۱۳۹۰/۱۲/۱۹

پس از فروپاشی رژیم جمهوری اسلامی چه بیزینسی سودآورتر است؟

دوستان! تا بجال فکر کرده‌اید که پس از فروپاشی رژیم جمهوری اسلامی میخواهید چه کاره بشوید؟ بنظر شما دایر کردن چه بیزینسی سودآورتر است؟ وارد کردن اجناس امریکایی؟ دایر کردن مراکز لهو ولعب؟ برگزاری کنسرت خوانندگان در استادیوم‌ها؟ راه‌اندازی ایستگاههای تلویزیونی؟ و یا...
اما بنظر من هیچکدام از اینها به اندازه رفتن توی کار فروش ماشین ریش تراشی و تیغ‌های ژیلت پول تویش نیست! کافی است شما نمایندگی یک شرکت تولید ماشین ریش تراشی از امریکا یا اروپا را بگیرید و بیاورید توی ایران. آنوقت یک شبه میلیاردر میشوید!

 شما ببینید چند میلیون موجودات ریشو الان توی مملکت داریم. خیلی از اینها حتی یکبار هم ریش‌شان را از ته نزده‌اند و نمیدانند چگونه اینکار را انجام بدهند. در واقع این افراد نیاز به آموزش و گذراندن دوره‌های تربیتی و آموزش دارند. کافی است یک آموزشگاه بزرگ در یکی از خیابان‌های اصلی تهران راه اندازی کنید و به شهرستان‌ها هم نمایندگی بدهید و در آنجا شعبه ایجاد کنید. من قول میدهم هر روز صبح یک صف دو کیلومتری جلوی موسسه شما برای ثبت نام تشکیل شود. شما در این دوره‌ها به آنها درسهای چگونه حمام رفتن چگونه ریش تراشیدن و چگونه کراوات را گره زدن را هم بطور تئوری و هم بطور عملی آموزش میدهید و در پایان دوره به آنها سرتیفیکت و مدرک فارغ التحصیلی میدهید.

 با این کار شما هم از برگزاری دوره‌های آموزشی پول درمی‌آورید و هم جنس‌تان را به آنها می‌فروشید. خدمات پس از فروش هم که برای خودش دنیایی است.
من مطمئن هستم این حزب اللهی‌های پشمالو همین که ببینند ورق برگشته فورا سعی می‌کنند تغییر چهره بدهند. مجبورند ریش و پشم‌ها را بزنند و کراوات و عطر و ادکلن و از اینجور حرفها. لامصبا پول هنگفت هم که دارند. پس یقین بدانید که کارتان میگیرد و حسابی پولدار میشوید و دوباره برمیگردید امریکا.

۷ نظر:

  1. شوخی مال دهه ۶۰ه. فسیل شدی ملا!

    پاسخحذف
  2. با ایرانیهای گاوی مثل شما و من که به همه فحش می دهند و برای هیچکس احترامی قائل نیستند
    هیچ وقت آنروز را نخواهیم دید. این ادبیاته تو داری گوساله؟‌

    پاسخحذف
  3. آ ملا به این دو تا پشمالو برخورده ! این ها حفظ پشماشون از ناموس شان مهمتر و واجب تره !!

    پاسخحذف
  4. اون دو نفر بالایی لطفا پشما خواهر مادرتونم بزنید مخصوصا اگر رای هم دادین لازم میشه

    پاسخحذف
  5. همتون ریدین با پشماتون بازی کنید فعلا زوده واسه گوه خوری

    پاسخحذف
  6. امریکا قبل از اخوندها به درک واصل خواهد شد. و بعد از تغییر رژیم. اعدام دروغگویان طرفداران زیادی خواهد داشت.

    پاسخحذف
  7. حالا تو بشین تا سقوط کنن، شتر در خواب بیند پنبه دانه. بشین به کفن و گور خودت فکر کن که نزدیک تره پیره مرد !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا