۱۳۹۰/۱۲/۰۸

ترجمه اصلی متن حرفهای اصغر فرهادی در مراسم اسکار

آقاجان انگلیسی بلد نیستید بیخودی حرفهای دیگران را خراب نکنید. من خودم متن اصلی پیام تشکر اضغر فرهادی را از روی کتاب خودآموز گام به گام زبان انگلیسی برایتان ترجمه کرده‌ام که یک نسخه آنرا به خبرگزاری فارس فرستادم و یک نسخه دیگرش را هم فرستادم به یکی از فامیل‌هایمان که در امریکا گرین کارت دارد و انگلیسی را مثل بلبل حرف میزند تا غلط‌هایش را درست کند و برایم بفرستد.
آقای اصغر فرهادی در موقع دریافت جایزه اسکار چنین گفت:
«سلام بر مردم انقلابی و متدین و  پیرو ولایت و همیشه در صحنه ایران که این روزها در حسرت داشتن بمب هسته‌ای سختی‌ها و مشقات فراوانی را تحمل میکنند و حاضر نیستند یک قدم از آرمانهای انقلابی خودشان و مردم لبنان و غزه و بشار اسد کوتاه بیایند.
من این جایزه را تقدیم میکنم به رهبر فرزانه به رپیس جمهور مدیر و مدبر و به دوستان خوبم فرج الله سلحشور و ده نمکی و شمقدری.
من از اینجا به همه هموطنانم پیام میدهم که در انتخابات شرکت کنند و مشت محکمی به دهان امریکا بزنند. امریکا خیال کرده که با دادن این جایزه میتواند ما را از اهداف انقلاب و رهبری بازدارد. مرگ بر امریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر فرانسه. مرگ بر بلژیک. مرگ بر آلبانی. مرگ بر لوکزامبورگ مرگ بر تایلند مرگ بر گرجستان. مرگ بر آذربایجان. مرگ بر آنگولا. مرگ بر اسکار. مرگ بر جنیفر لوپز که نوک ممه‌هایش بیرون آمده بود.
والسلام علیکم و رحمت الله»


۸ نظر:

  1. حالا شما همه رو ول کن بمن نشون بده اون نوک جنیفر رو آملا
    نون بده!

    پاسخحذف
  2. ملای عزیز، در پیام آخر نوشته‌تان ازهمه مهم‌تر، اسرائیل غاصب جهان‌خوار را فراموش کردید! به‌این وسیله یادآور می‌شوم!

    پاسخحذف
  3. At this time, many Iranians all over the world are watching us and I imagine them to be very happy," director Farhadi said while accepting the Oscar. "At a time of tug of war, intimidation and aggressions exchanged between politicians, the name of their county, Iran, is spoken here through her glorious culture, a rich and ancient culture that has been hidden under the heavy dust of politics. I proudly offer this award to the people of my country, the people who respect all cultures and civilizations and despise hostility and resentment," he added.

    "A Separation" has received almost universal critical acclaim, gracing many top 10 lists for the best movies of 2011.

    پاسخحذف
  4. قابل توجه حسن آقا:
    http://mankindunplugged.com/wp-content/uploads/2012/02/Jennifer-Lopez-JLo-Nipple-Slip-Oscars-Twitter-7.jpg

    پاسخحذف
  5. molla joooon kheili bahal bood

    پاسخحذف
  6. ملا جان اون آگهی بالای سمت چپ در لینک دادن برای اونهایی که داخل هستند دردسرسازه. یا برش دارد یا جاشو عوض کن.

    پاسخحذف
  7. کیر نره خر تو کس همه کست ، مرگ بر ایران و ایرانی که به ملت های دیگه توهین می کنه ، مثل تو کسکش خواهر و مادر جنده ، بنازم اون اسکندر مقدونی و چنگیز خان مغول و عمر که همه کیر کلفت بودند و خواهر ومادر شما و اجداد شما گائیدند ، این وضع نابسامان ایران اثر تخمیه که صدام انداخت . زنا زاده ها مرگ بر ایران و ایرانی به توان بی نهایت

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا