۱۳۹۰/۱۱/۲۷

با صدای بلند بگو: دیگر به ایران نمی‌آیم!

حتما این ویدئوی خجالت آور را دیده‌اید.
به عده‌ای از پناه جویان افغان که از کشورشان وارد ام القرای اسلامی شده‌اند دستور میدهند که با دو دست محکم بزنید توی سر خودتان و با صدای بلند بگویید: دیگر به ایران نمی‌آییم!
واقعا آدم نمی‌داند از شرمساری چه بگوید. فرض کنید همین رفتار را اروپایی‌ها و یا کانادایی‌ها و امریکایی‌ها با ما ایرانی‌های فراری از مملکت‌ با ما میکردند. واقعا چه حس و حالی به آدم دست میدهد؟
این عوضی‌های عوامل جمهوری اسلامی آنچنان چهره زشت و وحشی از ایران و ایرانی ساخته و می‌سازند که در آینده جبران آن بسیار مشکل و شاید غیر ممکن خواهد بود.
ایرانیان ملتی بودند که کوروش به پناه جویان یهودی کمک کرد و با آنها نهایت احترام و رفتار انسانی را روا داشت و اکنون حکومتی بر این مملکت حاکم است که با همسایگان و هم کیش‌شان خود چنین رفتار غیر اخلاقی و غیرانسانی را انجام میدهد.

۱۲ نظر:

  1. ملا جان اون يهوديها به ايران پناهنده نشده بودند که! اونها را بخت النصر بعد از اشغال اسراييل به عنوان برده به ايران آورده بود. کاري که اون دوره رسم بود.کار کورش فقط اين بود که بعد از نابودي بخت النصر و رسيدنش به قدرت به مردم اون زمان بگه کاري به همديگر نداشته باشند و هر کس دين خودش را دنبال کند و همه مردم که تابعيت ايراني دارند که شامل برده ها هم ميشد آزاد باشند. که البته اين رفتارهاي دموکراس را به خاطر اين ياد گرفته بود که صهيونيستها در حاکميت ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد ولايت فقيه جناب کوروش نفوذ کرده بودند و نميگذاشتند کسي را به خاطر دين و مذهبش با شيشه نوشابه پذيرايي کنند. بعدها هم به عنوان پوزش حکومت آن زمان ايران براي حمله به اسراييل و به اسارت بردن مردمش رابطه ايران و اسراييل برقرار شد و يهوديها اجازه پيدا کردند به کشور آبا و اجدادي خودشان برگردند و تازه هر وقت هم ميخواستند ميتوانستد به ايران برگردند. که البته بعضي ها هم خر شدند و در ايران ماندند و ايراني شدند و موجب شدند قرنها بعد وقتي که مردم ايران زير شمشير با نور اسلام آشنا شدند و به دوره جاهليت برگشتند ما نسل سوخته شان که در ايران مانديم به زور دوباره آوراه شويم ! والله اگر اروپاييها و آمريکاييها آدم باشند بايد در هر گوشه آمريکا و اروپا يک اردوگاه پناهندگان ايراني درست کنند و نزارن ايرانيهاي مسلمون ازون اردوگاهها بيرون بيان. دقيقا مثل اردوگاههاي فلسطيني در کشورهاي عربي که اعراب مسلمان اجازه نميدن که فلسطينها برن و داخل اون کشورها با ديگر برادران همکيش و هم نژاد عرب و مسلمان زندگي کنن بلکه اونها رو از بقيه دور و در اردوگاه نگه ميدارن. باور کنيد در عرض چند ماه در ايران انقلاب ميشد و حکومت عوض ميشد. اونوقت فکر ميکنيد کسي حاضر ميشد اينطوري افغاني هاي آواره را اذيت کند؟ راستي کي با آواره ها بدتره؟ ايرانيهاي مسلمان يا اعراب مسلمان؟!

    پاسخحذف
  2. البته گور بابای رژیم اما این یکی کار کار دو سه تا سرباز لوس بی مزه است که میخواستند برای بلوتوث بازی یک چیزی داشته باشند

    پاسخحذف
  3. ناشناس شماره ۲ خودت آنجا بودی ؟!

    پاسخحذف
  4. از نظر آن افغان‌ها که چنین رفتاری با آنها شده است حکومت ایران را مسبب می‌دانند نه چند تا سرباز معمولی.
    از بالا تا پایین این حکومت شکل و نحوه رفتار با زیر دست‌شان همین است. رفتار بر اساس اهانت.

    پاسخحذف
  5. این پاسگاه یا مقر برای خودش مسئول و فرمانده دارد اینطور نیست که ۴۰،۵۰ افغانی اسیر در اختیار دو سه تا سرباز باشند که هر کاری دلشان می خواهد بکنند و فرمانده آنها هم از این ماجراها باخبر نشود! چرا دولت از چنین پیش آمدی عذر خواهی نکرد و از افغانها دلجویی نکرد ،مانند این است که بگوییم در کهریزک کار عوامل خود سر بوده و خامنه ای جنایتکار از جنایات و تجاوزات به کلی بی خبر بود! امان از ادست سربازان گمنام ۷۰۰۰ تومانی ماله کش!

    پاسخحذف
  6. دیروز با یک عراقی در اتوبوس صحبت کردم. اون دومین عراقی بود که با او در زمینه جنگ صحبت میکردم.و او مثل نفر قبلی میگفت که اکثریت مردم عراق, از حمله آمریکا به کشورشان خوشحال هستند و قبلا هیچ امیدی به زندگی نداشتند.بهش گفتم که خبر نداری که بعضی از دوستان ایرانی من, کاسه داغتر از آش هستند و همش دلشان برای شما میسوزد که چقدر حمله آمریکا برای کشور عراق بد و فاجعه آمیز بود.

    پاسخحذف
  7. اتفاقا اينجا جمهوري اسلامي تقصيري نداره اون اون سربازها فقط داشتند نمايندگي فرهنگ
    عقب افتاده و نژادپرست ما ايراني ها انجام ميدادند
    اکثر ما ايراني ها همين طرز تفکر رو نسبت به افغانيهاي که همزبان خودمون هم هستند
    داريم همون کساني که هي ميگند عرب ملخ خور عرب وحشي به ما حمله کردند
    افغاني بوگندو اينها همه طرز تفکر ماست جموري اسلامي واقعا نماينده راستين
    فرهنگ مردم ايران هست!

    پاسخحذف
  8. آقا چرا وقتی اینها به زن و بچه هموطنت تجاوز جمعی می کنند و بعد با سنگدلی آنها را می کشند رگ غیرتت بلند نمیشه؟ فقط این ویدیو باعث شرمندگیت میشه؟ شما ببین پلیس کشورهای دیگه با کسانی که غیر قانونی وارد میشن چه کار می کنند. یک کمی فهم و انصاف هم خوبه!

    پاسخحذف
  9. باز سر و کله سربازان بی پدر مادر امام زمان پیدا شد برای توجیه و ماله کشی !

    پاسخحذف
  10. لواط ملا درمسجد
    http://holycrime.com/CrimeDoc60.asp

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است .

    این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی - اسلامی شان را راحت تر انجام دهند .

    بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند .

    این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید .!

    پاسخحذف
  11. افغانی یا غیر افغانی فرقی نمیکنه. جای کمال تاسف که فردی اسم خودشو انسان بگذاره و با انسان دیگری اینجور رفتار کنه. این از طرفی نشانه سومدیریت مسولان یک کشور که چنین چیزهای درش اتفاق بیفته و اب از اب تکون نخوره.

    پاسخحذف
  12. تحقیر و سرکوب فرهنگ رژیم آخوندی است، حالا یکروز گریبان افغانی را می‌گیرد، یک‌روز گریبان خودمان را در اوین.
    رابطه بر مبنای تحکم و اهانت...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا