۱۳۹۰/۱۲/۲۶

هشدار به صدای امریکا: همه گزینه‌ها روی میز است!

افتضاح ازا این بالاتر میشود که افرادی که مترجم و یا مشاور احمدی نژاد بوده را بیاورند توی رادیو صدای امریکا و آنجا بشوند صاحبنظر؟
واقعا از همین جا میشود فهمید که امریکا اصلا نه صداقت دارد و نه بصیرت!. خواص بی بصیرت که میگویند همین صدای امریکاست.
فکر نکنید که با تعطیلی پارازیت و یا اخراج چالنگی مردم ایران این کارها را فراموش میکنند. نه خیر ما همه گزینه ها را روی میز نگه میداریم اما فعلا صدای امریکا را تحریم همه جانبه می کنیم تا ببینیم سر عقل میآیند یا نه.

۳ نظر:

  1. mola jan man nagoftam in resaneha hame vase mola kar mikonand ve ye seri mardom ham inharo bavar mikonan motasefane,inha deleshoon be hale mardom nemisooze hamashoon az bbc ta sedaye amrica ta radio farda va...... hame resane mola hastand.

    پاسخحذف
  2. از آمریکا و صدای آمریکا خیلی‌ ناامید شدیم. اینا همونی هستند که این رژیم رو سر کار آوردن و نگهش داشته‌اند. کلا تا آخرین قطره‌های شیر رو ندوشیده اند، این رژیم رو کله پا نمیکنند. در این دنیا امثال داوود رشیدی هستند که برنده اند و حالشون رو میکنند، چه در این رژیم، و چه در اون رژیم! فردا هم اگه رژیم عوض بشه، امثال رشیدی رنگ عوض میکنند و دستبوس حاکم جدید میشن.

    پاسخحذف
  3. برادر جان این آمریکای جهانخوار اگر بصیرت داشت همه رژیم‌های دست نشانده خاورمیانه را یکی یکی سرنگون نمی کرد و بجایش رژیم های مذهبی بگذارد. نگو آمریکا و کلا غرب در سرنگونی مبارک، بن علی و قذافی دست نداشتند که این آخری را بدون هواپیماهای بمب افکن غربی نمی‌شد سرنگون کرد. درست مثل بشار اسد را که دوباره باید با بمب افکن از سوراخش بیرون بیاورند و جایش را بدهند به یک حکومت مذهبی اخوان المسلمینی!
    بی خیال برادر! فعلا عید شما مبارک

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا