۱۳۹۰/۱۲/۱۳

سیلی محکم تحریم انتخابات بر گوش رژیم تبهکار اسلامی

صرفنظر از هوچی گری و شانتاژهای دستگاه تبلیغاتی رژیم برای سرپوش نهادن بر افتضاح انتخاباتی و قهر گسترده مردم با صندوق‌های رای باید از موفقیت آمیز بودن تحریم انتخابات و گستردگی آن بعنوان اولین تجربه گروههای مختلف سیاسی خوشحال بود و به آینده مبارزات مردم امیدوارتر شد.
البته شما نباید انتظار داشته باشید تحریم انتخابات بطور مطلق همه اقشار جامعه را دربر بگیرد. همیشه در جامعه عده‌ای هستند که بدلائل مختلف همراه اکثریت نیستند. این فقط مختص ایران نیست. در همه جا همین وضع بوده و هست. مهم آن است که انتصابات انجام شده با تحریم گسترده مردم مواجه شده و هیچ شکی در این نکته نیست که اکثریت مردم به پای صندوق‌های رای گیری نرفتند. حالا مهم نیست که صدا و سیما گلوی خودش را پاره کند.
اگر نظام جمهوری اسلامی ریگی توی کفشش نیست و ادعا میکند که شصت - هفتاد درصد مردم پشتیبان این حکومت هستند پس چرا اجازه نمی‌دهد آن بیست - سی درصد مخالف بر سلامت انتخابات نظارت کنند؟ اصلا از کجا معلوم است که رقم مشارکت کمتر از ده درصد نباشد؟ اصولا وقتی رای گیری بدون نظارت گروههای بیطرف انجام شود دست برگزارکننده انتخابات برای عدد سازی کاملا باز است و میتواند هر عددی را برای مشارکت مردم اعلام کند. بقول معروف حالا که مفت است همینطوری هرچه دلت خواست بگو: هفتاد درصد- هشتاد درصد- اصلا خجالت نکش یک دفعه مثل صدام بگو ۱۰۰٪.
هر آدم عاقلی میداند که اسم این شامورتی بازی انتخابات نیست. حتی به خبرنگاران خارجی اجازه ندادند آزادانه به حوزه‌های رای گیری بروند و بیطرفانه گزارش‌شان را تهیه کنند.
بنابراین هیچ شکی نیست که در واقع این مردم بودند که سیلی محکمی به رژیم زدند و مطمئن باشید صدای شتلق آن در بیت مقام عظما شنیده شده و آثار کبودی آنرا در آینده نزدیک خواهیم دید.
استقبال گسترده مردم از تحریم انتخابات باعث اتحاد و یکپارچگی مردم در داخل و اپوزیسیون خارج کشور شد و همدلی و همراهی بیشتری بین گروههای سیاسی فراهم گردید. 
اینکه می‌بینید محمد خاتمی بدون اعتنا به همه اتفاقات سال ۸۸ و حتی بدون توجه به حرفهای خودش میرود و رای میدهد نشانگر آن است که سقوط نظام را بیشتر از هر وقت دیگر جدی می‌بیند و بخاطر حفظ نظام حاضر است تن به هر ذلتی بدهد و این همان چیزی است که باید ما از آن بعنوان علامت پیروزی مردم نام ببریم.
این نظام در حال فرو پاشیدن است از هر نظر. از نظر پشتوانه مردمی. از نظر سیاسی. از نظر اقتصادی. از نظر فرهنگی و اجتماعی و جنبه‌های دیگر.
این حقیقت را افرادی همچون محسن رضایی و خاتمی و رفسنجانی و خامنه‌ای بهتر از ما لمس میکنند و بخاطر آن حاضرند هر جنایتی را انجام بدهند.

۳ نظر:

  1. آملا این جمله است اصل مطلب این انتصابات است
    اینکه می‌بینید محمد خاتمی بدون اعتنا به همه اتفاقات سال ۸۸ و حتی بدون توجه به حرفهای خودش میرود و رای میدهد نشانگر آن است که سقوط نظام را بیشتر از هر وقت دیگر جدی می‌بیند و بخاطر حفظ نظام حاضر است تن به هر ذلتی بدهد و این همان چیزی است که باید ما از آن بعنوان علامت پیروزی مردم نام ببریم.

    خصوصا وقتی که هاشمی هم می رود پای صندوق و ناله می کند نشان از همین امر دارد که نوشتی. آقایان بدجوری برق سه فاز از فلانشان پریده!

    پاسخحذف
  2. با کمال تاسف خبر اعدام ناگهانی خود را به اطلاع دوستان بالاترینی میرسانیم.
    http://parvazeshab.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

    پاسخحذف
  3. Khak bar sare khatami

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا