۱۳۹۰/۱۲/۱۰

الاغ تروا برای انتخابات مجلس نهم

من میگم این چه کاری است که ما از مردم بخواهیم  انتخابات مجلس نهم را تحریم کنند.
اصولا تحریم مال چپی‌ها و اپوزوسیون و ضد انقلاب‌ است که صد سال است همه انتخابات‌ها را تحریم میکرده‌اند و میکنند.
من میگم  بیایید یک کلک بامزه‌ای به جمهوری اسلامی بزنیم و حالشان را بگیریم و خشتک‌شان را بادبان بکنیم!
من البته روی این طرح خیلی کار کرده‌ام و همینطوری با شورت قرمز نپریده‌ام وسط. من اولا چند تا گونی کتاب نوشته‌ام که اگر از اول تا آخرش را بخوانی دو کلام حرف بدرد بخور و درست و حسابی پیدا نمیکنید. ثانیا من این طرح را قبلا برای تظاهرات ۲۲ بهمن دو سه سال پیش داده بودم که بسیار موفقیت آمیز بود. بر اساس طرح من همه نیروهای مخالف و طرفداران جنبش سبز رفتند توی جمعیت طرفداران حکومت که توی میدان آزادی تهران منتظر سخنرانی احمدی‌نژاد بودند. بعد یک دفعه همه دستبندها و شال و کلاه سبز خودشان را از توی جیب‌شان بیرون آورند و نیروهای امنیتی هم فورا همه آنها را دستگیر کردند و بردند و هنوز هم خبری از آنها نیست.

خب. حالا در مورد انتخابات پیش رو هم باید از آن تجربه موفق استفاده کرد. اسم این طرح را میگذاریم الاغ تراوا برای انتخابات مجلس نهم. بر اساس این طرح بهتر است طرفداران جنبش سبز بجای نشستن در خانه و تحریم انتخابات شال و کلاه بپوشند و بطورت دسته جمعی بیایند توی خیابان. البته عکس‌های خاتمی را هم با خودشان بیاورند چون من خیلی خاتمی را دوست دارم. مردم باید همینطوری که شناسنامه‌هایشان در یک دست و کارت کد ملی‌شان در دست دیگر است دست همدیگر را بگیرند و با دست دیگر علیه احمدی‌نژاد شعار بدهند و خطاب به نیروهای انتظامی و لباس شخصی‌ها بگویند ما میخواهیم برویم رای بدهیم به تو چه مربوط؟!
یعنی با یک تیر دو نشان زده‌اند:
هم رفته‌اند توی خیابان و علیه حکومت تظاهرات کرده‌اند و هم دستگیر نشده‌اند. چون حکومت دلش نمیاد  کسی که میخواهد رای بدهد را کتک بزند و یا دستگیرش کند.تازه ممکن است یک ساندیس مفت و مجانی هم گیرشان بیاید.
خب. وقتی مردم حسابی شعارهایشان را در طرفداری از شرکت در انتخابات دادند و تظاهرات و راهپیمایی خود را به پایان رساندند راهشان را کج کنند و برگردند به طرف خانه‌هایشان. حالا اگر ماموهای امنیتی دنبالشان کردند و پرسیدند: پس شما که گفته بودید میخواهید در انتخابات شرکت کنید. چرا به سمت حوزه‌های رای گیری نمی‌آیید. مردم باید پاسخ بدهند: اوفینا! الان تلویزیون فیلم سینمایی دارد. ما میخواهیم برگردیم به خانه‌هایمان.
و بدین ترتیب حکومت در‌می‌یابد که اینطوری نمیتواند حکومت کند و باید آقای خاتمی را  دوباره بیاورد سر کار و در آنصورت همه چیز درست میشود و مملکت دوباره آباد میشود مثل دوران شاه!

۸ نظر:

  1. a mola vala man ke chizi nafahmidam,mazooret chi bood?age mardom beran too khiyaboon ke akhonda tabligh mikonan migan bebinid mardam ham omadan ray bedan

    پاسخحذف
  2. mola in nazaret lhili abdoogh khiyari bood ke,ahahaha

    پاسخحذف
  3. مرسی‌ ملا جان باحال بود، توپخانه رو به سمت ابراهیم نبوی نشانه رفتی‌! ایول :) اصلا با این مرتیکه حال نمیکنم

    پاسخحذف
  4. ملا دمت گرم. بابا دمت گرم. بابا تو که دیگه کی هستی. بابا مرامتو. خداییش که اگه یک دهم مردم ایران مثل تو بودن خشتک اینا بادبان شده بود. ملا توپخانه رو درست گرفتی. بگیر رو این پفیوز خاتمی دوست . الهی درد و بلات بخوره تو سر اکبر گنجی و خاتمی و مهاجرانی . ملا بالا بری دوست داریم. پایین بری دوست داریم. اصلا ملا تو وجودت من کی تو رو ببینم بیشرف؟ دلم پوسید از بس یکدونه ساز موافق ندیدم در این شهر خراب شده در وسط آمریکا.

    پاسخحذف
  5. کاِرت حرف نداره. خوب گذاشتی تو کاسه این بچه پررو.

    پاسخحذف
  6. ملا. این رو گفتی خیلی خوب بود. ولی ابراهیم نبوی و بقیه شون ارزش بیشتر از این رو ندارن که در موردشون بنویسی. ولشون کن. اینا خودبه‌خود رو به مردنن.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا