۱۳۹۰/۱۱/۲۵

حالا فهمیدم چرا امروز همه تاکسی‌ها جلو پایم ترمز میکردند!

امروز توی اخبار آمده بود که یک جوان ایرانی در بانکوک میخواسته تاکسی بگیرد موفق نشده بود. یعنی جلو هر تاکسی را که میگرفته و یا برایش دست تکان میداده به او توجهی نمیکردند و قیژ از جلو او با سرعت رد می‌شدند. ظاهرا این تروریست هموطن عصبانی شده و با خودش گفته: الان نشانتان میدهم دنیا دست کیه. حالا برای سربازان ولایت ترمز نمی‌کنید؟ ای کافران از خدا بی‌خبر؟؟
خلاصه از توی جیبش یک نارنجک در می‌آورد که پرت کند به سمت راننده تاکسی ولی همین که ضامن نارنجک را که می‌کشد ظاهرا نارنجک از دستش در میرود و می‌افتد زیر پای خودش و تا او بخواهد تصمیم بگیرد که چکار کند چکار نکند...یهو بامب!... دو تا لنگ سرباز اسلام میرود روی هوا.
خلاصه بعد از انتشار این خبر در رسانه‌های جهان دیگر شوفر تاکسی‌ها با دیدن ایرانی‌ها در کنار خیابان از ترس جانشان فوری میزنند روی ترمز! 
لازم به ذکر است که تحقیقات در مورد جزئیات این حادثه در حال انجام است ولی رئیس پلیس بانکوک به خبرنگاران گفته: ما هنوز نمیدانیم این کار تروریستی به دستور چه کسی بوده ولی هر کس بوده ایشالله اون یکی دستش هم چلاق بشود.

۲ نظر:

  1. رژیم آخوندی در مانورهای نظامیش کلی کشته و زخمی روی دستش می ماند و تازه اسیر هم می دهد ! درعملیات تروریستی هم خودشان را لت و پار می کنند یا از بی عرضگی سراغ قاچاقچی مکزیکی می روند ! ولی این پهلوان پنبه ها رجز خوانی را خوب بلدند و اصلا کم نمی آورند !

    پاسخحذف
  2. mola jan akhonda khob baladan in karaye teroristi ro anjam midan bad midazanesh be gardan mokhalefaneshoon,az inha haroomzade tar khodeshoonan az ro ham kam nadaran ,.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا