۱۳۹۰/۱۲/۲۷

انجمن اسلامی الاغ‌داران امامزاده داوود

دوستی برایم نوشته بود: آیا میدانید کرایه الاغ در امامزاده داوود ساعتی بیست هزار تومان است و این درحالی است که یک استادیار دانشگاه ساعتی ده هزار تومان حقوق میگیرد. بعبارت دیگر درآمد دو ساعت الاغداری برابر یارانه یک ایرانی است.

حالا من رفته ام توی این فکر که بلند شوم بروم ایران و یک شرکت حمل و نقل راه بیاندازم به نام : تعاونی الاغداران امامزاده داوود (با مسئولیت محدود).
 بعد کم کم با بقیه الاغداران محترم یک انجمن اسلامی راه میاندازیم و از درآمد حاصل از کرایه الاغ  وارد فعالیتهای سرمایه گذاری و تاسیس بانکهای خصوصی و اینجور چیزها میشویم و پولهای مردم را جمع میکنیم میبریم قبرس یک تعداد بیشتری خر وارد میکنیم یعنی بجای کرایه دادن الاغ میرویم توی کار واردات الاغ و لوازم یدکی آن.

بعد که کشور از نظر میزان الاغ به خودکفایی رسید زمینه فعالیت مان را عوض میکنیم و میرویم توی یک کار نان و آبدار دیگه.

۴ نظر:

  1. ملا جان دلم درد گرفت از خنده ، نیم ساعته دارم قاه قاه می‌‌خندم ، البته این رو که شما فرمودید اگر چند هفتهٔ دیگه در سایت‌های دولتی دیدیم که عملا دارند انجام میدانند و بیزینسی شده در ایران و یا مموتی در سخنرانی‌ هاش به عنوان راهکار اقتصادیش عنوان کرد اصلا نباید تعجب کرد

    پاسخحذف
  2. ملا جان نمی دانم چرا چند تا الاغ تو بالاترین به این مطلب منفی دادند ، شاید دیدند دارد دست زیاد می شود و عنقریب باید با الاغ های قبرسی رقابت فشرده بکنند !!

    پاسخحذف
  3. درحقیقت ارزش یک ساعت کار یک الاغ از یک ساعت کار یک استاد دانشگاه بیشتر است ! این را میگویند جامعه آخوندی به معنای واقعی اش

    پاسخحذف
  4. یادتون هست که خمینی ر‌ه (روباه) گفت اقتصاد مال خره، حالا بگید مرتیکه چیزی بارش نبود!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا