۱۳۹۱/۰۱/۲۶

بالاخره معلوم نشد ما با اقتدار عقب نشینی کردیم یا غربی‌ها ؟

اینطوری که بوغ‌های تبلیغاتی رژیم جمهوری اسلامی وانمود میکنند ظاهرا در مذاکرات اخیر اسلامبول غرب از مواضع خود عقب نشینی مفتضحانه‌ای کرده و قبول کرده که جمهوری اسلامی بمب اتم بسازد و دو سه تایی از آنها را برای دستگرمی بدهد به حزب الله لبنان تا آنها را روی مردم اسرائیل امتحان کنند و بقیه‌اش را هم بفروشد به کشورهای امریکای لاتین و شاخ افریقا.

اصلا این غربی‌ها که اینقدر فشار می‌آوردند که یا به زبان خوش به پای میز مذاکره بیایید و یا مواضع شما را بمباران میکنیم فقط بخاطر این بوده که بیایند به پای میز مذاکره و غربی‌ها تسلیم بشوند و اجازه بدهند جمهوری اسلامی بمب اتمی بسازد ولی قول بدهد از نوع کوچک‌اش بسازد و نه از اون درازهاش!

خب. اما واقعیت چیست؟
جمهوری اسلامی با اقتدار جام زهر را تا قطره آخر سر کشید و قدم به قدم به دامی افتاد که غربی‌ها برایش تدارک دیده بودند. این یک پازلی بود که هر چه جلوتر میرویم دست و پای جمهوری اسلامی بسته‌تر میشود و نظارت سازمان‌های بین المللی شدیدتر.
و عملا امکان دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتمی از این حکومت گرفته خواهد شد. حالا اسم این را میخواهند اقتدار بگذارند و یا هر چیز دیگر مهم نیست. مهم این است که جمهوری اسلامی افتاده است توی مسیر یکطرفه‌ای که امکان بازگشت ندارد.
البته سوابق این حکومت نشان میدهد که جر زنی یک عادت همیشگی این حکومت بوده ولی غربی‌ها الان هوشیارتر از قبل هستند و امکان جرزنی را نیز از این رژیم دارند میگیرند.

۲ نظر:

  1. آملا شما دیگه چرا! جام زهر رو بپا که سدعلی زیر عبلا قایم نکنه بعد از نوشیدن!

    پاسخحذف
  2. ما با اقتدار عقب‌نشینی کردیم یا عقب‌نشینی با اقتدار ما را...؟:)

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا