰

دو کلام حرف حساب با آقای شیمون پرز

روز چهارشنبه  رئیس جمهور اسرائیل به مردم ایران پیام داده است که ضرورتی ندارد بین دو ملت ایران و اسرائیل دشمنی و خصومت باشد.
بنده بعنوان یک ایرانی خدمت ایشان عرض میکنم نه تنها دشمنی بین ما ضرورت ندارد بلکه برعکس چاره‌ای جز دوستی بین دو ملت وجود ندارد مخصوصا برای اسرائیل.
در حوزه کشورهای خاورمیانه هیچ ملتی به اندازه ملت ایران  صلح‌طلب و متمدن نیست. مردم ایران لااقل سی سال از مردم منطقه جلوتر هستند. سالهاست که مردم ایران  حاکمیت دین و دین‌مداران را تجربه کرده‌اند و درواقع حنای حکومت دین و قوانین شریعت برای آنها دیگر رنگی ندارد. این درحالی است که مردم مصر و لیبی و حتی مردم سوریه تفسیرشان از آزادی و جامعه متمدن این است که در مجلس‌ قانون‌گذاری‌شان «اذان» بدهند و یا تعدد زوجات و اینجور چیزها را قانونی کنند. غرب ستیزی و اسرائیل ستیزی تازه در آنجا راه افتاده و در حال رشد و پیشرفت است. آنها حالا حالاها باید توی صف باشند تا به این نقطه‌ای که مردم ما رسیده‌اند برسند.

بنظر من اسرائیل چاره‌ای ندارد جز اینکه روی دوستی با مردم ایران سرمایه‌گذاری کند. دورتا دور اسرائیل را اسلامیست‌های افراطی گرفته‌اند و دیگر حاکمان متعادلی مثل حسنی مبارک هم وجود ندارند که مانع و حائل دشمنی گروههای افراطی ضداسرائیلی باشند. تنها ملتی که از نظر سیاسی رشد کرده‌اند و می‌توانند جلوی رشد افراط‌گری درمنطقه را بگیرند ملت ایران است.
واضح است که ملت ایران ابتدا باید خود را از شر جمهوری اسلامی خلاص کند تا بتواند در منطقه با اسرائیل پایه‌های دوستی و همکاری را پایه ریزی کنند. امروز سرنوشت مردم ایران و مردم اسرائیل در یک جا گره خورده است و آن خلاص شدن از شر جمهوری اسلامی است.

اینجاست که دولت اسرائیل اگر میخواهد در آینده دوست و هم‌پیمان ملت ایران باشد باید به ما کمک کند تا شر این حکومت را از سر خود کم کنیم. این کمک کردن معنایش این نیست که مراکز فعالیتهای هسته‌ای را بمباران کند. اتفاقا بنظر من این کار هیچ دردی از مردم ایران و اسرائیل را دوا نخواهد کرد. بجای بمباران چند مرکز هسته‌ای بهتر است اسرائیل امریکایی‌ها را تشویق کند چند تا از آن بمب‌های غول‌آسای سنگر شکن که میتوانند تا شصت متر بتون را بشکافند و منهدم کنند را در یک موقعیت مناسب بیاندازند توی منطقه میدان پاستور. همان‌جایی که مقام عظما و بقیه اراذل و اوباش حکومتی زندگی میکنند. بجای بمباران نیروگاه بوشهر نمازجمعه تهران را وقتی که مقام مزخرف رهبری دارد عرعر میکند بمباران کنید.

شمیمون پرزجون! اگر این کار را بکنید مطمئن باشید ما دوست و هم پیمان شما در منطقه خواهیم بود در غیر اینصورت مطمئن باشید با حلوا حلوا گفتن دهان شما شیرین نخواهد شد. اگر دوستی با ملت ایران را میخواهید اول کمک کنید این جمهوری اسلامی را از بین ببریم.

۶ نظر:

  1. ملا، حق با توست ،با سر به نیست کردن خامنه ای ایران از بن بست کنونی حتما خارج می شود !

    پاسخحذف
  2. mola jan lazem nist komak konan.vali lezeme ke be nafe nezam kari nakonan.

    پاسخحذف
  3. mola jan esrail ta alan amalkardesh hamashe be nafe nezame akhoondi boode.akhonda ba solhe felestin ve esrail mokhalefen esrail ham ta alan zire bare solh narafte va solh nemikone.khob in khaste nezame dige be hamin sadegi

    پاسخحذف
  4. پيام رييس جمهور اسراييل به ملا حسني (عج!) :
    ملا جان يکي از جاسوسان ما که بلاگ شما را ميخواند پيام شما را به ما رساند. فرموديم که جوابمان را برايتان ترجمه کند. اي کاش اين پيام را از طريق رسانه هاي بين المللي يا سازمان ملل براي ما ميفرستاديد تا تمام دنيا از ميزان مدنيت و سطح بالاي شعور ملت ايران و نماينده شان که شما باشيد مطلع شوند! سي و سه سال است که داريم فکر ميکنيم چگونه اين جنگي را که امت صلح دوست ايران اسلامي به رهبري اين آخوندها بر عليه ما به راه انداخته و حاضر به پايان آن نيستند با صلح و دوستي و خوشي و سلامتي و روبوسي به پايان ببريم ولي عقلمان نميرسيد که بهتر است راه و چاره را از خود ملت ايران بپرسيم. اين همه ايراني آواره در اسراييل وجود دارد ولي يکيشان درايت شما را نداشت که به ما بگويد خياباني به اسم پاستور در ايران وجود دارد و فقط اگر آن را با بمب اتم از بين ببريم صلح و دوستي با ملت ايران برقرار ميشود! از وقتي که پيام شما را دريافت کرديم که حدود يک دو دقيقه اي ميشود موضوع را بررسي کرده و با استفاده از نقشه هاي جاسوسي گوگل ديديم که اگر خيابان پاستور را با بمب اتم بزنيم ديگر ملتي به اسم ايران در آن اطراف وجود نخواهد داشت که بتوانيم باهاش صلح کنيم. لطفا آدرس يک خيابان ديگر را بفرستيد که هم آخوند داشته باشد و هم دورش موجودات انساني وجود نداشته باشند. اگر بخواهيد ما تا وقتي که اين آخوندها را بفرستيد به يک بيابان دور افتاده اي يا به يک کره ديگري صبر ميکنيم و منتظر آدرس خواهيم بود. فقط يادتان باشد اگر از دستشان نجاتتان داديم نگيد امام زمان اين کار را کرده ها! ما کپي اين نامه را نگه ميداريم ها! سلام به هم ولايتي ها و ضد ولايتي ها و فک و فاميل برسانيد. زياده عرضي نيست. مستر پرز رييس جمهور اسراييل

    پاسخحذف
  5. می گویند، حرف حساب جواب ندارد. موضوع تحت بررسی در پارلمان می باشد! عمو پرز

    پاسخحذف
  6. ناشناش ۴، یا بهتر بگویم، مارمولک، چون از منطق ات مشخصه که طلبه یا جوجه آخوندی! وبلاگ نویس نگفت بمب اتمی، گفت بمب سنگر شکن! می‌دونم قلبت میریزه، وقتی‌ نفرت مردم رو به رهبر معظم ات میبینی‌، که به اونجا رسیده که آرزوی حمله خارجی‌ رو به رهبران جنایت کارت دارن، هرچه ممکنه خودشون هم تلفات بدن. بدون اون روز دور نیست ! رهبر تو بقدری احمقانه عمل کرده، که نه تنها ۹۰% دنیا با حکومتش مخالفه، بلکه دوستان قدیمیش هم (مساوی، کروبی، بسیاری از علما) با او مشکل دارند. ایشان عاقبتش از قذافی بهتر نخواهد بود!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا