۱۳۹۰/۱۱/۳۰

آش نذری روی عرشه ناوشکن جماران


بحضرت عباس از این امریکایی‌ها ترسوتر و گاگول‌تر پیدا نمی‌شود. خیال می‌کنند که این جمهوری اسلامی مثلا یک تهدید نظامیه و اگر جنگ بشه ممکن است ضربات مهلکی را به منافع غرب وارد بکند غافل از اینکه نمیداند اینها همه‌چیزشان خالی‌بندی و مسخره‌بازی است. اینها شلوار خودشان را هم نمی‌توانند بالا بکشند.

آخر کجای دنیا دیده‌اید از ناوشکن به جای مسجد استفاده کنند؟ حالا خدا را صد هزار مرتبه شکر که جمهوری اسلامی ناوشکن‌هایش به اندازه ناوگان آیزنهاور و ابراهام لینکلن بزرگ نیست و الا نماز جمعه تهران را می‌بردند توی خلیج فارس و روی عرشه ناوگان برگزار میکردند.
اصلا این حکومت آمده که معنی و تعریف همه «واژه‌ها» را تغییر بدهد و از معنا تهی کند. یکی نیست به اینها بگوید: آخه گوشکوب! مگر جا قحط است که رفتی روی عرشه نماز می‌خوانی؟ تازه! مسابقه قرائت قرآن را هم همانجا برگزار کردند!

هیچ بعید نیست از فردا مراسم سینه زنی و زنجیر زنی را توی یک زیر دریایی برگزار کنند و یا اگر یکی از آخوندا از سفر حج برگشت و یا دول بچه یکی از فرمانده‌های سپاه را ختنه کردند اینها روی عرشه ناوشکن جماران میهمانی بگیرند و گوسفند قربانی سر ببرند و روی عرشه سیراب شیردان درست کنند و جیگر و دل و قلوه کباب کنند.
بنظر من توی فرهنگ این حکومت یک چیز خیلی برجسته است و آن عطش فراوان به «نمایش» و نمایشگری است. همه چیز را می‌برد توی قالب نمایش! از دین و اعتقاد و مذهب گرفته تا جنگ و سیاست و اقتصاد و تکنولوژی و فن‌آوری!

۶ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ywxMLjSWgW4

    پاسخحذف
  2. هادي خرسندي:

    ( برويم به عيادت تروريست دست چلفتي (پا ندارد!)

    گفتم عيادت، يک سري هم خوب است برويم عيادت آقاي سعيد مرادي که دو پاي خود را در انفجار تايلند از دست داده!! (راستش من بعد از يک عمر و نيم نويسندگي هنوز وقتي به «از دست دادن پا» ميرسم، دلم ميخواهد دوتا از اين علامت ها جلوش بگذارم!! تازه اين خوب است، وقتي ميرسم به اينکه کسي «يک دست خود را از دست داده!!!» مجبورم سه تاش کنم تا اينکه ميرسم به اينکه «در اين حادثه هر دو دست خود را از دست داد!!!!» اينجاست که فکر ميکنم بايد يک فکري براي فارسي نويسي خودم و رسانه هاي ايراني بکنم.) بهرحال کسي که با نارنجکِ خودش، دو پايش از بين رفته، عيادت کردن و دلداري دادن دارد. آدم دلش برايش ميسوزد. بايد هم نصيحتش کرد که ديگر از اين کارها نکند، عرضه اش را ندارد. علائم زوال جمهوري اسلامي فقط رهبري خامنه اي و رياست جمهوري احمدي نژاد نيست، تروريست هاشان هم ديگر آن لياقت سابق را ندارند. آدم دست و پا چلفتي را روي پارتي بازي و خاصه خرجي ميفرستند برود تايلند اسرائيلي ترور کند! حالا مي بيني مثل گوسفند قرباني خونين و مالين کنار خيابان بانکوک افتاده منتظر آمبولانس است. ايشان اول يک بمبش در خانه اش منفجر شده و مجروحش کرده، بعد چندتا بمب و نارنجک برداشته رفته توي خيابان. چون سر و وضعش خون آلود بوده، تاکسي سوارش نکرده. ايشان هم عصباني شده و ماده منفجره اي به سوي تاکسي پرتاب کرده. (قول ميدهم اگر هم تاکسي سوارش ميکرد، موقع پياده شدن، سر ميزان کرايه دعوايش ميشد، رقم را کمتر ميداد يک نارنجک هم مينداخت توي تاکسي و ميرفت) !!!

    پاسخحذف
  3. یک عمر پز میدادیم ایرانیان هیچ چیز که نداشته باشند لااقل با هوشند. این گروه تروریستی و گردانندگان انها از گدرنامه گرفته تا عملیات نا موفق تخته مارا در دنیا شکست. گذرنامه به شماره سریال یکسان- خانم بازی حین انجام وظیفه. اینها همه دست آوردهای جمهوری اسلامی را در یک سناریو میخواستند یکجا به نمایش بگذارند. از صبح که اخبار تکمیلی این عملیات را خواندم نمیتوانم جلوی خنده خود را بگیرم. مُردم از اینهمه آی کی یوی سربازان گمنام!!!!!

    پاسخحذف
  4. آملا آخه اینها همه جا در داخل ایران ریده‌اند و دیگه به قول معروف تل نریده نگذاشته‌اند به همین جهت حالا به دریاها و اقیانوسها روی آورده‌اند!

    پاسخحذف
  5. agar zamane george. w. bush bood inha jorat nemikardand sareshan ra az soorakhe khodeshan biroon konand. ba in hosein obamaye kebrit bi khatar in bache por roha dom dar avardeand.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا